Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Falujace obroty
Autor Wiadomość
Sikub 
Mitsumaniak
Hałdziarz

Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
  Wysłany: 28-06-2010, 13:43   [EA2A/W 2.0] Falujace obroty

Witam Wszystkich,

Zalozylem osobny watek gdyz po przeczytaniu wielu podobnych nie znalazlem nic dla siebie ... a moze ktos ma cos podobnego ?

Po krotce obroty nie byly stabilne i za niskie wiec przeczyscilem przepustnice. Chwilowo mialem problem z wysokimi obrotami na zimnym silniku ( nie bylo ich ) ale z tym jakos udalo sie uporac.

Pozostal jeden temat dalej plywaja to ze sobie plywaja to jeszcze pol biedy bo jest +- 50-100 (nie gasnie) ale problem w tym ze jak chwile duzej czekasz na swiatlach ma takie spadki (jakbys wlaczal np klime) i sie podnosi i w kolko, ale nic nie robie (nie obciazam go). Za to jak wlacze np klime ok 900 lub trzymam noge na hamulcu ok 750 obroty sie stabilizuja.

Nadmienie jeszcze iz do weryfikacji prawidlowosci dzialania poszedl: czujnik temp silnika, TPS, MUT - nie wykazal bledow, srubka do regulacji przepustnicy w pozycji 1 i 1/2 obrotu. Zostaly rowniez wymienione swiece i kable. Zachowanie silnika bez wzgledu na rodzaj paliwa jest takie samo. Paliwo jakosciowo powinno byc oki poniewaz jest z najbardziej obecnie znanego "ekologicznego" koncernu :D

Ma ktos jakis pomyslik ? :(
_________________
Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ...
 
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 29-06-2010, 10:45   

mam podobny problem wymienilem podobne elementy i nic dalej lekko faluja podejrzewam ze to zuzycie krokowca.
_________________
pablo diablo
 
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-06-2010, 14:46   

Ja miałem podobny problem, objawy były jak u ciebie.

Uporałem się z tym problemem rozbierając cały układ dolotowy, wszystko czyszcząc środkiem do mycia przepustnic oraz gaźników. Rozebrana została przepustnica krokowiec itp. wszystko wymyte, dodatkowo zmieniłem filtr powietrza i jak narazie jest GIT :lol:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21943
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-06-2010, 15:25   

A mojego Gala od czasu do czasu spotyka jeszcze takie coś, że powiedzmy, że obroty są OK, na rozgrzanym silniku zgaszę go i po chwili odpalę i obroty są za niskie (zdecydowanie) i się cały telepie oraz czasami falują w zakresie ok 200-300 obr. Wskazówka obrotomierza jest na pierwszej kresce nad 0, czyli "na oko" z 400 obr. Wystarczy, że zgaszę wtedy silnik i od razu odpalę i wszystko jest pięknie. Nowe świece NGK, kable zapłonowe (na starych jest to samo), 2 pinowy czujnik temperatury silnika, filtr powietrza, czyszczona porządnie przepustnica i silnik krokowy, brak błędów w ECU, w przepływomierzu brakuje "plastra miodu", ale brakuje go od zawsze, a problem występuje czasami na mocno rozgrzanym silniku. Co może być tego powodem?

Aha problem występuje na benzynie i na LPG.
 
 
Sikub 
Mitsumaniak
Hałdziarz

Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-07-2010, 10:15   

Powiem krotko: pewnie u kazdego z nas bedzie co innego.

U mnie usunalem usterke przez sprawdzenie stykow na przeplywomierzu jak i wymiane filtra powietrza. Jak na razie gra i buczy.
_________________
Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ...
 
 
 
jaskier 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant Wagon 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 13
Skąd: Radom
Wysłany: 20-07-2010, 23:58   

U mnie obroty się wyrównały jak na pełnym obciążeniu wszystkimi urządzeniami elektrycznymi na zapalonym, gorącym silniku wyjąłem wtyczkę przepływomierza, przegazowałem i wsadziłem wtyczkę na miejsce.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 21-07-2010, 12:20   

jaskier napisał/a:
U mnie obroty się wyrównały jak na pełnym obciążeniu wszystkimi urządzeniami elektrycznymi na zapalonym, gorącym silniku wyjąłem wtyczkę przepływomierza, przegazowałem i wsadziłem wtyczkę na miejsce.


Chmm, magiczne to, ale pewnie chodzi o to, ze poruszałeś wtyczką od przepływki, która miała jakieś niekontakty.... No chyba, że (co mało prawdopodobne) pada elektronika przepływki. Jest to o tyle mało prawdopodobne, że to jest przepływka typu vortex, bez elementów zurzywających się (no oprócz plastra miodu).
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Krzysiekex 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: Dabrowa Gornicza
Wysłany: 02-11-2016, 00:01   [EA2A/W 2.0] Szarpie,faluje 2.0 Galant po wiekszej wymianie

Witam liczę że ktoś mi jest jeszcze w stanie co doradzić mimo iż kierowałam się podobnymi postami.
W galancie moim silnik ea2a 2.0 na zimnym silniku bardzo faluja obroty między 1/1.5 i na obrotach powyżej 1.5 tys go podszarpuje
Lista co w nim wymieniłem
Kable wn, swiece , filtry,sprzeglo ,cewka była jedna do wymiany
Miałem swap silnika na drugi taki sam z racji że wcześniejszy mi padl a szarpie i faluje nadal, przepustnica i krokowy wyczyszczomy i podobno bez przedmuchow
Co mogę jeszcze sprawdzić czy wymienic
Myślałem nad lambda ale spalanie jest dobre więc już nie wiem a sily coraz mniej
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 02-11-2016, 00:22   

A co z drugą cewka? Masz lpg? Jakie przewody i świece ?
 
 
hurt.hurt 
Forumowicz

Auto: mitsubsihi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 31
Skąd: rumia
Wysłany: 02-11-2016, 08:10   

swiece lepiej sie wymienia w komplecie,i oczywiscie dobrej marki
 
 
Krzysiekex 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: Dabrowa Gornicza
Wysłany: 02-11-2016, 12:24   

Druga cewka podobno okej, świece nrg też na innych sprawdzałem
Szkoda że nie mam znajomego z galanta to bym sprawdził sobie z jego auta jakaś czesc i może wreszcie by mi znalazł się problem :)
Jest lpg nowe
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 02-11-2016, 13:14   

Do lpg, przewody WN sentech i świece brisk. Najlepszy zestaw, na ngk mi szarpał galant
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-11-2016, 14:16   

lutekwwl napisał/a:
na ngk mi szarpał galant
Skąd te NGK? - Japonią czy może Czechy lub Francja? Bo to niestety słowo klucz.
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 02-11-2016, 15:58   

Powiem Ci kolego że nie mam najmniejszego pojęcia skąd były te przewody, bo to było jakieś 2.5-3 lata temu, tak więc być może winą było to, gdzie zostały wyprodukowane. Rozumiem, że japońskie ngk wchodzą tylko pod uwagę? Na przyszłość było by dobrze wiedzieć:)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-11-2016, 18:09   

Krzysiekex napisał/a:
Druga cewka podobno okej, świece nrg też na innych sprawdzałem
Szkoda że nie mam znajomego z galanta to bym sprawdził sobie z jego auta jakaś czesc i może wreszcie by mi znalazł się problem
Jest lpg nowe
Bardziej to by Ci się przydał ogarniety mechanik, bo podmieniac czesci i jeszcze popsuć to każdy potrafi - trzeba sie upewnic co do poprawnosci montazu dolotu, ze sterowaniem biegu jałowego, juz nie wspominając o instalacji elektrycznej, bo przy jej usterce każda część która będzie założona będzie wadliwa

lutekwwl napisał/a:
Do lpg, przewody WN sentech i świece brisk. Najlepszy zestaw, na ngk mi szarpał galant
Osobliwy przypadek, nie ma w tym reguły
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.