Brak kompresji na cylindrach |
Autor |
Wiadomość |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2015, 10:57 Brak kompresji na cylindrach
|
|
|
Po wczesnej wymianie łańcucha, kolejna przykra niespodzianka.
Brak kompresji na drugim cylindrze (11-0-10,5-11). Bład na kompie "wypadanie zapłonów" czy jakos tak, chyba p203, ale nie pamietam, bo papier z diagnostyki razem z autem jest u mojego mechanika i czeka na bardziej precyzyjna diagnozę i wycenę...
pzdr! |
Ostatnio zmieniony przez tyku 05-03-2015, 20:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-02-2015, 12:26
|
|
|
Jak jest LPG, to nie ma któregoś zaworu - w Mivecu to proste |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2015, 12:42
|
|
|
Nie ma LPG, kontrola luzów i rozrzad zrobione listopad/grudzień.
Od jakiegoś czasu brał sporo oleju |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 18-02-2015, 13:34
|
|
|
Uszczelka pod głowicą? |
|
|
|
 |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2015, 13:47
|
|
|
Nie brzmi to dobrze...a czy jest szansa, że to tylko pierścienie? Nie znam się na tym za bardzo. Dzisiaj się dowiem co jest to dam znać. |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18-02-2015, 14:45
|
|
|
tutoslaw napisał/a: | Nie ma LPG, kontrola luzów i rozrzad zrobione listopad/grudzień.
Od jakiegoś czasu brał sporo oleju |
Może od regulacji, bo nie wymienili uszczelki pod pokrywą zaworów, tylko wstawili starą...? |
|
|
|
 |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2015, 14:57
|
|
|
To znaczy regulacji nie było, było sprawdzenie i luzy były w normie. Uszczelka pod pokrywa była wymieniana razem z rozrzadem.
Wyciekow nie miałem, ale olej znikał. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 18-02-2015, 15:05
|
|
|
tutoslaw napisał/a: | Wyciekow nie miałem, ale olej znikał. | A dym z rury wydechowej??? |
|
|
|
 |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2015, 15:21
|
|
|
No właśnie dymu też nie. Robilismy z kolegami testy i nikt nic nie widział. Jakaś biaława chmurka się pojawiała owszem, ale z tego co widzę na drodze, to każde auto tak ma. Nic szczególnego..tym bardziej nie dopatrzyłem się niebieskiego zabarwienia, też mnie to zastanawialo, gdzie ten olej sie podziewa...
Stan płynu cłodniczego był bez zmian od kilku miesięcy.
Ostatnio oleju brał ok. 1l / 1000 km, planowałem sie tym zajac, ale nie zdazyłem.
[ Dodano: 19-02-2015, 12:45 ]
Już wiem Panowie i Panie, wypalony zawór, głowica jedzie do regeneracji.
[ Dodano: 19-02-2015, 17:55 ]
Powiedzcie jeszcze...jakich kosztów sie spodziewać? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-02-2015, 17:20
|
|
|
2000+ |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-02-2015, 17:27
|
|
|
tutoslaw napisał/a: | Już wiem Panowie i Panie, wypalony zawór, głowica jedzie do regeneracji. |
czyli widać, że nawet myślenie o założeniu instalacji powoduje wypalanie zaworów.....
Swoją drogą to trochę chyba kiepsko sprawdzone były luzy zaworowe niedawno, bo taka usterka buduje się przez tysiące km, a nie pojawia się nagle (znaczy nagle się wypala, ale proces znikania luzu jest powolny) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-02-2015, 18:53
|
|
|
Nooo pokarało mnie za myślenie o LPG
Nie wiem co o tym myśleć...bo luzy sprawdzał zaufany gość, baaaardzo daleka rodzina, polecany na forum hondy i przez znajomych...nie jakiś pierwszy lepszy Pan Mietek.., wątpię, żeby mi fuszerkę odwalił, ale pewności nigdy nie ma...
Facet mówi, że nie widział jeszcze takiej awarii w tak stosunkowo nowym aucie (148 000)...
[ Dodano: 05-03-2015, 16:29 ]
Powiedzcie mi tak rzecz....silnik mam rozebrany po regeneracji głowicy, jak juz mowilem brał minimum 1l oleju / 100km, czy możliwe, że po regeneracji głowicy przestanie brać (wiem, ze pewnosci nie ma, ale czy jest nadzieja), czy to nie moze miec wplywu na olej?
Mechanik mówi, że jesli bierze a silnik jest już rozebrany to pasuje pierscienie wymienić, pomierzył je i nie jest w stanie stwierdzic czy sa ok czy nie. Z tego co widze to sa dostepne tylko w ASO za 1600 komplet, robi się trochę dużo w połaczeniu z regeneracja...a pewnosci ze pomoze nie ma...Co myslicie? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 05-03-2015, 19:59
|
|
|
tutoslaw napisał/a: |
Mechanik mówi, że jesli bierze a silnik jest już rozebrany to pasuje pierscienie wymienić |
Przy 148000?
tutoslaw napisał/a: | pomierzył je i nie jest w stanie stwierdzic czy sa ok czy nie. |
Ty ten samochód masz od nowości?
To głównie po to, żeby Ci temat podbić, ale na ostatnie pytanie odpowiedz... |
|
|
|
 |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-03-2015, 20:08
|
|
|
To znaczy tak...gość mówił, że mierzył i najprawdopodobniej to pierścienie są przyczyną problemu, ale mówi, że nie można tego na 100% stwierdzić. Wymienić przy 148 000 nie dla zasady, tylko dlatego ze bierze może nawet ponad litr na 1000 km.
Samochodu nie mam od nowości, kupiłem go z przebiegiem 138 000 od kolegi, który był pierwszym właścicielem. Generalnie znam jego historie, wiedziałem, że bierze olej. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 05-03-2015, 20:52
|
|
|
tutoslaw napisał/a: | Samochodu nie mam od nowości, kupiłem go z przebiegiem 138 000 od kolegi, który był pierwszym właścicielem. Generalnie znam jego historie, wiedziałem, że bierze olej. | Ale co? Przegrzał go? W jaki sposób? Silnik jest dość wytrzymały |
|
|
|
 |
|