Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Spadek mocy i obrotów.
Autor Wiadomość
pezet14 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EAxA 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 10
Skąd: Barcin
  Wysłany: 28-12-2014, 18:54   [Cari 1.9DI-D] Spadek mocy i obrotów.

Witam wszystkich użytkowników , jestem tutaj nowy!

Posiadam pewien problem, do którego ciężko znaleźć mi rozwiązanie.
Mianowicie miałem swoją Cari kolizje drogowa. Przywalilem w słup lewą stroną, siła uderzenia poszła na koło. Samochód do mechanika, blacha do wymiany plus napęd. Po odbiorze auta od mechanika zaczął się problem... Na początku samochód słabo się zbierał, kręcił się max. do 3 tys. obrotów. Słabe przyspieszenie, zamula, słaba reakcja na gaz, ale równa praca silnika na biegu jałowym. Po paru b. krótkich przejażdżkach w koło komina (okres świąteczny, potrzebowałem auta, a mechanik dopiero jutro) problem zaczął się pogłębiać, obroty spadły coraz niżej najpierw 2, później 1,5tys aż nie dało rady jechać wgl. Silnik teraz wgl. nie odpala :/ Auto było 6 lat w rodzinie, przed kolizja wszystko chodziło idealnie, nie było żadnych problemów. Po kolizji wyhaczyla się poloska, brak przeniesienia napędu, ale silnik kręcił się normalnie. Teraz pytanie czy jest możliwość, aby stało się coś z silnikiem po takim uderzeniu? Dodam tylko, że silnik, chłodnica i reszta pod maską wizualnie cała. Siła uderzenia poszła na wahacz, felge i poloske. Tez rzeczy wymienione, ale podejrzana sprawa z silnikiem. Możliwie, że mechanik coś podmienil? Jestem załamany, proszę o pomoc. Może to jakaś blachostka, ja nie mam pojęcia co może być przyczyną tym bardziej, że wszystko wcześniej było ok. Po odebraniu auta z warsztatu diametralnie wzrosło spalanie na kompie do 13 l, wcześniej przed oddaniem było 5.4.... :/
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2014, 21:49   

Wypadałoby podpiąc pod kompa i sprawdzić parametry rzeczywiste pracy, bo trudnbo wrózyć ze względu na spory rozrzut mozliwości, może coś z paliwem się dzieje, zamulony filter, parafina, etc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.