| Outlander II 2.0 - tania okazja? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Duracell   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2014
 Posty: 3
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-10-2014, 23:11   Outlander II 2.0 - tania okazja? |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Jestem na tym forum nowy. Konto założyłem, gdyż przymierzam się do zakupu Outlandera drugiej generacji, najlepiej z benzyniakiem
   Od jakiegoś czasu przeglądam otomoto w poszukiwaniu ciekawego oraz dobrego egzemplarza i jakiś czas temu wpadła mi w oko ta oferta...
 link
 
 Byłbym bardzo wdzięczny za radę... Co sądzicie o tym samochdozie?
 Ciekawi mnie stosunkowo niska cena co do przebiegu oraz bogatego wyposażenia. Coś się może za tym kryć?
 Jeżeli książeczka serwisowa będzie w porządku, a auto faktycznie nie było lakierowane... To czy może to być jakaś podpucha?
 
 Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi, lub ewentualnie pomoc w znalezieniu odpowiedniego Outlandera. Na zakup chciałbym przeznaczyć mniej więcej taką samą kwotę jak ta widoczna w ogłoszeniu.
 
 Pozdrawiam!
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2014, 19:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | wg mnie jak za 3-letnie auto ze słabym silnikiem benzynowym to cena nie jest niska. Mylący jest opis - produkcja 2012, a później rejestracja październik '11. Po za tym to chyba jest wersja 2WD - nowy o podobnym wypasie raptem 92kzł czyli 3-latek powinien kosztować ok. 50kzł |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dawcio   Forumowicz
 
 Auto: outlander 2.0 DID 2007r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Maj 2013
 Posty: 46
 Skąd: o/kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2014, 20:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | też uważam że cena nie jest wysoka jak za tą wersje z tym silnikiem.Ale nie wiem czy O2 było z napędem 2WD? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | _tm_   Forumowicz
 
 Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 02 Cze 2014
 Posty: 147
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2014, 21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dawcio napisał/a: |  	  | Ale nie wiem czy O2 było z napędem 2WD? | 
 
 Były. Mój kolega takiego miał.
 |  
				| _________________ Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2014, 21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | były. ten nie ma pokrętła na tunelu, więc chyba to jednak 2WD, ale może benzyny nie miały? 	  | dawcio napisał/a: |  	  | Ale nie wiem czy O2 było z napędem 2WD? | 
 |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Komandor   Mitsumaniak
 
 Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 01 Cze 2009
 Posty: 495
 Skąd: Z morza
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2014, 21:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Benzyniak bezawaryjny ale osiągi 2.0 nie powalaja a spalanie podobne do 2.4. Ostatnio Mitsubishi oferuje spore promocje na nowe auta 2x50% albo 3x33% plus rabaty wiec ja bralbym nowy... |  
				| _________________ Wolność ma zapach benzyny...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-10-2014, 10:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak nie ma pokretla regulacji napedow, to jest to wersja 2WD. Benzyna czy diesel bez znaczenia. Layout centralnego tunelu jesli chodzi o regulacje napedu byl taki sam. |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Duracell   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2014
 Posty: 3
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-10-2014, 12:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Większe jednostki są tak samo warte uwagi? Są jakieś newralgiczne punkty w tym samochodzie?  Na coś szczególnego zwracać uwagę podczas oględzin?
 Oczywiście oprócz ewentualnego braku napędu na cztery koła co mogło być bolesnym zaskoczeniem po przejechanie ma miejsce, wielkie dzięki, Panowie
   Sam napęd 4x4 może stwarzać jakieś problemy??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gregter   Forumowicz
 
  
 Auto: Outlander 2.4 benzyna 2010
 Kraj/Country: Australia
 Dołączył: 23 Kwi 2013
 Posty: 58
 Skąd: Melbourne
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-10-2014, 14:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam podobne auto (silnik 2,4 automat , 2WD),podobny przebieg,jezdze nim od nowosci , zadnych problemow.Jedyna wada to glosny powyzej 100km/godzine , ale jak mowil moj wujek ,glosniej radio i jest ok  no i kierownica z prawej strony. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-10-2014, 16:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | zacinające się tylne hamulce 	  | Duracell napisał/a: |  	  | Są jakieś newralgiczne punkty w tym samochodzie? | 
 
 Bardzo sporadycznie. Bez niego SUV to wg mnie trochę mało sensowny zakup, chyba że ktoś potrzebuje w mieście patrzeć się z góry 	  | Duracell napisał/a: |  	  | Sam napęd 4x4 może stwarzać jakieś problemy?? | 
  na innych. 
 wg mnie nie są tak samo warte uwagi. 2.0 jest nie warte uwagi, a większe są warte zainteresowania 	  | Duracell napisał/a: |  	  | Większe jednostki są tak samo warte uwagi? | 
  Benzyny 2.0 po prostu "nie jadą", chyba że ktoś lubi dźwięk silnika na 4-5 tys. obr   |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Duracell   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2014
 Posty: 3
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-10-2014, 11:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jak konkretnie wygląda sprawa samego spalania? Na jakie wartości musiałbym się przygotować?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gregter   Forumowicz
 
  
 Auto: Outlander 2.4 benzyna 2010
 Kraj/Country: Australia
 Dołączył: 23 Kwi 2013
 Posty: 58
 Skąd: Melbourne
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-10-2014, 13:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na moim silniku 2,4 l  2WD i skrzynia automatyczne to 8-8,5 na trasie i okolo 10 litrow w miescie , ale musze zaznaczyc ze jezdze bardzo spokojnie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grimm   Forumowicz
 
 Auto: Outlander 14' PB
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 22 Kwi 2014
 Posty: 483
 Skąd: WY
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-10-2014, 13:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czytam , czytam i czytam... Zrobiłem 15k Outlanderem 2.0 w CVT i jeśli ktoś mi piszę, że to "Auto w silniku 2.0 nie jedzie" to najpewniej nigdy tym autem nie jechał. 
 Auto jedzie i to bardzo sprawnie od samego dołu a zwłaszcza w CVT - kwestia dobrej obsługi gazu.
 Które auto benzynowe nie "ryczy" powyżej 4 000 obr? Znacie takie , z masą własną powyżej 1.5 T ??
 
 Przestańcie pisać bzdury o rzeczach o których nie macie pojęcia a dla laików informacja:
 
 Outlander 2.0 CVT "nie jedzie" tylko zwija asfalt przy umiejętnym użyciu pedału gazu....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-10-2014, 16:28 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | losdamianos napisał/a: |  	  | Czytam , czytam i czytam... Zrobiłem 15k Outlanderem 2.0 w CVT i jeśli ktoś mi piszę, że to "Auto w silniku 2.0 nie jedzie" to najpewniej nigdy tym autem nie jechał. | 
 wiesz... to tylko kwestia poziomu odniesienia. Wg mnie Outek 2.0 "nie jedzie" , a oficjalne dane techniczne tylko to potwierdzają. Ponad 10,5s 0-100 to nie jest wgniatanie w fotel, a do zwijania asfaltu to tak jeszcze ze 4s brakuje 	  | losdamianos napisał/a: |  	  | Outlander 2.0 CVT "nie jedzie" tylko zwija asfalt przy umiejętnym użyciu pedału gazu.... | 
  To przecież wolnossąca benzyna więc ma prawo "nie jechać" w 1,5t autku. Żeby nie było, że jestem uprzedzony czy coś do Outka to o Hondzie CRV 2.0 mam dokładnie taką samą opinię - też z tym silnikiem "nie jedzie". Diesle 2.2 to zupełnie inna bajka - w Outku też.... |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grimm   Forumowicz
 
 Auto: Outlander 14' PB
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 22 Kwi 2014
 Posty: 483
 Skąd: WY
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-10-2014, 17:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moim zdaniem nie jedzie to Aveo 1.2 ale jak ktoś czyta te wasze komentarze o silniku 2.0 w CVT to opinia jest taka, że ten samochód trzeba pchać spod świateł. .. 
 Jak ktoś szuka tzw.zapierdalaka to proponuje Nissana GT-R emocje gwarantowane a silnik 2.0 ze skrzynią CVT w Outlanderze spokojnie starczy do sprawnego przemieszczania się. Jak ktoś ma jeszcze łopatki przy kierownicy to gwarantuje,  że można się fajnie pobawić tymi 150 "kuniami".
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |