Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wskaźnik paliwa
Autor Wiadomość
sied13 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 8
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28-11-2014, 12:21   Wskaźnik paliwa

Chciałbym założyć jeszcze jeden temat odnośnie poziomu paliwa. Po zakupie pajero III chciałem sprawdzić ile można przejechać na zbiorniku paliwa. Zdziwienie było jak przy 1/4 baku samochód stanął. Nie wiem dlaczego nie świeci się rezerwa. Czy można to jakoś ustawić. Wskaźnik pokazuje raczej dobrze tylko może ssak jest wyżej lub może zbiornik w tym miejscu jest podgięty? Może poprzedni właściciel tak ustawił aby nie ściągał z dna. W sumie to nie przeszkadza bo pilnuje przejechanych 500 km i tankuję, ale jak się odłączy akumulator to licznik się zeruje. Proszę o pomoc.
_________________
SIED13
 
 
sebastian_98765 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2014, 22:16   

Witam, rownież podpinam sie pod temat. Może ktoś napisać od czego zacząć poszukiwania? Wiem że na forum jest już spora grupka właściciel Pajero III z tym samym problemem a rozwiązania brak. Ja zagłądałem pod auto przy okazji wymiany oleju i nie zauważyłem żadnych wgnieceń w zbiorniku. Po wyłączeniu zapłonu wskazówka opada do zera natomiast wygląda to tak jakby przy 1/4 wskazania poziomu paliwa wskazówka "staje" w miejscu i nie drgnie niżej, ale da sie jeszcze przejechac sporo km (nie testowałem do odcięcia paliwa). Reasumując czteropak temu kto choć troche przybliży nas do rozwiązania problemu. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam. Dodam że na tym etapie ASO odpada. Wolę na razie jeżdzić do 1/4 wkazania niż narazić sie na jakieś duże koszty naprawy w autoryzowanym serwisie.
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 12-12-2014, 17:27   

Podepnę się do tematu u mnie dzieje się na odwrót , czyli jak zaleje do pełna to od góry elegancko wskazówka schodzi wraz z pokonywanymi kilometrami aż w okolice 1/4 wskaźnika po czym odrazu spada na zero i czasem chwilami wraca na miejsce, a zaczęło mi się to dziać po myciu podwozia .Czytałem gdzieś na jakimś forum że któryś opornik w pamięci zegarów jest współodpowiedzialny za wskazania paliwa i robi różne cyrki ze wskaźnikiem , podobnie jak ze wskazaniami temperatury silnika(co już przerabiałem) A tak na marginesie 500km na zbiorniku i już tankowanie ??? Ja robię 700 km i dopiero rozglądam się powoli za cpn a nogę mam ciężką no i chip, no chyba że w terenie to rozumie. Pozdrawiam.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2014, 20:25   

buchaj napisał/a:
Podepnę się do tematu u mnie dzieje się na odwrót , czyli jak zaleje do pełna to od góry elegancko wskazówka schodzi wraz z pokonywanymi kilometrami aż w okolice 1/4 wskaźnika po czym odrazu spada na zero i czasem chwilami wraca na miejsce, a zaczęło mi się to dziać po myciu podwozia .Czytałem gdzieś na jakimś forum że któryś opornik w pamięci zegarów jest współodpowiedzialny za wskazania paliwa i robi różne cyrki ze wskaźnikiem , podobnie jak ze wskazaniami temperatury silnika(co już przerabiałem) A tak na marginesie 500km na zbiorniku i już tankowanie ??? Ja robię 700 km i dopiero rozglądam się powoli za cpn a nogę mam ciężką no i chip, no chyba że w terenie to rozumie. Pozdrawiam.


Ja robie na ogol krotkie odcinki w Wawie i teraz mam max. 570km/baku.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 12-12-2014, 22:46   

sebastian_98765 napisał/a:
(...) czteropak temu kto choć troche przybliży nas do rozwiązania problemu. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Czteropak powiadasz...
Wg mnie, jest to ograniczenie ruchu pływaka w dolnym zakresie; na dnie zbiornika możesz mieć sporo zanieczyszczeń.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.