Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Brak rekcji na pedał gazu
Autor Wiadomość
boss733 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2007 2.0 140km bsy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 5
Skąd: lomza
Wysłany: 16-08-2015, 15:39   [II 2.0 DID] Brak rekcji na pedał gazu

Witam, wystepuje u mnie taki problem iz czasami po odpaleniu samochodzu przez jakiś czas nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Jeżeli pedał jest wciśniety podczas odpalania samochodu wszystko działa do momentru puszczenia go. Wtedy automatycznie przestaje działać. Dodam, ze jak się zaczyna rozgrzewać to po delikatnym wcisnieciu pedała zaczyna trybić, gwałtowne wciśniecie podnosi tylko obroty o około 50 i tyle. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Jakieś propozycje?
 
 
and 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander 2.0 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 95
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-08-2015, 20:22   Re: Brak rekcji na pedał gazu

[quote="boss733"] Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Jakieś propozycje?[/quote
Czyj komputer? Pytanie wbrew pozorom nie bez powodu.Mój mechanik (do jesieni 2014) nie mógł rozszyfrować , a dodatkowo żalił się ,że nie może skasować błędu ( bez ustalenia o co chodzi!!!!) Okazało się,że chodzi o świecę żarową na 2 cylindrze.Ale to taka dygresja.Oczywiście nie chodzi o świecę w Twoim wypadku tylko o rzetelny odczyt z kompka.Niestety od tego doświadczenia przeprosiłem się z ASO.
 
 
boss733 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2007 2.0 140km bsy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 5
Skąd: lomza
Wysłany: 13-10-2015, 18:08   

Witam ponownie. Byłem w serwisie i komputer pokazał błąd przepływonierza. Wymieniony i dalej to samo. Samochód ma te same objawy co wcześniej, przy odpaleniu jeżeli się od razu nie przyciśnie gazu to na jałowych obrotach nie reaguje na gaz, czasami jak ustane na światłach to jest też problem z ruszeniem ponieważ nie reaguje. Czy ktokolwiek miał taki problem? w serwisie rozkładają ręce i mówią że muszą szukać a to wymaga czasu.
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 13-10-2015, 22:08   

And poradziłeś koledze aso i tylko go naciągnęli na koszty, a usterka pozostała.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-10-2015, 13:56   

A może oprogramowanie ,ja miałem coś podobnego ale podczas jazdy brak reakcji na gaz ,tak zwany noflaut
_________________

 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 14-10-2015, 17:58   

Nie wiem czy pomoge ,ale może nakieruje , a mianowicie wujek w renault traficu miał podobny problem , tylko ze u niego czasem wszystko było ok , a czasem był brak reakcji na gaz.U u niego wystarczylo zgasic auto i poczekać kilka minut i wszystko było ok.Tez powymienial po mechanikach co się dalo : z tego co pamiętam . to przeplywke , czujnik podciśnienia , itd.Na kompie oczywiście nic nie pokazywalo.W końcu jezdzac z problemem od mechanika do mechanika , jeden z nich wpadl na pomysl sprawdzenia filtra paliwa.W traficu filter jest papierowy wiec wszystko było widać od razu ,a mianowice zauważyli opilki zelaza.Diagnoza - pompa paliwa się konczy.Dal do regeneracji i z tego co mi wiadomo problem zniknął.
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 14-10-2015, 23:26   

Tyle, że pompa paliwa ma stały wydatek. Dlatego powinna być reakcja na dodanie gazu, jeśli pompa nie będzie dawała tyle ile trzeba paliwa, to reakcja będzie wolniejsza.
 
 
NuMeR 
Forumowicz

Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 46
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-10-2015, 13:06   

Zobacz czy przy przepływomierzu jest wszystko szczelnie i dobrze dokręcone. Ja miałem tak samo i okazało się że przepływomierz był OK a dostawał lewe powietrze za bo była obluzowana obejma. Dokręciłem i wszystko śmiga od ponad roku ;)
 
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16-10-2015, 11:04   

wiem ze OII to nie rajdówka, i hamowanie lewą nogą odpada, ale gaz odcina jak się trzyma nogę na hamulcu.
Próbowałem dociążyć w ten sposób przód auta w zakręcie i docisnąć gazu, ale nic się nie działo.
może masz gdzieś problem w tym miejscu, jakieś połączenie szwankuje.
Pamiętaj, że pedał gazu jest elektroniczny.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 16-10-2015, 19:24   

W moim w202 tez tak bylo. Elektronika odcina paliwo
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
boss733 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2007 2.0 140km bsy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 5
Skąd: lomza
Wysłany: 17-10-2015, 01:27   

Witam, wszystkich.
Zacznijmy może od tego że samochód zabrałem z serwisu bo nie wiedzieli dokładnie co jest i powiedzieli, że potrzebują czasu. Komputer u nich pokazał uszkodzony przepływonierz. Wymieniony na nowy. powiedzieli mi że Sporadycznie błąd egr i przeładowująca turbina. Jedyne co mnie dziwi, skoro egr to czemu nie wywala błędu. Jutro zabieram się sam na czyszczenie egr a turbo dam do sprawdzenia.

Zapomniałbym, problem z odpalaniem po nocy dalej został za to problem z pedałem występuje tylko po odpaleniu po całej nocy, i ustępuje po około 5 minutach. Nie zdażyło mi się żeby nie reagował jak stane na światłach, a troche już jeżdziłem.
ostatnio wymienione, uszczelniacze pompowtryskiwaczy, wtryski sprawdzone(są ok) pompa vacum, pompa w zbiorniku, świeczki są także zmienione na nowe, filtr paliwa nowy.
Głupi już jestem. Każdy rozkłada ręce.
 
 
citroe 
Nowy Forumowicz

Auto: O2 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-10-2015, 02:44   

Witam kolegów
A czy Twój problem nie jest przypadkiem związany z podniesieniem obrotów zaraz po odpaleniu na zimnym silniku? Można to wyłączyć przestawiając wiatrak na OFF.
Czas tego niby "ssania" u mnie trwa właśnie ok 5 min.
 
 
Szef24 
Forumowicz

Auto: Outlandel DID 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 61
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-10-2015, 22:00   

to nie jest niby ssanie tylko działa pogdgrzewacz cieczy chlodzacej i dlatego wzrastaja obroty
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 18-10-2015, 10:38   

Witam
Czy chlopaki w ASO sprawdzali czy masz aktualny soft w kompie?
Jest jeszcze jedna kwestia. Nalezalo by sprawdzic dwie rzeczy czujnik podcisnienia/teperatury w lewym nadkolu przy rurce od intercoolera czy jest czysty czy zawalony oraz (ale do tego jest potrzebny komp) czy sterownik silnika nie wykrywa przypadkiem jakiegos zwarcia do masy z pedalu hamulca.
Jezeli wykrywa to automatycznie odcina pedal gazu i przechodzi w bieg jalowy. Tak czy siak bledu nie bedzie i trzeba podlaczyc kompa i sprawdzic wszystkie parametry silnika.
Sprobuj jeszcze wyciagnac wtyczki z kompa silnika i sprawdzic czy nie zbiera sie tam wilgoc tak na wszelki wypadek.
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
boss733 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2007 2.0 140km bsy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 5
Skąd: lomza
Wysłany: 18-10-2015, 11:57   sądny dzień

Witam, stała się rzecz która mnie załamała. Otóż jadąc samochód stracił moc, wcisnąłem sprzęgło i zgasł. Zjechałem na pobocze i chciałem go zapalić, ale słychać tylko tykanie jakby rozrusznik nie chciał zapalić. Samochód zaciągnięty do warsztatu(na luzie) jak wrzucę bieg nie ma możliwości przekręcenia kół, zablokowane.
Sprawdzone:
rozrząd ok. sprawdzony od razu, chociaz to było wymienione dosłownie pare tyś. km temu wraz z pompą wody
Rozrusznik ok
Skrzynia ok
dwu-masa ok\ żadnych pęknięć, ani wycieków oleju. W silniku jest olej
:( Nie ma możliwości zakręcenia silnikiem, trzeba go rozbierać, podejrzenie panewki.
Ostatnio zmieniony przez boss733 18-10-2015, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.