[II 2.0 DID] Brak rekcji na pedał gazu |
Autor |
Wiadomość |
boss733
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2007 2.0 140km bsy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 5 Skąd: lomza
|
Wysłany: 16-08-2015, 15:39 [II 2.0 DID] Brak rekcji na pedał gazu
|
|
|
Witam, wystepuje u mnie taki problem iz czasami po odpaleniu samochodzu przez jakiś czas nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Jeżeli pedał jest wciśniety podczas odpalania samochodu wszystko działa do momentru puszczenia go. Wtedy automatycznie przestaje działać. Dodam, ze jak się zaczyna rozgrzewać to po delikatnym wcisnieciu pedała zaczyna trybić, gwałtowne wciśniecie podnosi tylko obroty o około 50 i tyle. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Jakieś propozycje? |
|
|
|
 |
and
Forumowicz
Auto: Mitsubishi outlander 2.0 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 95 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-08-2015, 20:22 Re: Brak rekcji na pedał gazu
|
|
|
[quote="boss733"] Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Jakieś propozycje?[/quote
Czyj komputer? Pytanie wbrew pozorom nie bez powodu.Mój mechanik (do jesieni 2014) nie mógł rozszyfrować , a dodatkowo żalił się ,że nie może skasować błędu ( bez ustalenia o co chodzi!!!!) Okazało się,że chodzi o świecę żarową na 2 cylindrze.Ale to taka dygresja.Oczywiście nie chodzi o świecę w Twoim wypadku tylko o rzetelny odczyt z kompka.Niestety od tego doświadczenia przeprosiłem się z ASO. |
|
|
|
 |
boss733
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2007 2.0 140km bsy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 5 Skąd: lomza
|
Wysłany: 13-10-2015, 18:08
|
|
|
Witam ponownie. Byłem w serwisie i komputer pokazał błąd przepływonierza. Wymieniony i dalej to samo. Samochód ma te same objawy co wcześniej, przy odpaleniu jeżeli się od razu nie przyciśnie gazu to na jałowych obrotach nie reaguje na gaz, czasami jak ustane na światłach to jest też problem z ruszeniem ponieważ nie reaguje. Czy ktokolwiek miał taki problem? w serwisie rozkładają ręce i mówią że muszą szukać a to wymaga czasu. |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 13-10-2015, 22:08
|
|
|
And poradziłeś koledze aso i tylko go naciągnęli na koszty, a usterka pozostała. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-10-2015, 13:56
|
|
|
A może oprogramowanie ,ja miałem coś podobnego ale podczas jazdy brak reakcji na gaz ,tak zwany noflaut |
_________________
 |
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 14-10-2015, 17:58
|
|
|
Nie wiem czy pomoge ,ale może nakieruje , a mianowicie wujek w renault traficu miał podobny problem , tylko ze u niego czasem wszystko było ok , a czasem był brak reakcji na gaz.U u niego wystarczylo zgasic auto i poczekać kilka minut i wszystko było ok.Tez powymienial po mechanikach co się dalo : z tego co pamiętam . to przeplywke , czujnik podciśnienia , itd.Na kompie oczywiście nic nie pokazywalo.W końcu jezdzac z problemem od mechanika do mechanika , jeden z nich wpadl na pomysl sprawdzenia filtra paliwa.W traficu filter jest papierowy wiec wszystko było widać od razu ,a mianowice zauważyli opilki zelaza.Diagnoza - pompa paliwa się konczy.Dal do regeneracji i z tego co mi wiadomo problem zniknął. |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 14-10-2015, 23:26
|
|
|
Tyle, że pompa paliwa ma stały wydatek. Dlatego powinna być reakcja na dodanie gazu, jeśli pompa nie będzie dawała tyle ile trzeba paliwa, to reakcja będzie wolniejsza. |
|
|
|
 |
NuMeR
Forumowicz
Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 46 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-10-2015, 13:06
|
|
|
Zobacz czy przy przepływomierzu jest wszystko szczelnie i dobrze dokręcone. Ja miałem tak samo i okazało się że przepływomierz był OK a dostawał lewe powietrze za bo była obluzowana obejma. Dokręciłem i wszystko śmiga od ponad roku |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 16-10-2015, 11:04
|
|
|
wiem ze OII to nie rajdówka, i hamowanie lewą nogą odpada, ale gaz odcina jak się trzyma nogę na hamulcu.
Próbowałem dociążyć w ten sposób przód auta w zakręcie i docisnąć gazu, ale nic się nie działo.
może masz gdzieś problem w tym miejscu, jakieś połączenie szwankuje.
Pamiętaj, że pedał gazu jest elektroniczny. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 16-10-2015, 19:24
|
|
|
W moim w202 tez tak bylo. Elektronika odcina paliwo |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
boss733
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2007 2.0 140km bsy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 5 Skąd: lomza
|
Wysłany: 17-10-2015, 01:27
|
|
|
Witam, wszystkich.
Zacznijmy może od tego że samochód zabrałem z serwisu bo nie wiedzieli dokładnie co jest i powiedzieli, że potrzebują czasu. Komputer u nich pokazał uszkodzony przepływonierz. Wymieniony na nowy. powiedzieli mi że Sporadycznie błąd egr i przeładowująca turbina. Jedyne co mnie dziwi, skoro egr to czemu nie wywala błędu. Jutro zabieram się sam na czyszczenie egr a turbo dam do sprawdzenia.
Zapomniałbym, problem z odpalaniem po nocy dalej został za to problem z pedałem występuje tylko po odpaleniu po całej nocy, i ustępuje po około 5 minutach. Nie zdażyło mi się żeby nie reagował jak stane na światłach, a troche już jeżdziłem.
ostatnio wymienione, uszczelniacze pompowtryskiwaczy, wtryski sprawdzone(są ok) pompa vacum, pompa w zbiorniku, świeczki są także zmienione na nowe, filtr paliwa nowy.
Głupi już jestem. Każdy rozkłada ręce. |
|
|
|
 |
citroe
Nowy Forumowicz
Auto: O2 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2014 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-10-2015, 02:44
|
|
|
Witam kolegów
A czy Twój problem nie jest przypadkiem związany z podniesieniem obrotów zaraz po odpaleniu na zimnym silniku? Można to wyłączyć przestawiając wiatrak na OFF.
Czas tego niby "ssania" u mnie trwa właśnie ok 5 min. |
|
|
|
 |
Szef24
Forumowicz
Auto: Outlandel DID 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2015 Posty: 61 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-10-2015, 22:00
|
|
|
to nie jest niby ssanie tylko działa pogdgrzewacz cieczy chlodzacej i dlatego wzrastaja obroty |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 18-10-2015, 10:38
|
|
|
Witam
Czy chlopaki w ASO sprawdzali czy masz aktualny soft w kompie?
Jest jeszcze jedna kwestia. Nalezalo by sprawdzic dwie rzeczy czujnik podcisnienia/teperatury w lewym nadkolu przy rurce od intercoolera czy jest czysty czy zawalony oraz (ale do tego jest potrzebny komp) czy sterownik silnika nie wykrywa przypadkiem jakiegos zwarcia do masy z pedalu hamulca.
Jezeli wykrywa to automatycznie odcina pedal gazu i przechodzi w bieg jalowy. Tak czy siak bledu nie bedzie i trzeba podlaczyc kompa i sprawdzic wszystkie parametry silnika.
Sprobuj jeszcze wyciagnac wtyczki z kompa silnika i sprawdzic czy nie zbiera sie tam wilgoc tak na wszelki wypadek. |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
boss733
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2007 2.0 140km bsy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 5 Skąd: lomza
|
Wysłany: 18-10-2015, 11:57 sądny dzień
|
|
|
Witam, stała się rzecz która mnie załamała. Otóż jadąc samochód stracił moc, wcisnąłem sprzęgło i zgasł. Zjechałem na pobocze i chciałem go zapalić, ale słychać tylko tykanie jakby rozrusznik nie chciał zapalić. Samochód zaciągnięty do warsztatu(na luzie) jak wrzucę bieg nie ma możliwości przekręcenia kół, zablokowane.
Sprawdzone:
rozrząd ok. sprawdzony od razu, chociaz to było wymienione dosłownie pare tyś. km temu wraz z pompą wody
Rozrusznik ok
Skrzynia ok
dwu-masa ok\ żadnych pęknięć, ani wycieków oleju. W silniku jest olej
Nie ma możliwości zakręcenia silnikiem, trzeba go rozbierać, podejrzenie panewki. |
Ostatnio zmieniony przez boss733 18-10-2015, 19:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|