Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika
Autor Wiadomość
mariush111 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI 98' 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Sokołów
  Wysłany: 05-02-2015, 21:35   [Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika

Witam
Posiadam Carisme 1.8 GDI 125 KM 1998r w której poszedł rozrząd.
Otóż mam taki oto problem:
Po wymianie silnika i założeniu nowego rozrządu coś pracuje nie tak jak trzeba. Tzn falują obroty ale to nie najgorsze.
Problemem jest coś jakby szarpanie, przycinanie się, przerywanie podczas przyspieszania na niskich obrotach tak do około 2500.
Jak puszczę pedał gazu nie ma szarpania.
Ogólnie nie ma spadku mocy, ale te przerywanie jest okrutne.
Na postoju i biegu jałowym i bez obciążenia obroty trzymają się dosyć równo około 750 lecz czuć jakby drgania, natomiast przy włączonej klimie praca już jest nie równa i falują.
Pod komputerem błędów nie ma.
Z tego co czytałem to mogą być np świece, ale również inne przyczyny dlatego może znajdzie się jakiś fachowiec co mi powie coś konkretnego.
Mechanik który mi to przekładał twierdzi, że takie zachowanie silnika przejdzie i się ułoży po przejechaniu kilkuset km, ale coś mi to nie pasuje.
Proszę o poradę Panowie
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-02-2015, 21:38   

Proponuje zapoznać sie z tym tematem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Parametry rzeczywiste pracy mogą dużo powiedzieć.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 05-02-2015, 21:44   

przerywanie samo nie przejdzie, a poprawki paliwowe nie są do tego aby poprawiać pracę silnika w kiepskim stanie, albo źle przełożonego

pod komputerem błędów niema, ale dlatego że komputer tego mechanika ich nie odczytuje, czy wiesz sam sprawdzałeś i wiesz że błędów niema?
błędy możesz sprawdzić zgodnie z tym tematem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981

tak jak napisał robertdg jeżeli samemu chce się dochodzić co jest nie tak (większość mechaników nie zna się na tym silniku) to warto zgodnie z tematem evoscana sprawdzić parametry chociażby sprawdzić czy czujnik w przepustnicy jest dobrze ustawiony
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 06-02-2015, 23:55   

sprawdz czy w gniazdach świec nie ma oleju i sprawdz fajkocewki. oczywiście domniemam ze świece są nowe dedykowane, a falowanie obrotów to pewnie brudny zawór obrotów jałowych by-pass (krokowiec) czyszczenie + adaptacja
 
 
mariush111 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI 98' 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Sokołów
Wysłany: 07-02-2015, 10:40   

dzieki za odp, elektroniki sam nie sprawdze ale dzięki
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-02-2015, 22:29   

Jak jesteś z rejonu Warszawy, skontaktuj się z Bartkiem najlepszym fachowcem od GDI i ich obwodów sterujących, albo z Hubeeertem, fachowcem od wszystkich miśków.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.