Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[cari 1.8 GDI] zawór egr
Autor Wiadomość
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-05-2012, 15:04   [cari 1.8 GDI] zawór egr

witam mam pytanie co sie stanie jak się zaślepi zawór EGR?
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 06-05-2012, 15:38   

Bartek 'saphire' Siębab napisał na swoim blogu
,,Istnieje także teoria o zaślepianiu zaworu EGR tak by sie przepustnica nie brudziła zasysanymi spalinami. Poglądy w tym względzie co do słuszności tego czynu są sprzeczne. Otóż silnik pracując na ubogiej mieszance cierpi na niedobór ładunku więc brakującą jego część może sobie uzupełniać spalinami poprzez zawór EGR. Jednakże zawór ten istnieje także ze względu na obniżanie toksyczności spalin - część spalin jest ponownie kierowana na dolot co powoduje dopalanie tlenków azotu itp. zatem zaślepienie EGR powoduje wzrost toksyczności spalin i temperatury spalania co może dość szybko zniszczyć głowicę jeśli nie jest na to wystarczająco odporna. Inne opinie stwierdzają fakt poprawnienia się kultury pracy silnika z zaślepionym EGR.
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 07-05-2012, 13:28   

czytałem hmm sam nie wiem.Mechanik po wyczyszczeniu przepustnicy nie mógł ustawić obrotów były za wysokie,nawet po adaptacji.Powiedział mi że zaślepił zawór EGR i obroty sie unormowały nie wiem czy dobrze że tak zrobił ale poskutkowało.Ogólnie nie odczuwam różnicy w mocy czy w pracy silnika tyle że równo pracuje.
 
 
lubega1983 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI lif
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-04-2015, 09:45   

Napisze tak : Zawór jak jest to ma być ! Uzbieraj na nowy i załóż. EGR poprostu sie przycina od syfu. Wymień go i nie będziesz się martwił o głowice.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.