Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Szarpanie, przyspieszenie, turbina
Autor Wiadomość
mat294 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 31-08-2015, 15:41   [Cari 1.9DI-D] Szarpanie, przyspieszenie, turbina

Witam.
Mam problem z moją Carismą.
Mianowicie, podczas przyspieszania, w zakresie obrotów 2300-2700 wyczuwalne są szarpnięcia (zamulenia) silnika.
W warsztacie, bez sprawdzania powiedzieli "prawdopodobnie wtryski", niestety nie miałem czasu wstawić go do nich na diagnostykę, gdyż używam auta do pracy, a wiązałoby się to z dniem bez samochodu. W dodatku usłyszałem kilka nieciekawych opinii o tym warsztacie, dlatego raczej odpuszczę.

Problem zniknął po dolaniu dodatku czyszczącego wtryski do paliwa ze sklepu moryzacyjnego (50zł na 1 bak), niestesty nazwy nie pamiętam, jednakże samochód strasznie zamulił (pewnie dlatego, że wlałem ten dodatek na pół baku, więc to moja wina), rozważam dolanie mixolu przy kolejnym tankowaniu, jednakze nie wiem jakie proporcje dobrać.
Dodam, że szarpnięcia są tylko i wyłącznie przy jeździe na biegu. Na luzie żadnych problemów.

W aucie jest jeszcze chyba oryginalna turbina (przebieg 233tyś.), czasem ją słychać, ale jeszcze chyba bez tragedii.

Przez 11tyś km od wymiany do wymiany na bagnecie ubył milimetr oleju, więc oleju nie bierze, płynu chłodniczego nie ubyła nawet kropelka.

Przy 120km/h można wyczuć regularne zamulenia (im wyższy bieg tym łagodniejsze, ale bardziej regularne) które są strasznie irytujące, więc w trasie musze jeździć albo 90 albo 140, żeby się nie irytować.

Mam nadzieje, że udalo mi się w miare sensownie opisać moj problem, proszę o rady, co zrobić.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-08-2015, 21:57   

Nalezy udać się na diagnostyke komputerową najlepiej z badaniem parametrów rzeczywistych, jak to nie okaże się jednoznaczne to pewnie trzeba będzie sprawdzać układ paliwowy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.