Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] ogrzewanie postojowe
Autor Wiadomość
kglar 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1
Skąd: Września
Wysłany: 06-10-2010, 08:41   [II 2.0 DID] ogrzewanie postojowe

Proszę o informację ,pomoc w założeniu ogrzewania postojowego f-my DEFA Warm-up?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 06-10-2010, 09:21   Re: ogrzewanie postojowe

kglar napisał/a:
Proszę o informację ,pomoc w założeniu ogrzewania postojowego f-my DEFA Warm-up?

To nie jest ogrzewanie niezależne, tylko trzeba podłączyć do 220V.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 03-01-2015, 16:52   

odkopie temat 8)

Chcialbym takie ogrzewanie u siebie zamontowac, mam silnik 2,2 hdi i opcja dla tego modleu to grzalka plynu chlodniczego. Czy ktos z Was mial z tym doczynienia?

Wg instrukcji montazu jest to latwe do zrobienia, ale nie wiem jak jest w praktyce.
Dzieki za odp
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 08-01-2015, 14:23   

Ciekawy pomysł. Koszt ok 450 zł (277 grzałka i 171 przewód zasilający 5 metrów).
 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 08-01-2015, 16:03   

paweldm napisał/a:
Ciekawy pomysł. Koszt ok 450 zł (277 grzałka i 171 przewód zasilający 5 metrów).

+450zl na jakis zestaw montazowy co nie do konca jestem przekonany ze jest konieczny 8)
no ale na nastepna zime bede przygotowany, zamontuje w lato to dam znac
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 08-01-2015, 21:12   

Gadaliśmy o takim czymś niedawno. Tutaj :arrow: http://forum.mitsumaniaki...&highlight=defa
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 10-01-2015, 10:12   

Tez myslalem o webasto palonym w pilota których nie brakuje w sprzedaży (używane analogowe od 1000 zl ) ,ale nie ma za bardzo miejsca u mnie pod maską (3,0 V6) wiec niedawno zalozylem takie cos http://allegro.pl/grzalka...4955978085.html W przeplywowej obudowie sa trzy grzałki które wlączają się po odpaleniu silnika ( gdy alternator zaczyna ladowac) a wylacza się gdy plyn osiagie więcej niż 50 st C.
Duzym plusem jest ze nie musze ciagnac kabla tak gdym chciał zalozyc przplywową 230 v , ale naprawdę nie zaluje zakupu bo autko grzeje się rewelacyjnie szybko.Na razie testowałem wyjezdzajac z garażu (około + 10 st.C ,a na zewnątrz minus 10stC ) w aucie zaczynalo dmuchac cieplem po około 600-800 metrach.
Polecam bo montaż jest latwy.Ja miałem jeszcze bardziej ułatwiony bo wpiolem się w przewod do podgrzewania reduktora ( gazu)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 10-01-2015, 13:47   

Ja w VOLVO mam ogrzewanie niezalezne sterowane z aplikacji w ajfonie. To jest dopiero bajka. Ebersprecher nagrzewa i caly plyn chlodniczy, nie tylko blok silnika, ale rowniez tloczy cieple powietrze do wnetrza auta przez nawiewy w trakcie gdy system grzeje silnik. Wogole nie trzeba skrobac szyb i przy minus 20st silnik odpala jakby bylo plus 10 na zewnatrz. Ustawia sie w telefonie godzine wyjazdu i komputer sam dostosowywuje czas potrzebny do nagrzania silnika i wnetrza.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.