Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] regulator napięcia
Autor Wiadomość
zilony 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 2
Skąd: kraków
Wysłany: 05-12-2014, 15:40   [Cari 1.8] regulator napięcia

W moim miśku migała kontrolka ładowania. U mechanika wyszło że szczotki na wykończeniu. Z tym że dostałem info że samych szczotek nie można wymienić, trzeba wymienić cały regulator napięcia...
I tutaj pytanie do Was czy to aby dobra opcja? Generalnie ta opcja jest ciężka do zrobienia bo zostaje kupienie używanego alternatora lub zamiennika...
org numer alternatora to 0123 315 018 i według katalogu zamiennikiem jest numer 0124 325 010 i takowy znalazłem na allegro:
http://allegro.pl/regulat...4815470366.html

Ale zanim zakupię chciałem się Was poradzić co robić :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-12-2014, 18:22   

Sprytny elektryk powinien dobrać odpowiednie szczotki i je dolutować w miejscu oryginalnych. Jest to trochę drut ale czemu wyrzucać - wymieniać sprawny regulator.
 
 
zilony 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 2
Skąd: kraków
Wysłany: 05-12-2014, 21:26   

z tego co widać na stronie allegro jest to wszystko ponitowane i stąd pewnie te problemy.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-12-2014, 22:02   

Problemy są najczęściej z zamiennikami które mają podejrzaną jakość. Jeśli taką wymianę samych szczotek zrobi się odpowiednio to nic nie można uszkodzić i mamy oryginalny zregenerowany regulator. Podobnie jest zresztą z czujnikami wałków rozrządu, lepiej przelutować zimne luty niż kupować zamiennik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.