Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zablokowana lewa oś
Autor Wiadomość
Euzebio30 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 95r SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: 11-04-2015, 11:19   zablokowana lewa oś

Witam, mam problem, zablokowała mi się lewa oś napędowa Lewa, a wygląda to tak: do tyłu samochód można ruszyć, ale do przodu ani drgnie, nawet milimetr. prawa chodzi normalnie do przodu i do tyłu. Muszę go przestawić w tym tygodniu i podjechać nim do przodu, i jak mam to zrobić? nie można go nawet popchnąc bez biegu, poprostu nie chce sie obracać lewa oś. Czy to są przeguby? czy da się coś odkręcić tylko po to żeby go przesunąć, czy trzeba wyciągać całą lewą oś, i jak to zrobic, czy to szybka sprawa na warunki podwurkowe?
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 11-04-2015, 18:14   

Pewnie mechanizm różnicowy jest uszkodzony jedyne co możesz zrobić to wypiąć przeguby i przepchnac
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-04-2015, 20:02   

Po wypięciu przegubu mnoże się rozlecieć łożysko w kole, zawsze można użyczyć rolek pod koło do miejscowego przemieszczenia po równym terenie, na Twoim miejscu sprawdziłbym jednak czy aby przyczyną blokady nie jest coś związanego z zewnętrznym osprzętem koła (zacisk, półoś, etc)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Euzebio30 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 95r SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: 11-04-2015, 21:44   

zacisk juz sprawdzilem, wlasciwie to go nawet wymienilem na nowy, myslalem ze to zacisk poniewaz podczas jazdy do tylu (a teraz przeciez tak moze jechac) jest bardzo mocny opor i spory halas, tarcie i wydawalo mi sie ze wlasnie na zacisku, ale po wymianie zadnych zmian. a co ja moge sprawdzic z polosia?

[ Dodano: 11-04-2015, 21:49 ]
wiem co zrobie, w poniedzialek zdejme wogole zacisk z kola i bedzie bez hamulca. Aha i jeszzce jest taki objaw: jak chcem jechac do przodu (tak porzadnie, ze az prawe kolo ciagnie mi samochod na zablokowanym lewym kole:) to lewa czesc samochodu jakby opada, obniza sie ta czesc samochodu, jakbym poprostu mial wcisniety hamulec na maxa, to moze poprostu przegub zewnetrzny az tak sie rozsypal ze zablokowal kolo? bo samochod jakby chcial go ciagnac z lewej i nie moze
 
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 11-04-2015, 22:18   

mi zdaje się że to jednak wina mechanizmu różnicowego...
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Euzebio30 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 95r SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: 11-04-2015, 22:20   

slyszalem ze mechanizmu roznicowego w tym samochodzie nie mozna wymienic i trzeba miec nowa skrzynie biegow, to prawda?
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 11-04-2015, 23:39   

hmm raczej cieżko z częsciami stąd wymienia sie całą bo jak ktoś ma całą skrzynie to nie będzie jej wybebeszał żeby jedno koło zębate dać
 
 
Euzebio30 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 95r SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-04-2015, 00:00   

nie wiem czy warto mi go juz naprawiac, kilkanascie miesiecy temu zlikwidowalem cala rdze, podloga, progi, 100% tylnego zawieszenia jest nowe, kazda srobka generalny remont za 4 tys, a tu ciagle cos pada. Chyba juz po misiu, za duzo w niego pakuje. Jak bede musial kupywac nowa skrzynie to pujdzie na zyletki.
 
 
 
lubega1983 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI lif
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-04-2015, 07:47   

Używki są tanie ! Montaż skrzyni na kanale też prosty. Miałem ten sam przypadek w Audi. Niestety wałek w skrzyni poszedł do cywila po 20 latach służby. Proponuje też sprawdzić jak już skrzynie zdejmiesz czy po prostu się nie zblokowała.
Jak masz oddać na żyletki po takich wkładach to szkoda nie uważasz ? 8)

[ Dodano: 12-04-2015, 07:49 ]
Biegi wchodzą dobrze ? Sprawdź też bębny z tyłu może spadła szczęka albo się posypała....Dobrze popatrz.

[ Dodano: 12-04-2015, 07:51 ]
Jeśli jednak to przegub to wyjmij go i będziesz widział. Nie ma dużo z tym roboty. Uważaj tylko na olej ze skrzyni jak będziesz go wydzierał.
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 12-04-2015, 09:47   

dokładnie, nie warto rozbierać skrzyni dlatego że używane, albo z anglika są tanie ;)
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Euzebio30 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 95r SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-04-2015, 10:04   

z tyłu nie mam bebnow tylko tarcze jak z przodu, a biegi chodza calkowicie normalnie, lekko i równo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.