Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpie na biegach
Autor Wiadomość
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-10-2014, 20:47   Szarpie na biegach

Witam mam taki problem. Mam Cari 1.8 GDI 125km i gdy się rozgrzeje szarpie na biegach. W podziękowaniu MICHCIUGT sprawdził na komputerze mam dwa błędy 25 i 3 i nie wiem od czego tak sie dzieje
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 18-10-2014, 21:10   

a sprawdzałeś jakiego koloru jest olej w skrzyni biegów i jego ilość? :)
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 18-10-2014, 22:48   

padający czujnik położenia wału korbowego też to przerabiałem dodatkowo wskazówka obrotomierza skakała mi po całej skali u mnie był to problem z zaśniedziałymi stykami wiązki, jak czujnik uszkodzony to objawy są takie że zagrzany silnik ciężej odpalić, i świruje po nagrzaniu
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2014, 11:24   

Rasiak mam do Ciebie pytanie. Jak wymienić ten czujnik położenia wałka korbowego bo mi z niego coś cieknie od strony skrzyni i od rozrządu. A i jest problem jest taki, że strasznie silnik głośno pracuje i stuka jak diesel. Wiecie co mogę z tym zrobić? Bo nie wiem czy bardziej się opłaca kupić nowy silnik czy angażować własne siły i koszta.

[ Dodano: 19-10-2014, 11:49 ]
Gdzie mogę kupić ten czujnik położenia wału korbowego i ile kosztuję? I gdzie znajduję się w samochodzie?
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 22-10-2014, 08:11   

czujnik to pewnie w sklepie z częściami do japońców ewentualnie ebay, z wymianą to trudniej w innych samochodach to dwie minuty roboty, tu trzeba osłonę rozrządu na dole i koło osprzętu ściągnąć, olej prawdopodobnie uszczelniacze wałków rozrządu ciekną po obu stronach głowicy, dodatkowo na dole może cieknąć uszczelniacz wału korbowego, żeby to wymienić dodarkowo trezeba rozrząd zdejmować, tutaj są dwie przyczyny, cieknących uszczelniaczy na wałkach albo ktoś kto wcześniej to auto miał zrobił nim z 500 tyś km albo co bardziej prawdopodobne ktos kto nie miał pojecia o tym jak się głowicę składa i że numeruje się częsci rozebrał ja pomieszał panewki i uszczelniacze a pozniej złożył jakoś do kupy dobrze działający silnik powinien cykać jezeli terkoli jak stary traktor to coś jest na rzeczy, aha jeszcze jedna sprawa, sprawdz czy nie masz w otworach na swiece oleju
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2014, 13:51   

Widzisz otwory są czyste oleju nie bierze bo wymieniałem i jest cały czas tyle samo sprawdzałem na stacji diagnostycznej przebieg się zgadza 211 tysięcy ten czujnik położenia wału w Intercarsie kosztuje 120 zł ale jeżeli jest z tym dużo pieprzenia to tego nie robię bo myślę nad zmianą silnika tylko jaki i jak go sprawdzić najlepiej jakby był na samochodzie żebym mógł posłuchać jak pracuje dać mu gazu i wgl
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 22-10-2014, 17:10   

Po prostu podejdź na jakiś spot i posłuchaj inninnych silników ten silnik specyficznie cyka, jeżel klepie jak diesel to do wymiany kasatory luzu zaworowego, u mnie mniej cykało na syntetyku 15w-50 :taki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.