[CJ4A 1.6] obroty na zimnym |
Autor |
Wiadomość |
sakej
Mitsumaniak
Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 46 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-05-2015, 14:00 [CJ4A 1.6] obroty na zimnym
|
|
|
jeszcze jedna sprawa.
na zimnym gdy odpalam obroty zamiast do 1.4 1.6 tyś skacza mi najpierw do 1.6 potem do 1.8 potem do 2.0 i w zaleznosci od temp na dworze czasem do 2.2
gdy juz sie rozgrzejej trzyma obroty wzorcowo i nie skacza.
czujnik temp cieczy, lambda, inny pomysl ?
swiece i kable nowe (markowe) |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-05-2015, 15:08
|
|
|
Czystośc układu dolotowego, przepustnica, kontrola parametrów rzeczywistych pracy ECU jezeli zawory są recznie regulowane to kontrola luzów zaworowych |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sakej
Mitsumaniak
Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 46 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-05-2015, 15:27
|
|
|
przepływka i okolicy w sumie nie byly czyszczone jak mam to auto wiec moze to i to ...
zdejme dolot powietrza zerkne... co do ECU nie wiem\nie mam jak sprawdzic ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-05-2015, 15:40
|
|
|
Kabel plus Evoscan - w innym Twoim temacie napisał o tym uzytkownik plecho1 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sakej
Mitsumaniak
Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 46 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-05-2015, 15:50
|
|
|
ok przeplywka jest lekko czarna w srodku ale nie ma tragedii,
domyka sie prawidlowo, wiem ze najlepiej bylo by to zdjac i dokladnie w nafcie przeplukac
ale potem trzeba by regulowac TPS czy jak sie to cholerstwo nazywa chwilowo zapomnialem
a sam tego nie umiem a i na forum sie wypowiadaja ze to nie takie proste a nie mam zaufanego speca
moze faktycznie warto kupic kabelek
[ Dodano: 02-12-2015, 21:24 ]
trochę odgrzebię bo problem nadal występuje, robertdg, masz namiary na kabelek który zczyta z colta 99 ?
ELMy za cholere nie dają rady ...
Teraz robi się chłodniej więc zauważyłem iż im zimniej na dworze tym rano podczas odpalania
wchodzi na wyższe obroty... dziś 2100 co prawda na kilkadziesiąt sekund ale jest to irytujące
dodam że przepustnica, przepływka, krokowiec i egr zostały w międzyczasie przeczyszczone
chyba się kulnę z tym do ASO cena jak na batorym ale może tam mi te obroty w końcu wyregulują ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
piter_adam
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 02' CJ4A 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2016 Posty: 4 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 28-02-2016, 22:15
|
|
|
Podłączam się do tematu, gdyż w swoim colciaku mam identyczny problem. U mnie chociaż obroty nawet w największe mrozy nie przekroczyły 1900 to i tak jest to za dużo. Jak silnik osiągnie właściwą temperaturę to różnie trzyma na luzie, zazwyczaj równe 800, ale czasami inne wartości pomiędzy 800-1000. Mogę tutaj podejrzewać silnik krokowy, ale najbardziej to chciałbym się dowiedzieć czy da się obniżyć obroty na ssaniu tak żeby nie przekroczyły jatalogowych 1600?
Będę wdzięczny za pomoc . |
|
|
|
 |
|