Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] obroty na zimnym
Autor Wiadomość
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-05-2015, 14:00   [CJ4A 1.6] obroty na zimnym

jeszcze jedna sprawa.

na zimnym gdy odpalam obroty zamiast do 1.4 1.6 tyś skacza mi najpierw do 1.6 potem do 1.8 potem do 2.0 i w zaleznosci od temp na dworze czasem do 2.2

gdy juz sie rozgrzejej trzyma obroty wzorcowo i nie skacza.

czujnik temp cieczy, lambda, inny pomysl ?

swiece i kable nowe (markowe)
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-05-2015, 15:08   

Czystośc układu dolotowego, przepustnica, kontrola parametrów rzeczywistych pracy ECU jezeli zawory są recznie regulowane to kontrola luzów zaworowych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-05-2015, 15:27   

przepływka i okolicy w sumie nie byly czyszczone jak mam to auto wiec moze to i to ...
zdejme dolot powietrza zerkne... co do ECU nie wiem\nie mam jak sprawdzic ...
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-05-2015, 15:40   

Kabel plus Evoscan - w innym Twoim temacie napisał o tym uzytkownik plecho1
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-05-2015, 15:50   

ok przeplywka jest lekko czarna w srodku ale nie ma tragedii,
domyka sie prawidlowo, wiem ze najlepiej bylo by to zdjac i dokladnie w nafcie przeplukac
ale potem trzeba by regulowac TPS czy jak sie to cholerstwo nazywa chwilowo zapomnialem
a sam tego nie umiem a i na forum sie wypowiadaja ze to nie takie proste a nie mam zaufanego speca

moze faktycznie warto kupic kabelek

[ Dodano: 02-12-2015, 21:24 ]
trochę odgrzebię bo problem nadal występuje, robertdg, masz namiary na kabelek który zczyta z colta 99 ?
ELMy za cholere nie dają rady ...
Teraz robi się chłodniej więc zauważyłem iż im zimniej na dworze tym rano podczas odpalania
wchodzi na wyższe obroty... dziś 2100 :D co prawda na kilkadziesiąt sekund ale jest to irytujące :P

dodam że przepustnica, przepływka, krokowiec i egr zostały w międzyczasie przeczyszczone

chyba się kulnę z tym do ASO cena jak na batorym ale może tam mi te obroty w końcu wyregulują ...
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-12-2015, 22:54   

Jeśli działa w Carismie to i u Ciebie powinno http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Elm327 działa z benzyną wyprodukowaną dopiero po 2001r.
 
 
piter_adam 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 02' CJ4A 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 4
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 28-02-2016, 22:15   

Podłączam się do tematu, gdyż w swoim colciaku mam identyczny problem. U mnie chociaż obroty nawet w największe mrozy nie przekroczyły 1900 to i tak jest to za dużo. Jak silnik osiągnie właściwą temperaturę to różnie trzyma na luzie, zazwyczaj równe 800, ale czasami inne wartości pomiędzy 800-1000. Mogę tutaj podejrzewać silnik krokowy, ale najbardziej to chciałbym się dowiedzieć czy da się obniżyć obroty na ssaniu tak żeby nie przekroczyły jatalogowych 1600?
Będę wdzięczny za pomoc :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.