[Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika |
Autor |
Wiadomość |
mariush111
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI 98' 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015 Posty: 2 Skąd: Sokołów
|
Wysłany: 05-02-2015, 21:35 [Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika
|
|
|
Witam
Posiadam Carisme 1.8 GDI 125 KM 1998r w której poszedł rozrząd.
Otóż mam taki oto problem:
Po wymianie silnika i założeniu nowego rozrządu coś pracuje nie tak jak trzeba. Tzn falują obroty ale to nie najgorsze.
Problemem jest coś jakby szarpanie, przycinanie się, przerywanie podczas przyspieszania na niskich obrotach tak do około 2500.
Jak puszczę pedał gazu nie ma szarpania.
Ogólnie nie ma spadku mocy, ale te przerywanie jest okrutne.
Na postoju i biegu jałowym i bez obciążenia obroty trzymają się dosyć równo około 750 lecz czuć jakby drgania, natomiast przy włączonej klimie praca już jest nie równa i falują.
Pod komputerem błędów nie ma.
Z tego co czytałem to mogą być np świece, ale również inne przyczyny dlatego może znajdzie się jakiś fachowiec co mi powie coś konkretnego.
Mechanik który mi to przekładał twierdzi, że takie zachowanie silnika przejdzie i się ułoży po przejechaniu kilkuset km, ale coś mi to nie pasuje.
Proszę o poradę Panowie |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-02-2015, 21:38
|
|
|
Proponuje zapoznać sie z tym tematem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Parametry rzeczywiste pracy mogą dużo powiedzieć. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 05-02-2015, 21:44
|
|
|
przerywanie samo nie przejdzie, a poprawki paliwowe nie są do tego aby poprawiać pracę silnika w kiepskim stanie, albo źle przełożonego
pod komputerem błędów niema, ale dlatego że komputer tego mechanika ich nie odczytuje, czy wiesz sam sprawdzałeś i wiesz że błędów niema?
błędy możesz sprawdzić zgodnie z tym tematem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
tak jak napisał robertdg jeżeli samemu chce się dochodzić co jest nie tak (większość mechaników nie zna się na tym silniku) to warto zgodnie z tematem evoscana sprawdzić parametry chociażby sprawdzić czy czujnik w przepustnicy jest dobrze ustawiony |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 06-02-2015, 23:55
|
|
|
sprawdz czy w gniazdach świec nie ma oleju i sprawdz fajkocewki. oczywiście domniemam ze świece są nowe dedykowane, a falowanie obrotów to pewnie brudny zawór obrotów jałowych by-pass (krokowiec) czyszczenie + adaptacja |
|
|
|
 |
mariush111
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI 98' 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015 Posty: 2 Skąd: Sokołów
|
Wysłany: 07-02-2015, 10:40
|
|
|
dzieki za odp, elektroniki sam nie sprawdze ale dzięki |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
|