Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Wysoka temperatura i syf w chłodnicy.
Autor Wiadomość
konrad94 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 90KM 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 5
Skąd: Konin
  Wysłany: 02-12-2014, 03:34   [Cari 1.6] Wysoka temperatura i syf w chłodnicy.

Witam, jestem zupelnym laikiem w temacie i silniku auta, wiec prosze o wyrozumialosc. Ostatnio zaczela podnosic sie dziwnie temperatura , bylo to co jakis czas, az ostatnio doszla do czerwonego pola, po otworzeniu maski odziwo weze sie zassaly od chlodnicy
a w niej byl jakis syf, znajomy powiedzial mi ze to uszczelka glowicy? Prosze, pomozcie mi, to moje pierwsze auto, mam ogromny sentyment, nie chce zabic tego auta, bo moze jeszcze bardzo dlugo sluzyc! mam 500 zl na naprawe, chce , aby to bylo dobrze zrobione , dajcie mi jakies rady... pozdrawiam . mam cari 1.6 16V 90KM 1997 rocznik. benz gaz, 275000 przebiegu.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2014, 07:54   

Skoro chłodnica jest zamulona (za tym może tez iśc korek ciśnieniowy chodnicy) to może powodowac problemy z przepływem cieczy i chłodzeniem. Przy temperaturze przed wlaczeniem wentylatora oba weże chłodnicy powinny mieć zbliżoną temperaturę, jeżeli wąż od termostatu bęzie gorący a wąz powrotny będzie chłodniejszy w znaczny sposób to chłodnica ma niedrożność, jezeli jest oryginalna to z racji wieku auta może jej przysługiwac wymiana gdyż może się rozszczelnić na spodzie radiatora (najczęstsza usterka)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
konrad94 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 90KM 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 5
Skąd: Konin
Wysłany: 02-12-2014, 13:49   

czyli uszczelka pod głowica moze być cała? jak najlepiej to ogarnac wszystko?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-12-2014, 15:12   

konrad94 napisał/a:
czyli uszczelka pod głowica moze być cała?

Jeśli nie ubywa płynu i nie ma bombelkownia w zbiorniczku
konrad94 napisał/a:
a w niej byl jakis syf

Przepłukać cały układ wraz z nagrzewnicą i sprawdz pompę wody
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2014, 18:36   

Płukanie nie zawsze pomaga, zalezne od siły zasyfienia, warto jednak spróbować, trzeba takze sprawdzić korek chłodnicy bo najprawdopodobniej przez niego wąż sie zasysa gdy silnik zaczyna stygnąć
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
konrad94 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 90KM 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 5
Skąd: Konin
Wysłany: 04-12-2014, 02:30   

No co do korka od chłodnicy, to ja, taki dałn w tym temacie zauwazylem ze uszczelka jest do edit bo lata cala i jest juz zajechana strasznie... no kurde, jutro postaram się wam dostarczyć zdjecia, btw. Jak by sie zachowywal silnik gdyby ta uszczelka byla uszkodzona/walnięta/zepsuta? Bo w moim przypadku pracuje rowno, odpala bez problemu,ale po jakims czasie temp skacze i sie nagrzewa strasznie...

Edit: Pisz wolniej - myśl dłużej!
Ostatnio zmieniony przez mkm 04-12-2014, 12:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.