Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Symbole modeli V** i co sie zmieniło w lifcie 2003
Autor Wiadomość
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 04-02-2012, 09:20   Symbole modeli V** i co sie zmieniło w lifcie 2003

Zastanawiam się co sie zmieniło w lifcie w 2003 roku i jakie są oznaczenia modelowe Pojarek te z literą V.

pomożecie ?
 
 
RTW 
Forumowicz

Auto: carisma/ Pajero II, III, IV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2012, 14:17   

Jak patrzę na stojącego pod domem to mam wrażenie, że są to:

1)Inne zderzaki (z przodu halogeny są okrągłe)
2)Grill
3)tylne światła (góra i dół)
4)wyświetlacz radia, kompas.... (pojawił się niebieski) - chociaż możliwe, że nie we wszystkich
5)fotele bez amortyzacji (w III przed liftem widziałem taki patent jak w II)
6)inne plastiki na bokach samochodu
7)Inne relingi dachowe
8)Kilka poprawek mechanicznych

Cyferki oznaczają długość nadwozia, generację, silnik--> nie wszystkie modele są dostępne w każdym kraju np. PIV z silnikiem 2,8d jeszcze nie widziałem w PL ale podobno jest produkowany.

Uwaga mogłem pomieszać oznaczenia i oczywiście nie wypisałem wszystkich:

V63 - krótka III silnik 3,0B
V64 - krótka III silnik 2,5D
V65 - krótka III silnik 3,5B
V66 - krótka III silnik 2,8D
V68 - krótka III silnik 3,2D

V7_ - długa III
V8_ - krótka IV
V9_ - długa IV

Pozdrawiam
RTW
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2012, 14:40   

Dzieki za odp piwko

ale jeszcze kilka pytanek ;)



1)Inne zderzaki (z przodu halogeny są okrągłe) To zauważyłem jako pierwsze
2)Grill
3)tylne światła (góra i dół)
4)wyświetlacz radia, kompas.... (pojawił się niebieski) - chociaż możliwe, że nie we wszystkich
5)fotele bez amortyzacji (w III przed liftem widziałem taki patent jak w II) Możesz się rozwinąć
6)inne plastiki na bokach samochodu
7)Inne relingi dachowe
8)Kilka poprawek mechanicznych jakie?
 
 
RTW 
Forumowicz

Auto: carisma/ Pajero II, III, IV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2012, 15:01   

siersciunio napisał/a:

5)fotele bez amortyzacji (w III przed liftem widziałem taki patent jak w II) Możesz się rozwinąć


fotele w II są odlotowe... (amortyzowane z regulacją twardości) - Bujają się kiedy jedziesz po dziurach--> pod fotelem masz "pokrętło" do regulacji "bujania" i zapadkę blokującą owo bujanie na wypadek gdybyś chciał to zlikwidować. Jednym słowem zapychasz po dziurach ale w plecach tego nie czujesz.

Widziałem w dwóch III przed liftingiem, że też takie były.

Ja w III po liftingu i w IV mam zwykle klasyczne fotele- takie bez polotu z dziadowską imitacją skóry, za kosmiczne pieniądze (podsumowując jest to drastyczna zmiana na gorsze)

siersciunio napisał/a:


8)Kilka poprawek mechanicznych jakie?


Słyszałem tylko tzw. urban legend sam nie miałem okazji tego zweryfikować więc nie będę powtarzał być może głupot.

Generalnie jak się martwisz, że masz samochód przed liftingiem to mając P II, III, IV (na gwarancji) zapewniam że PII rok 98 jest najlepsze (wytłuczone to fakt ale najlepsze, z "duszą") najbardziej plastikowo- dziadowskie jest PIV

Pozdrawiam
RTW
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2012, 15:29   

RTW napisał/a:
siersciunio napisał/a:

5)fotele bez amortyzacji (w III przed liftem widziałem taki patent jak w II) Możesz się rozwinąć


fotele w II są odlotowe... (amortyzowane z regulacją twardości) - Bujają się kiedy jedziesz po dziurach--> pod fotelem masz "pokrętło" do regulacji "bujania" i zapadkę blokującą owo bujanie na wypadek gdybyś chciał to zlikwidować. Jednym słowem zapychasz po dziurach ale w plecach tego nie czujesz.

Widziałem w dwóch III przed liftingiem, że też takie były.

Ja w III po liftingu i w IV mam zwykle klasyczne fotele- takie bez polotu z dziadowską imitacją skóry
RTW




A gdzie szukać tej wajchy z przodu czy z tylu ,oba fotele?

IMITACJA SKÓRY?????????
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 04-02-2012, 15:56   

jeżeli chodzi o mechanikę to po lifcie:

obniżono moc do 160 KM, ale wyższy moment obrotowy zdaje się o 10Nm

zawór EGR jest sterowany elektrycznie nie podciśnieniowo

zmodyfikowana pompa wtryskowa (niewiele)

zmodyfikowane łączniki w tylnym zawieszeniu

i jeszcze parę pierdołek.............
_________________

 
 
RTW 
Forumowicz

Auto: carisma/ Pajero II, III, IV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2012, 18:41   

siersciunio napisał/a:


A gdzie szukać tej wajchy z przodu czy z tylu ,oba fotele?

IMITACJA SKÓRY?????????



Jeżeli mowa o PII to bajer jest oczywiście w przednich siedzeniach (prawe i lewe) trzeba zerknąc pod siedzenie i tam będzie cos co nazwę pokrętłem (duża solidna raczka) regulujące naciąg sprężyny oraz "zatrzask" o kilku zapadkach plus całe to ustrojstwo spręzyna itd. (nie przegapisz jak to masz)

odpowiadając na "Imitację" - tak dokładnie tak:

W PII niemam skóry jest tylko mieszek i kierownica (prawdziwa skóra i mimo, że stara wytarta jest solidna)
W PIII jest coś co nazwę imitacja skóry (czyli takie dziadostwo ale ujdzie w tłoku- solidna derma)
W PIV poszli o krok dalej wygląda to już nie jak imitacja skóry tylko imitacja dermy - dopiero tutaj widac prawdziwe dziadostwo i jak wyglada takie jest w eksploatacji bardzo podatne na załamania i uszkodzenia.

Pozdrawiam
RTW
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 04-02-2012, 19:15   

ja mam PIII i skóry nalatane mam 196 tyś i zarówno kierownica jak i fotele wyglądają jak nowe żadnych wytarć lica skóry nie mówiąc o przetarciach całej grubości, ale co jakiś czas skórę konserwuję!!!!
_________________

 
 
shutter 
Mitsumaniak


Auto: Pajero'02 3.2DiD v78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 61
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 04-02-2012, 21:29   

W PIII skóra jest. I na siedzeniach, i na kierownicy. A co do regulacji amortyzacji fotela - chyba była przewidziana jako opcja, bo w instrukcji obsługi samochodu opisany jest sposób jej regulacji.
_________________
Pozdrawiam, Szymon
Moja galeria foto
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2012, 00:03   

Napewno sprawdze jak z warsztatu odbiore :)
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2012, 10:43   

tompol34 napisał/a:


obniżono moc do 160 KM, ale wyższy moment obrotowy zdaje się o 10Nm



To było już w 2001 r. Od chyba października 2001 PIII wychodziły z mocą 160 KM. Wcześniej było 165 KM
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2012, 09:17   

Pokrętła niestety brak :(

ale fotel sie buja musze podciagnac srubki ;)

Mam przełącznik regulacji wysokości anteny ale nie mam anteny ?? hmmmm....???(jest chyba w tylnej szybie z boku jak ogrzewanie?)
 
 
PiotrGdynia 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 15
Skąd: Ostrzyce
Wysłany: 27-10-2014, 16:59   

Ja z rozwiązaniem twardosci fotela kierowcy spotkałem się osobiście w PI tylko nie wiem czy na tej samej zasadzie choc z tego co piszecie to chyba tak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.