Wskaźnik paliwa |
Autor |
Wiadomość |
sied13
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2013 Posty: 8 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 28-11-2014, 12:21 Wskaźnik paliwa
|
|
|
Chciałbym założyć jeszcze jeden temat odnośnie poziomu paliwa. Po zakupie pajero III chciałem sprawdzić ile można przejechać na zbiorniku paliwa. Zdziwienie było jak przy 1/4 baku samochód stanął. Nie wiem dlaczego nie świeci się rezerwa. Czy można to jakoś ustawić. Wskaźnik pokazuje raczej dobrze tylko może ssak jest wyżej lub może zbiornik w tym miejscu jest podgięty? Może poprzedni właściciel tak ustawił aby nie ściągał z dna. W sumie to nie przeszkadza bo pilnuje przejechanych 500 km i tankuję, ale jak się odłączy akumulator to licznik się zeruje. Proszę o pomoc. |
_________________ SIED13 |
|
|
|
 |
sebastian_98765
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2014 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-11-2014, 22:16
|
|
|
Witam, rownież podpinam sie pod temat. Może ktoś napisać od czego zacząć poszukiwania? Wiem że na forum jest już spora grupka właściciel Pajero III z tym samym problemem a rozwiązania brak. Ja zagłądałem pod auto przy okazji wymiany oleju i nie zauważyłem żadnych wgnieceń w zbiorniku. Po wyłączeniu zapłonu wskazówka opada do zera natomiast wygląda to tak jakby przy 1/4 wskazania poziomu paliwa wskazówka "staje" w miejscu i nie drgnie niżej, ale da sie jeszcze przejechac sporo km (nie testowałem do odcięcia paliwa). Reasumując czteropak temu kto choć troche przybliży nas do rozwiązania problemu. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam. Dodam że na tym etapie ASO odpada. Wolę na razie jeżdzić do 1/4 wkazania niż narazić sie na jakieś duże koszty naprawy w autoryzowanym serwisie. |
|
|
|
 |
buchaj
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 116 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 12-12-2014, 17:27
|
|
|
Podepnę się do tematu u mnie dzieje się na odwrót , czyli jak zaleje do pełna to od góry elegancko wskazówka schodzi wraz z pokonywanymi kilometrami aż w okolice 1/4 wskaźnika po czym odrazu spada na zero i czasem chwilami wraca na miejsce, a zaczęło mi się to dziać po myciu podwozia .Czytałem gdzieś na jakimś forum że któryś opornik w pamięci zegarów jest współodpowiedzialny za wskazania paliwa i robi różne cyrki ze wskaźnikiem , podobnie jak ze wskazaniami temperatury silnika(co już przerabiałem) A tak na marginesie 500km na zbiorniku i już tankowanie ??? Ja robię 700 km i dopiero rozglądam się powoli za cpn a nogę mam ciężką no i chip, no chyba że w terenie to rozumie. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2014, 20:25
|
|
|
buchaj napisał/a: | Podepnę się do tematu u mnie dzieje się na odwrót , czyli jak zaleje do pełna to od góry elegancko wskazówka schodzi wraz z pokonywanymi kilometrami aż w okolice 1/4 wskaźnika po czym odrazu spada na zero i czasem chwilami wraca na miejsce, a zaczęło mi się to dziać po myciu podwozia .Czytałem gdzieś na jakimś forum że któryś opornik w pamięci zegarów jest współodpowiedzialny za wskazania paliwa i robi różne cyrki ze wskaźnikiem , podobnie jak ze wskazaniami temperatury silnika(co już przerabiałem) A tak na marginesie 500km na zbiorniku i już tankowanie ??? Ja robię 700 km i dopiero rozglądam się powoli za cpn a nogę mam ciężką no i chip, no chyba że w terenie to rozumie. Pozdrawiam. |
Ja robie na ogol krotkie odcinki w Wawie i teraz mam max. 570km/baku. |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 12-12-2014, 22:46
|
|
|
sebastian_98765 napisał/a: | (...) czteropak temu kto choć troche przybliży nas do rozwiązania problemu. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam. | Czteropak powiadasz...
Wg mnie, jest to ograniczenie ruchu pływaka w dolnym zakresie; na dnie zbiornika możesz mieć sporo zanieczyszczeń. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
|