Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Problem z immobilizerem
Autor Wiadomość
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 05-01-2015, 09:51   [CJ1A 1.3] Problem z immobilizerem

Witam wszystkich.

Mam problem z immobilizerem z Colta CJ1A, wszystko dzialalo jeszcze 2 tygodnie temu a wczoraj samochod nie chcial zapalic i po zwarciu pinu 1 z 4 w gniezdzie obd2 pokazuje blad 54?
Dodam ze komputer immobilizera dostaje 12v, kabel sygnalowy wysyla sygnal do ecu, inny sygnal bez kluczyka i inny po wlozeniu kluczyka do stacyjki ( sprawdzane miernikiem ) polaczenie jest do anteny. Wgralem nowy rom do ecu i nadal jest to samo :(
Czy kluczyk mogl sie rozkodowac lezac z innymi kluczykami z immobilizerem ( hondy i forda )???
Pozdrawiam.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2015, 20:58   

Indukcyjnie mógł się rozkodować, ale nie z powodu obecności innego klucza
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 05-01-2015, 22:11   

Dziekuje za odpowiedz. Jak sprawdzic czy kluczyk jest rozkodowany? Czy jest mozliwosc kodowania samemu?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2015, 22:15   

Jak masz sprzęt to zakodujesz, trzeba podpiąc kompa i sprawdzić czy Immo rozpoznaje kod i odblokowuje ECU
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 05-01-2015, 22:33   

Mam kabel open port 2.0 i kabelek vaga przerobiony pod mitsubishi (zakupiony od kolegi z coltmanii, nie pisze nicku bo nie wiem czy moge) da tym rade? Rozumiem ze polaczyc sie z kompem od immobilizera przez port obd2 trzeba?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2015, 22:34   

Tymi kablami nie da rady
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 05-01-2015, 22:54   

Mozesz prosze cos wiecej powiedziec o kablu jaki jest potrzebny i programie ktorym moge sprawdzic czy immobilizer rozpoznaje kluczyk?

Zmienilem ustawienia immobilizera w ecu i ide zaraz zobacze czy bedzie chcial odpalic....

_________________
Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO :)

http://www.fto-ireland.co...14454&start=125
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2015, 12:34   

Żeby modyfikować Immo musisz grzebac bezpośrednio w IMMO ECU, w samym ECU możesz symulować prawidlowy kod z IMMO ECU samo ECU jedynie dostaje informacje że kod został prawidłowo rozpoznany.
Nie wiem, jak nazywa sie sprzęt do robienia takich rzeczy, wiem, że z pamięci IMMO można usuwac, wprowadzać oraz blokowac klucze, całkowite usunięcie IMMO wymaga ingerencji w ECU.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 06-01-2015, 20:02   

Chyba najlepiej kupic immobilizer z kluczykiem i od tego zaczac?

Dziwna sprawa ze kupilem ecu bez immobilizera i samochod odpala ale nie chodzi dobrze, tzn chodzi jak ruski czolg i trzesie cala buda a w dodatku smierdzi nie przepalonym paliwem. Komputer z japonskiego Colta (Mirage) rowniez 1.3 12v tak jak moj tyle ze bledu immobilizera juz nie pokazuje???
_________________
Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO :)

http://www.fto-ireland.co...14454&start=125
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2015, 21:22   

Skoro odpala to nie jest bład immobilizera, co znaczy, że pracuje jak czołg :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 06-01-2015, 21:50   

Chodzi jak by chcial z komory wyskoczyc i jak by palil na 2 gary albo jak by mial kable zaplonowe zamienione lub rozrzad zle zalozony. Wszystko bylo dobrze przedtem, kable, zaplon, rozrzad, wszystko jest dobrze!

Na komputerze na ktorym wywala blad immobilizera teraz 2 tygodnie temu chodzil jak marzenie, teraz nie odpala, check engine nie gasnie i po zwarciu 1 i 4 pinu w obd2 pokazuje blad 54 ( immobilizer prawda?)

Na komputerze bez immobilizera ktory kupilem wczoraj chodzi jak Ci wyzej opisalem, pali na dotyk, bledu immobilizera nie pokazuje pomimo ze komputer immobilizera nadal jest podlaczony!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2015, 22:15   

A chyba że tak, Widocznie ori komputer nie dostaje prawidłowego kodu rozpoznania kluczyka, a komputer który załozyłes zamiennie może być uszkodzony
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 06-01-2015, 23:03   

Kurde dziwna z tym sprawa bo komputer z samochodu na chodzie wyjety, na 100% sprawny i tez od 1.3 12v tyle ze bez immobilizera bo z japonczyka :(

Czy mozliwe jest ze japonskie 4g13 mialy inny czujnik hala ( tak sie chyba nazywa) czujnik polozenia walka rozrzadu. Naprzyklad obrocony o 180 lub 90° lub moinna kolejnosc zaplonu (to chyba nie bo kable zamienialem, zadnego bledu nie zglasza i to jest najgorsze!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2015, 23:53   

A sprawdzałeś co Ci rozłącza immobiliser przy oryginalnym ECU, czy tylko pompę paliwa czy może też zapłon lub wtryski? Jeśli tylko pompę, to można to w prosty sposób obejść.
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 07-01-2015, 00:22   

Sprawdzalem kolego, sterowanie wtryskami odcina lobuz ;(

Dziekuje za sugestie!

Pogrzebalem troche w ASA Europejskim I Japonskim i po vinie samochodu z ktorego mam ECU bez immobilizera wyszlo ze moj silnik (ogolnie czesc Coltow na Europejski rynek miala inny aparat zaplonowy (pewnie czujnik polozenia walka w rozdzielaczu jest inny, przynajmniej na to licze!) niz japonce! Takze wiazka silnika byla inna (mowa o autach RHD caly czas) niz Andlik mial.
Kolega od ktorego kupilem ECU zaferowal sie dodac tez wiazke i caly aparat zaplonowy do tego kompa!

Sie tak latwo nie poddam ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.