 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2 typy skrzyń biegów do GDI - Pomocy ! |
Autor |
Wiadomość |
andofx1 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2014, 21:34 2 typy skrzyń biegów do GDI - Pomocy !
|
|
|
Witam przymierzam się do wymiany skrzyni biegów w carismie gdi 125km i z tego co już się dowiedziałem występują dwa typy skrzyń KF5M421-R7A2 lub KF5M421-F8A4 czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy nimi , spotkałem się z tym ze ten sam silnik np 125 km ma jedną lub drugą nie ma reguły czy ktoś wie o co tu chodzi?. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-12-2014, 21:58
|
|
|
Wg specyfikacji róznią się przełożeniem prędkosciomierza oraz przełożeniem głownym, zatem domniemac mozna że inne przeguby wewnętrzne są miedzy nimi, wzmianki są takie, że R7A2 pojawia się od 2000roku |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
andofx1 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2014, 22:27
|
|
|
o takie wyjaśnienie mi chodziło ! czyli musi być tylko r7a2
Dziękuje i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-12-2014, 22:42
|
|
|
Moze warto rozebrac skrzynie i wykonać diagnoze, zwyczajowo padaja łozyska na wałku wejściowym, wymiana tych łozysk z częsciami to koszt porównywalny do zakupu uzywki w nieznanym stanie. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
andofx1 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2014, 18:03
|
|
|
no nie wiem zrobiłem już na niej 70 tysięcy z tym terkotaniem i nie wymieniałem w niej oleju myślę ze jest porostu zajeżdżona, a koszt skrzyni na allego 250 - 450 zl.
Poza tym sprzęgło ślizga nawet na postoju pod górkę i łożysko oporowe piszczy jak wciśnięte sprzęgło. Czemu cari to taki dziadostwo ...?
Na blacie 170 tysiecy przy 100 tysiakach łożyska padły ...i skrzynia do remontu ... .Mam też drugie auto volvo w benzynie z dwu masą 240 tysiecy na blacie i napęd jest idealny ! nawet przeguby nie stukają ! |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-12-2014, 18:41
|
|
|
Albo przebieg jest mało wiarygodny, albo sposób uzytkowania przez poprzedniego właściciela ja wykończył - stawiam raczej na kręcony przebieg, te skrzynei wytrzymują ponad 200tyś |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
andofx1 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2014, 18:52
|
|
|
możliwie ja kupiłem to auto 6 letnie i miało 92 tysiące przejechane chwile później wysyp na skrzyni ... |
|
|
|
 |
|
|