Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] OBROTY zaraz po odpaleniu !!!
Autor Wiadomość
kriskris
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2008, 13:50   [EA2A/W 2.0] OBROTY zaraz po odpaleniu !!!

witam czasami zaznaczam czasami zdazy mi sie ze jak odpale gala obroty spadaja do naprawde minimum i wyglada to tak jakby silnik mial zgasnac(2 razy zgasł),pozniej jak rusze ujade kawalek wcisne sprzeglo znowu ledwie dychwi albo jest juz dobrze .wyprobowalem tez opcje ze wtedy go gasze zapalam jeszcze raz i juz wsio ok tak jakby cos nie zalapywalo tylko wlasnie co to moze byc???prosze o podpowiedzi.pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Owczar 23-11-2009, 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 18-06-2008, 14:57   

Brudna przepustnica, zanieczyszczony silniczek krokowy, zepsuty/rozregulowany TPS, regulacja wolnych obrotów...
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
kriskris
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 12:14   

oki dzieki a mozesz mi jeszcze powiedziec co to jest ten TPS w jaki sposob sie to reguluje i gdzie sie to znajduje. narazie nie jest az tak zle ale jak pisalem problem czaasami wystapi wiec przygotowuje sie zeby wiedziec gdzie szukac .pozdrawiam.i dzięki za informacje.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 19-06-2008, 12:50   

Tu
Sobie poczytaj.

Z tym że tps u siebie regulwalem tak jak napisał BodoV6, ale regulacja byla na pinach 3i4 i przy zamknietej przepustnicy mialo byc zwarcie.
Jak przeczytasz i bedziesz mial pytania wal.

[ Dodano: 19-06-2008, 12:52 ]
Co do regulacji wolnych obrotów - to nie udało mi sie ustalić gdzie jest złącze do masowania w tryb serwisowy - wg serwisowki jest to masowanie 1 pinu z wtyczki do kompa. Ja ustawiłem bez tego, na czuja, pozniej korekcja tps no i piękne obroty trzyma na gazie i benzynie.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
kriskris
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2008, 12:16   

wielkie dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.jesli mi sie z tymi obrotami pogorszy wiem gdzie jest odpowiedź,dzieki za pomoc.pozdro
 
 
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2008, 12:18   

JaGrab3 napisał/a:

...z tym że tps u siebie regulwalem tak jak napisał BodoV6, ale regulacja byla na pinach 3i4 i przy zamknietej przepustnicy mialo byc zwarcie.


numeracja pinów to rzecz względna
przewód czarny to 1

JaGrab3 napisał/a:

Co do regulacji wolnych obrotów - to nie udało mi sie ustalić gdzie jest złącze do masowania w tryb serwisowy - wg serwisowki jest to masowanie 1 pinu z wtyczki do kompa. Ja ustawiłem bez tego, na czuja, pozniej korekcja tps no i piękne obroty trzyma na gazie i benzynie.


przy podszybiu jest wiele złącz, ale jedno jest jasnobrązowe z zatyczką - to jest do (po zwarciu do masy) wymuszenia ustawienia statycznego kąta jaki byłby przy właściwych jałowych. Kąt wyprzedzenia zmienia się dynamicznie wzg obrotów.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 20-06-2008, 12:38   

Ok BodoV6, ale tak:
Jeżeli chodzi o numerację pinów to opisałem je tak jak są ponumerowane w manualu:1 i 2 płynne otwarcie przepustnicy, 3i4 to stan zamkniety otwarty. Oczywiscie opisuje to jak jest to w manualu do mojego silnika czyli 2.0.
Co do wtyczki jasnobrązowej to wszystko rozumiem, oprócz tego, że po co wymuszać statyczny kąt wyprzedzenia przy ustawianiu jałowych, chyba że to złąćze też wyłącza pracę krokówki.po drugie nie znalazłem takiej wtyczki u siebie (2.0) i nie znalazłem jakiejkolwiek wzmianki o niej w manualu. Jedyne co to w manualu jest opisane przygotowanie samochodu do podłączenia muta, czyli wprowadzenie w tryb serwisowy i wg manuala masuje się pin pierwszy z wtyczki do podłąćzenia do kompa.

[ Dodano: 20-06-2008, 12:39 ]
Oczywiście cenne uwagi Bodov6 sa jak najbardziej pomocne, chodzi tylko o to, że w 2.0 troszkę się mogą różnić detale.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
roban666 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 4
Skąd: lublin
  Wysłany: 22-11-2009, 14:42   [EA2A/W 2.0] auto nie trzyma obrotów na zimnym silniku

Witam wszystkich posiadam galanta 2.0 1997 i mam taki problem ze gdy odpalam auto na zimnym silniku obroty spadają i auto gaśnie i muszę go odpalać i mu delikatnie pedał gazu trzymać,gdy silnik złapie temperatury obroty są ok i z odpalaniem nie mam problemu,tak jakby ssania nie miał.miał może ktoś podobny przypadek bardzo prosze o pomoc
_________________
roban666
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-11-2009, 15:14   

roban666, do sprawdzenia silniczek krokowy i czujnik temp. silnika.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-10-2012, 10:58   

Pytanie do posiadaczy 2.0 benzynka lub gaz, jakie macie obroty zaraz po odpaleniu zimnego silnika przy temp zew. ok 10stC ? u mnie wskazówka obrotomierza podchodzi na chwilę prawie pod 2tyś.obr/min a potem (po ok 3 sek) spada myślę do normalnych ok 1300obr/min.
 
 
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 06-10-2012, 12:29   

prawidlowo:) tak jak byc powinno
_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
 
 
mpazera 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5v6 SportEdition 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 36
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-11-2012, 14:37   

Witam, podpinam się pod temat ponieważ wydaje mi się że moje obroty tuż po odpaleniu również dziwnie się zachowują. Mniej więcej sytuacja wygląda tak:
zaraz po odapleniu skaczą do ponad 2tys a następnie powoli opadają, ale nie w ciągu 3 sekund tylko raczej w ciągu 3 minut wraz z nagrzewaniem się silnika. Jak silnik jest rozgrzany to z kolei na jałowym biegu spadają nawet lekko poniżej 0.5 tys. ale samochód nigdy nie gaśnie, silnik pracuje równo czasem lekka wibracja gdy stoję w korku. Z góry dziękuję za porady
pozdrawiam
 
 
 
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 23-11-2012, 15:12   

Ja tez tak mam, nawet na rozgrzanym potrafia do 600 spasc:)

Powolne spadanie obrotow - nie wiem, u mnie tak ok 3- 4 minuty zalezy jak jade i jak sie silnik grzeje spadaja. Co do jalowych obrotow na nagrzanym - w lato ten objaw nie wystepuje, i zauwazylem jescze jedno - jesli komputer uczylem wolnych w lato to w zime mam niskie bardzo obroty:)

jesli natomiast reset robilem w zime, to jest ok a w lato sa ciut za wysokie:)

W koncu silnik zimny no i przede wszystkim powietrze o wiele zimniejsze a waidomo jaki to ma wplyw na mieszanke:) dozowana przez kompa:)
_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
 
 
nabucha 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 23
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-11-2012, 21:26   

Witam
Czytając wasze posty zacząłem zastanawiać się czy przypadkiem nie muszę udać się do regulacji.
U mnie po uruchomieniu (po postoju 8h przy temp. na zewnątrz 4 st.C) obroty idą na 1500 a po chwili spadają do 1000
_________________
Pozdrawiam
Robert
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-11-2012, 21:31   

A jakie ma obroty silnik jak ma swoja normalną temp. pracy :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.