Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] padnięty krokowy oraz spalanie
Autor Wiadomość
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 08-02-2014, 12:35   [E54A 2.0 V6] padnięty krokowy oraz spalanie

Witam

W moim E54A ostatnio padł mi krokowy (nie trzyma niskich obrotów jak zimny) i tu mam pytanie kiedy dokładnie działa u nas ssanie bo ojciec mi coś kiedyś tłumaczył z 6-7 lat temu jak mieliśmy poprzedniego E54A a już i ja i on nie pamiętamy (pomijając zimny silnik) bo zauważyłem że spalanie spadło o ponad 50% ...
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11142
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-02-2014, 17:13   

dahu napisał/a:
bo zauważyłem że spalanie spadło o ponad 50% ...

znaczy że mniej pali? ja bym się cieszył :D
_________________

 
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 08-02-2014, 22:01   

pali mniej i to o wiele mniej :twisted: dlatego nie robie nic w kierunku żeby to naprawić , tylko irytujące jest gaśnięcie samochodu na każdym skrzyżowaniu (przed lekkim zagrzaniem)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11142
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-02-2014, 23:28   

Czyli jak się zagrzeje to jest ok? sprawdź czujnik temperatury :wink:
_________________

 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 09-02-2014, 14:39   

to ile Ci pali teraz? ja ostatnio znowu jezdze na samej benzynie i raczej nie przekracza 11 w miescie, w zasadzie to rzadko do 10 dochodzi, a ja zawsze te 2-3 minuty czekam na odpalonym zanim rusze.
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 09-02-2014, 22:34   

jacek11 napisał/a:
Czyli jak się zagrzeje to jest ok? sprawdź czujnik temperatury :wink:

Jak się zagrzeje wszystko jest ok.

tpodsiadlo napisał/a:
to ile Ci pali teraz? ja ostatnio znowu jezdze na samej benzynie i raczej nie przekracza 11 w miescie, w zasadzie to rzadko do 10 dochodzi, a ja zawsze te 2-3 minuty czekam na odpalonym zanim rusze.]


Wcześniej to było tak : 50 pln = ok. 60 KM a za 100 koło 100 - 120 km , co prawda lekkiej nogi nie mam ale bez przesady .... a teraz te odległości praktycznie wydłużyły się 2x 50pln = 100km a za 100 pln - 200 km trasa/miasto mowa o benzynie oczywiście :P
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 09-02-2014, 22:40   

czyli teraz Ci pali normalnie tak jak powinno byc chyba... powinienes to zrobic, spalanie ponizej 10l jest normalne, nawet przy sprawnym krokowcu. moze wczesniej dostawal za duza dawke a teraz padl calkiem?
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 09-02-2014, 23:19   

tpodsiadlo napisał/a:
czyli teraz Ci pali normalnie tak jak powinno byc chyba... powinienes to zrobic, spalanie ponizej 10l jest normalne, nawet przy sprawnym krokowcu. moze wczesniej dostawal za duza dawke a teraz padl calkiem?


nie mam pojęcia jak było wcześniej ale teraz pali 2x mniej i mi w to graj ;)
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 10-02-2014, 12:22   

No ale gasnie jak polonez wiec... Mmie by bolalo :-)
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-09-2014, 20:26   

No i mi się krokowiec zbuntował. Już drugi. Macie może na zbyciu krokowiec z rezystancją pomiędzy pinami zew a wew 28-32 Ohm w 6-cio pinowym złączu? Albo z innego modelu aby była taka wartość. Może być nawet, że w dolnym rzędzie pinów inne są wartości byle w górnym rzędzie były w zakresie jak powyżej.
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 08-09-2014, 23:59   

Mam cale przepustnice z e55, e88 i amerykanca, a jak bardzo Ci sie nie spieszy to niebawem bede mial znow e54 na czesci :-)
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-09-2014, 07:34   

O widzisz to sprawdź prosze jeśli masz możliwość te wartości o których pisałem (Ohm). Może z innej podpasuje. A kiedy e54 będziesz miał na graty?
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 10-09-2014, 01:36   

Nie wiem dokladnie, bo jestem w trakcie przeprowadzki, tzn bede jak zjade do pl, i mam problem ze sciagnieciem go, ale jak ogarne transport to bedzie kwestia kilku dni

[ Dodano: 13-09-2014, 11:29 ]
Mam jedna przepustnice przy sobie, krokowy ma wtyczke 6pinowa, 2 rzedy po 3 piny. Ktore chcesz zmierzyc? zaraz sprawdze jaki to ma numer...

[ Dodano: 13-09-2014, 11:43 ]
Numer z krokowca e9t15271c

To jest z e88, jak sprawdzalem do czego pasuje to 3000gt, sonata, stealth, ram, pajero, diamante...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
jano 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: chrzanów
Wysłany: 16-01-2015, 01:28   

może trzeba podnieść obroty silnika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.