 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ścina przednie opony |
Autor |
Wiadomość |
anonim1133
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD SWB '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 14 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 04-12-2014, 15:04 Ścina przednie opony
|
|
|
Witam, zaobserwowałem, że opony na przedzie mam nierówno zużyte.
Przez zmianą na zimowe chciał bym się tym zająć.
Byłem na warsztacie który zajmuje się geometrią i powiedzieli mi, że tego się nie reguluje w Pajero.
Samochód jest podkręcony na drążkach(tak to się mówi?:P) podobno - tak mówił poprzedni właściciel. Chyba znalazłem miejsce gdzie to się "reguluje", tylko pytanie.
Czy wiadomo ile trzeba skręcić aby wrócić do fabrycznych ustawień? Można to jakoś zmierzyć, czy trzeba na oko? Czy szukać jakiegoś warsztatu który mi to zrobi, czy mogę samemu się tym zająć?
Samochód musi być podniesiony, czy może stać na kołach?
Na zdjęciu tego nie widać, ale zaznaczyłem w którym kierunku koła są skrzywione, zewnętrzna część opon niedługo będzie łysa, gdy wewnętrzna jest jak nowa.
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 04-12-2014, 16:38
|
|
|
Nic się nie skręca. Trzeba ustawić kąt pochylenia koła przy pomocy podkładek pod śruby wahacza górnego. Głąb podkręcił drążki ale nie ustawił geometrii. A do tego warsztatu co powiedział, że się nie reguluje to już więcej nie jedź. Ewentualnie wpadnij raz i powiedz im, żeby zaczęli ulice zamiatać a nie samochody naprawiać. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
anonim1133
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD SWB '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 14 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 04-12-2014, 16:44
|
|
|
Czyli reguluje się, to nawet lepiej. Chyba.
Miał bym powód aby samochód wrócił do swojej fabrycznej wysokości, bo ciągle o odboje mi zawieszenie uderza i aż boli
Dzięki za odpowiedź i poszukam innego warsztatu, mam nadzieję, że znajdę kogoś kto to ogarnie. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 04-12-2014, 17:39
|
|
|
Opuścić możesz sam. Poluzuj śruby napinające drążek, które są przy ramie na końcu drążka skrętnego i tyle i zmierz odległość koła od rantu nadkola by było równo po obu stronach. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
anonim1133
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD SWB '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 14 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 04-12-2014, 18:16
|
|
|
Spróbuję jeszcze w jednym warsztacie jeszcze zapytać. Takim lepsiejszym niby.
Mam nadzieję, że będą trzymali jedną wersję z tobą i mi to zrobią |
|
|
|
 |
|
|