 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9DI-D] Szarpanie, przyspieszenie, turbina |
Autor |
Wiadomość |
mat294
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 13 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 31-08-2015, 15:41 [Cari 1.9DI-D] Szarpanie, przyspieszenie, turbina
|
|
|
Witam.
Mam problem z moją Carismą.
Mianowicie, podczas przyspieszania, w zakresie obrotów 2300-2700 wyczuwalne są szarpnięcia (zamulenia) silnika.
W warsztacie, bez sprawdzania powiedzieli "prawdopodobnie wtryski", niestety nie miałem czasu wstawić go do nich na diagnostykę, gdyż używam auta do pracy, a wiązałoby się to z dniem bez samochodu. W dodatku usłyszałem kilka nieciekawych opinii o tym warsztacie, dlatego raczej odpuszczę.
Problem zniknął po dolaniu dodatku czyszczącego wtryski do paliwa ze sklepu moryzacyjnego (50zł na 1 bak), niestesty nazwy nie pamiętam, jednakże samochód strasznie zamulił (pewnie dlatego, że wlałem ten dodatek na pół baku, więc to moja wina), rozważam dolanie mixolu przy kolejnym tankowaniu, jednakze nie wiem jakie proporcje dobrać.
Dodam, że szarpnięcia są tylko i wyłącznie przy jeździe na biegu. Na luzie żadnych problemów.
W aucie jest jeszcze chyba oryginalna turbina (przebieg 233tyś.), czasem ją słychać, ale jeszcze chyba bez tragedii.
Przez 11tyś km od wymiany do wymiany na bagnecie ubył milimetr oleju, więc oleju nie bierze, płynu chłodniczego nie ubyła nawet kropelka.
Przy 120km/h można wyczuć regularne zamulenia (im wyższy bieg tym łagodniejsze, ale bardziej regularne) które są strasznie irytujące, więc w trasie musze jeździć albo 90 albo 140, żeby się nie irytować.
Mam nadzieje, że udalo mi się w miare sensownie opisać moj problem, proszę o rady, co zrobić. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-08-2015, 21:57
|
|
|
Nalezy udać się na diagnostyke komputerową najlepiej z badaniem parametrów rzeczywistych, jak to nie okaże się jednoznaczne to pewnie trzeba będzie sprawdzać układ paliwowy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|