 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Wysoka temperatura i syf w chłodnicy. |
Autor |
Wiadomość |
konrad94
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 90KM 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 5 Skąd: Konin
|
Wysłany: 02-12-2014, 03:34 [Cari 1.6] Wysoka temperatura i syf w chłodnicy.
|
|
|
Witam, jestem zupelnym laikiem w temacie i silniku auta, wiec prosze o wyrozumialosc. Ostatnio zaczela podnosic sie dziwnie temperatura , bylo to co jakis czas, az ostatnio doszla do czerwonego pola, po otworzeniu maski odziwo weze sie zassaly od chlodnicy
a w niej byl jakis syf, znajomy powiedzial mi ze to uszczelka glowicy? Prosze, pomozcie mi, to moje pierwsze auto, mam ogromny sentyment, nie chce zabic tego auta, bo moze jeszcze bardzo dlugo sluzyc! mam 500 zl na naprawe, chce , aby to bylo dobrze zrobione , dajcie mi jakies rady... pozdrawiam . mam cari 1.6 16V 90KM 1997 rocznik. benz gaz, 275000 przebiegu. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-12-2014, 07:54
|
|
|
Skoro chłodnica jest zamulona (za tym może tez iśc korek ciśnieniowy chodnicy) to może powodowac problemy z przepływem cieczy i chłodzeniem. Przy temperaturze przed wlaczeniem wentylatora oba weże chłodnicy powinny mieć zbliżoną temperaturę, jeżeli wąż od termostatu bęzie gorący a wąz powrotny będzie chłodniejszy w znaczny sposób to chłodnica ma niedrożność, jezeli jest oryginalna to z racji wieku auta może jej przysługiwac wymiana gdyż może się rozszczelnić na spodzie radiatora (najczęstsza usterka) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
konrad94
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 90KM 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 5 Skąd: Konin
|
Wysłany: 02-12-2014, 13:49
|
|
|
czyli uszczelka pod głowica moze być cała? jak najlepiej to ogarnac wszystko? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 02-12-2014, 15:12
|
|
|
konrad94 napisał/a: | czyli uszczelka pod głowica moze być cała? |
Jeśli nie ubywa płynu i nie ma bombelkownia w zbiorniczku
konrad94 napisał/a: | a w niej byl jakis syf |
Przepłukać cały układ wraz z nagrzewnicą i sprawdz pompę wody |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-12-2014, 18:36
|
|
|
Płukanie nie zawsze pomaga, zalezne od siły zasyfienia, warto jednak spróbować, trzeba takze sprawdzić korek chłodnicy bo najprawdopodobniej przez niego wąż sie zasysa gdy silnik zaczyna stygnąć |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
konrad94
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 90KM 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 5 Skąd: Konin
|
Wysłany: 04-12-2014, 02:30
|
|
|
No co do korka od chłodnicy, to ja, taki dałn w tym temacie zauwazylem ze uszczelka jest do edit bo lata cala i jest juz zajechana strasznie... no kurde, jutro postaram się wam dostarczyć zdjecia, btw. Jak by sie zachowywal silnik gdyby ta uszczelka byla uszkodzona/walnięta/zepsuta? Bo w moim przypadku pracuje rowno, odpala bez problemu,ale po jakims czasie temp skacze i sie nagrzewa strasznie...
Edit: Pisz wolniej - myśl dłużej! |
Ostatnio zmieniony przez mkm 04-12-2014, 12:54, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
|
|