Podłączenie zamka centralnego |
Autor |
Wiadomość |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 01-06-2010, 18:04 Podłączenie zamka centralnego
|
|
|
Witam męczę się z podłączeniem centralki zamka centralnego nie mogę zlokalizować kabli które odpowiadają za otwarcie i zamknięcie zamka powinny być to jakieś brązowe kable lecz ja nigdzie ich nie mogę zlokalizować szukałem po innych tematach i nic konkretnego co by mi pomogło nie zlokalizowałem. Jeśli ktoś wie gdzie one dokładnie się znajdują bardzo proszę o szybką odp. bo męczę się z tym już dobre 3 godz.
Poniżej daje zdjęcia może coś pomogą:
 |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-06-2010, 18:35
|
|
|
kotos0 z tego co pamiętam podpinałem się w drzwiach do kabli nie pamiętam kolorów. Centralka jest przy sterowaniu szybami u kierowcy w drzwiach- szukaj tam najszybciej... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 01-06-2010, 18:52
|
|
|
gdy zamykam ręcznie słychać przekaźnik ale jak się podpiąć mam 4 przewody które dochodzą do zamka. jakie za co odpowiadają? |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 01-06-2010, 19:34
|
|
|
kotos0 napisał/a: | gdy zamykam ręcznie słychać przekaźnik |
panel sterowania od szyb .... tam jest cały sterownik od centralnego ..... podpinasz się pod ukryty przycisk otwierania i zamykania drzwi
[ Dodano: 01-06-2010, 19:35 ]
kabelków nie szukaj bo spalisz jakiś bezpiecznik wiem z doświadczenia |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 01-06-2010, 19:50
|
|
|
A który to ten ukryty przycisk?:)
 |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-06-2010, 20:07
|
|
|
kotos0 najprościej według mnie weź żarówkę kabel i podłączaj się po kolei do kabelków, wtedy otwieraj i zamykaj i obserwuj kiedy zapala się żarówka. Jak podczas zamykania dłużej świeci tzn., że kabel od zamykania i na odwrót... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 01-06-2010, 20:09
|
|
|
odnalazłem ukryty przycisk i podłączyłem i ujżałem iskierki...na szczęście centralny i cała reszta dalej działa prucz wspomnianego ukrytego przycisku...szukam dalej... |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-06-2010, 20:28
|
|
|
Jak sie nie zna kolorów odpowiednich przewodów i sposobu sterowania centralką to najlepiej dobrać się do przełącznika przy bębenku i tam obadać przewody i czym jest sterowany centralny czyli albo + albo - albo naprzemian i do tych przewodów zgodnie z instrukcją sterownika się wpiąć. Takim szukaniem po omacku można tylko coś spalić i oby to był tylko bezpiecznik. |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 01-06-2010, 21:18
|
|
|
Na dzisiaj daruje już sobie ale jutro jak wrócę z pracy to zabieram się od nowa za kabelki:)
Mam nadzieję że jeszcze napisze ktoś kto miał podobny problem i go rozwiązał.
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie podpowiedzi. |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-06-2010, 21:21
|
|
|
kotos0 ja sprawdzałem kabel po kabelku i w końcu doszedłem, które kable są od tego. takie sprawdzenie zajęło mi 10 minut Poza tym, szkoda, że nie pamiętam koloru kabli, byłoby po sprawie. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 01-06-2010, 22:07
|
|
|
A może ktoś ma możliwość odkręcenia i sprawdzenia jak ma podłączone to jest tylko 1 śrubka:) jeżeli nie to andrew84 jeśli możesz to opisz dokładniej twój sposób a jutro chętnie go przetestuje:) |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-06-2010, 23:27
|
|
|
kotos0 ja wpinałem się w poszczególne przewody z pilotem i patrzyłem, który zamyka lub otwiera i tak doszedłem do sedna sprawy |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Soner
Mitsumaniak 02137/KMM
Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 761 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-06-2010, 00:28
|
|
|
kotos0, jesli sobie jeszcze nie poradzileś z tematem, to zakup sobie próbnik elektryczny z igłą, a jeśli nie masz możliwości podłącz kabelek do masy, podepnij żaróweczkę na 12V do kabelka i kabel od żarówki dalej biegnący zakończ igłą. Sterowanie zamkiem centralnym w galancie odbywa się dwoma minusami (-) na otwarcie i (-) na zamknięcie ,na przemian. Wbijaj się igłą w przewody które są przy kostkach na płytce w drzwiach lub jeśli Ci nie drży ręka dotykaj po kolei pinów kostki od dołu płytki. Trafisz w końcu na przewody od sterowania. Która to była kostka nie pamiętam. A jesli sie boisz to zrob jak napisal plecho1. Pozdro |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 03-06-2010, 10:30
|
|
|
Witam ponownie sprawa rozwiązana trzeba podłączyć pod piny pod gumą w sterowniku drzwi kierowcy poniżej daje zdjęcie.
 |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 20-10-2010, 09:30
|
|
|
możesz opisać pod które piny się podpiąć którymi kabelkami:) wiem, że to pójście na łatwiznę ale zawsze , mniej marznięcia na mrozie jak się będzie już centralkę podpinało
|
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
|