 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Carisma Ralliart |
Autor |
Wiadomość |
Legionista
Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 57 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 12-10-2014, 19:59 [Cari 1.9TD] Carisma Ralliart
|
|
|
Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem sprzedaży mojej Cari, ale po ofertach jakie otrzymywałem raczej odejdę od tego pomysłu. Jako, że doprowadziłem mechanikę to tzw "igły" (nowa głowica, rozrząd, świece, remont skrzyni, plus wahacze, hamulce, alternator i pomniejsze pierdoły) pakując w to bardzo duże pieniądze wpadł mi do głowy pomysł. Mianowicie chciałbym podnieść moc silnika przy pomocy gratów z Lancera Evo (turbina + wydech). Czy to da się zrobić? |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.9 TD |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 13-10-2014, 21:44
|
|
|
Legionista napisał/a: | Mianowicie chciałbym podnieść moc silnika przy pomocy gratów z Lancera Evo (turbina + wydech). Czy to da się zrobić? |
Zacznij od intercoolera jest po prosty za mały i słabe ma chłodzenie powietrze wpada do silnika już nagrzane |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
misibiczi
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-10-2014, 10:45
|
|
|
Legionista, niczego nie ruszaj, te silniki przy wszystkich swoich zaletach mają wrażliwe na przegrzanie głowice. Ingerencja w intercooler podniesie co prawda sprawność silnika, ale może naruszyć stabilność temperaturową pracy głowicy. |
|
|
|
 |
|
|