Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak kompresji na cylindrach
Autor Wiadomość
tutoslaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2015, 10:57   Brak kompresji na cylindrach

Po wczesnej wymianie łańcucha, kolejna przykra niespodzianka.
Brak kompresji na drugim cylindrze (11-0-10,5-11). Bład na kompie "wypadanie zapłonów" czy jakos tak, chyba p203, ale nie pamietam, bo papier z diagnostyki razem z autem jest u mojego mechanika i czeka na bardziej precyzyjna diagnozę i wycenę...

pzdr!
Ostatnio zmieniony przez tyku 05-03-2015, 20:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-02-2015, 12:26   

Jak jest LPG, to nie ma któregoś zaworu - w Mivecu to proste ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
tutoslaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2015, 12:42   

Nie ma LPG, kontrola luzów i rozrzad zrobione listopad/grudzień.

Od jakiegoś czasu brał sporo oleju
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 18-02-2015, 13:34   

Uszczelka pod głowicą?
 
 
tutoslaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2015, 13:47   

Nie brzmi to dobrze...a czy jest szansa, że to tylko pierścienie? Nie znam się na tym za bardzo. Dzisiaj się dowiem co jest to dam znać.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-02-2015, 14:45   

tutoslaw napisał/a:
Nie ma LPG, kontrola luzów i rozrzad zrobione listopad/grudzień.

Od jakiegoś czasu brał sporo oleju

Może od regulacji, bo nie wymienili uszczelki pod pokrywą zaworów, tylko wstawili starą...?
 
 
tutoslaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2015, 14:57   

To znaczy regulacji nie było, było sprawdzenie i luzy były w normie. Uszczelka pod pokrywa była wymieniana razem z rozrzadem.

Wyciekow nie miałem, ale olej znikał.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 18-02-2015, 15:05   

tutoslaw napisał/a:
Wyciekow nie miałem, ale olej znikał.
A dym z rury wydechowej???
 
 
tutoslaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2015, 15:21   

No właśnie dymu też nie. Robilismy z kolegami testy i nikt nic nie widział. Jakaś biaława chmurka się pojawiała owszem, ale z tego co widzę na drodze, to każde auto tak ma. Nic szczególnego..tym bardziej nie dopatrzyłem się niebieskiego zabarwienia, też mnie to zastanawialo, gdzie ten olej sie podziewa...
Stan płynu cłodniczego był bez zmian od kilku miesięcy.
Ostatnio oleju brał ok. 1l / 1000 km, planowałem sie tym zajac, ale nie zdazyłem.

[ Dodano: 19-02-2015, 12:45 ]
Już wiem Panowie i Panie, wypalony zawór, głowica jedzie do regeneracji.

[ Dodano: 19-02-2015, 17:55 ]
Powiedzcie jeszcze...jakich kosztów sie spodziewać?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-2015, 17:20   

2000+
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-02-2015, 17:27   

tutoslaw napisał/a:
Już wiem Panowie i Panie, wypalony zawór, głowica jedzie do regeneracji.


czyli widać, że nawet myślenie o założeniu instalacji powoduje wypalanie zaworów.....

Swoją drogą to trochę chyba kiepsko sprawdzone były luzy zaworowe niedawno, bo taka usterka buduje się przez tysiące km, a nie pojawia się nagle (znaczy nagle się wypala, ale proces znikania luzu jest powolny)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
tutoslaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-02-2015, 18:53   

Nooo pokarało mnie za myślenie o LPG :D

Nie wiem co o tym myśleć...bo luzy sprawdzał zaufany gość, baaaardzo daleka rodzina, polecany na forum hondy i przez znajomych...nie jakiś pierwszy lepszy Pan Mietek.., wątpię, żeby mi fuszerkę odwalił, ale pewności nigdy nie ma...

Facet mówi, że nie widział jeszcze takiej awarii w tak stosunkowo nowym aucie (148 000)...

[ Dodano: 05-03-2015, 16:29 ]
Powiedzcie mi tak rzecz....silnik mam rozebrany po regeneracji głowicy, jak juz mowilem brał minimum 1l oleju / 100km, czy możliwe, że po regeneracji głowicy przestanie brać (wiem, ze pewnosci nie ma, ale czy jest nadzieja), czy to nie moze miec wplywu na olej?

Mechanik mówi, że jesli bierze a silnik jest już rozebrany to pasuje pierscienie wymienić, pomierzył je i nie jest w stanie stwierdzic czy sa ok czy nie. Z tego co widze to sa dostepne tylko w ASO za 1600 komplet, robi się trochę dużo w połaczeniu z regeneracja...a pewnosci ze pomoze nie ma...Co myslicie?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 05-03-2015, 19:59   

tutoslaw napisał/a:

Mechanik mówi, że jesli bierze a silnik jest już rozebrany to pasuje pierscienie wymienić

Przy 148000?
tutoslaw napisał/a:
pomierzył je i nie jest w stanie stwierdzic czy sa ok czy nie.

:shock:

Ty ten samochód masz od nowości?


To głównie po to, żeby Ci temat podbić, ale na ostatnie pytanie odpowiedz...
 
 
tutoslaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-03-2015, 20:08   

To znaczy tak...gość mówił, że mierzył i najprawdopodobniej to pierścienie są przyczyną problemu, ale mówi, że nie można tego na 100% stwierdzić. Wymienić przy 148 000 nie dla zasady, tylko dlatego ze bierze może nawet ponad litr na 1000 km.

Samochodu nie mam od nowości, kupiłem go z przebiegiem 138 000 od kolegi, który był pierwszym właścicielem. Generalnie znam jego historie, wiedziałem, że bierze olej.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 05-03-2015, 20:52   

tutoslaw napisał/a:
Samochodu nie mam od nowości, kupiłem go z przebiegiem 138 000 od kolegi, który był pierwszym właścicielem. Generalnie znam jego historie, wiedziałem, że bierze olej.
Ale co? Przegrzał go? W jaki sposób? Silnik jest dość wytrzymały :?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.