Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari 1.8 GDI - poważny problem
Autor Wiadomość
kamyk011 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 2
Skąd: Strzyzów
Wysłany: 28-12-2014, 13:34   Cari 1.8 GDI - poważny problem

Witam wszystkich, słuchajcie uważnie.
Mam poważny problem z moją Carismą, a mianowicie:
kiedy jest zimna opalam ją chodzi ładnie ale na ekranie pokazuje 99.9l spalania na 100km, to jeszcze nic, bo pluje strasznie paliwem z wydechu ale to nadal nie koniec.
Ale jak się zagrzeje troche to zaczyna szatkować zrywać jak by mialo silnik zaraz wyrwać i w końcu gasnie, i tyle już nie odpali dotąd aż prawie całkiem ostygnie i w tedy znowu pali na dotyk.
Na początku myślałem wraz ze znajomym mechanikiem że to czujnik położenia wału (sam też jestem), ale sprawdziliśmy i jest w pełni sprawny, później myśleliśmy że to będzie sonda lambda, ale dalej nic bo sonda była nie dawno wymieniana ale na wszelki wypadek sprawdziłem odpiąłem kostkę od sondy i po zagrzaniu się nadal było to samo.
Bardzo Proszę Was o pomoc bo już nie wiem co robić. :(
P.S jakieś pytania? coś nie dopowiedziałem dawać śmiało.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2014, 13:46   

Bez podpiecia komputera i sprawdzenia parametrów rzeczywistych pracy trudno wrózyć co może dolegac, bo przyczyn może być mnóstwo
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 28-12-2014, 14:20   

niewiem moze to glupie ale odepnij aku kiedys ktos cos o tum mi wspominal i po resecie wrocilo do normy
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
kamyk011 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 2
Skąd: Strzyzów
Wysłany: 28-12-2014, 14:46   

To nic nie da, musze zrobic tak jak mowil "robertdg" i sprawdzić, bo to chyba jedyne wyjście aby sprawdzić co może dolegać, tylko jest taki problem bo mało mechaników ma program do carism poniżej 2000 roku.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-12-2014, 20:34   

Kabel to VAG KKL za około 30 - 50zł a program to Evoscan. Tu masz temat o diagnostyce tego silnika http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Najlepiej się doszkolić i samemu ogarnąć ten silnik bo jak wspomniałeś, niewielu mechaników ogarnia ten silnik i często mogą więcej popsuć niż naprawić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.