Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] samochód dławi się od 2 do 3tys obrotów
Autor Wiadomość
slawko94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma II 2003 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 18
Skąd: nie ważne
  Wysłany: 08-02-2015, 14:08   [Cari 1.8 GDI] samochód dławi się od 2 do 3tys obrotów

Witam !
W mojej cari z 2003r 1.8GDI podczas rozpędzania się samochód dławi się przy 2-3 tys obrotach powyżej juz jest okey. Jeszcze jeden niepokojący objaw to taki ze tuż po odpaleniu ubroty spadają niemalże do 0 po czym wskazowka odbija sie do gory i juz jest okey . proszę o pomoc i pozdrawiam :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-02-2015, 20:33   

Na początek warto sprawdzić błędy silnika, można to zrobić interfejsem ELM 327 i jakimś darmowym programem dedykowanym do niego. Można tez użyć interfejsu VAG KKL i programu Evoscan co daje dużo większe możliwości co opisane jest tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Bez sprawdzenia chociażby błędów jakakolwiek diagnoza w tym silniku jest bardzo trudna.
 
 
slawko94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma II 2003 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 18
Skąd: nie ważne
Wysłany: 01-03-2015, 15:09   

Był u jednego mechanika i przez 2 tygodnie dobrze chodził a teraz znowu to samo. Mechanik wyczyscil pompę WC, kolektor, przepustnice i egr. Problem powrócił. Gdy odpale samochód pierwszy raz nie ma problemu do puki nie odpale go drugi raz gdy jest jeszcze ciepły wtedy zaczyna się dławić i odcina go przy 4 tys obrotów ... Sprawdzalem cewki i wyglądają ze są okey . Jakieś pomysły?:)
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 01-03-2015, 15:42   

można i silnik wymienić takim sposobem naprawy... zacznij samemu od diagnostyki, albo daj komuś kto się zna na GDI, a nie pierwszemu lepszemu mechanikowi :wink:
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-03-2015, 20:33   

Podstawa, to jak napisałem wcześniej, sprawdzenie błędów silnika a nie oglądanie cewek czy temu podobne zabiegi a najlepiej sprawdzić parametry silnika Evoscanem.
 
 
hawker 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 00 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 16
Skąd: WLKP
Wysłany: 01-03-2015, 23:15   

Czujnik położenia przepustnicy..... Znajdź (z tyłu kolektora), wyciągnij, styki przeczyść, wsadź z powrotem. Masz uczucie że jak naciśniesz na gaz to reaguje z opóźnieniem?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-03-2015, 06:26   

Tylko, że po wymontowaniu tego czujnika trzeba go później ustawiać albo multimetrwm albo z pomocą Evoscanu więc jeśli nie ma się narzędzi i wiedzy, to lepiej go nie ruszać.
Podstawa to sprawdzenie błędów!!!!!!!!!!! Bo jeśli to nawet i wina tego czujnika to powinno to wyjść w błędach.
 
 
slawko94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma II 2003 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 18
Skąd: nie ważne
Wysłany: 02-03-2015, 11:47   

Mechanik podłączył go pod komputer i wywalało mu jeden błąd ciśnienia na listwie paliwowej czy jakoś tak. Dlatego wyjmował pompę WC wyczyscil w raz z regulatorem i był spokój na 2 tygodnie
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2015, 12:02   

slawko94 napisał/a:
odcina go przy 4 tys obrotów ...
Pompa WC - ciśnienie powinno mieć stabilne 50 bar przy całym przebiegu obrotów, u Ciebie zdechła pompa (najprawdopodobniej) lub (mało prawdopodobne) źle ustawiona jest regulacja ciśnienia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
slawko94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma II 2003 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 18
Skąd: nie ważne
Wysłany: 02-03-2015, 12:42   

Jego odcina wtedy jak przechodzi w tryb awaryjny. Kontrolka się nie zapala . ale jak odpale go na zimnym i jest na ssaniu to jedzie normalnie i wszystko jest ok do czasu gdy odpale go drugi raz ;/
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2015, 12:53   

Powtórzę - pompa WC do diagnostyki.
Evoscan albo MUT innej drogi nie ma.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-03-2015, 14:12   

Tu masz temat o diagnostyce za pomocą Evoscanu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
a tu temat o pompie wysokiego ciśnienia http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
 
 
slawko94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma II 2003 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 18
Skąd: nie ważne
Wysłany: 02-03-2015, 15:13   

Dzięki za pomoc :) jutro zabiore się za to i napisze jak sprawa się ma :)

[ Dodano: 02-03-2015, 15:27 ]
A jeszcze jedno pytanko :) bo chciał bym wyjąć ten czujnik położenia przepustnicy. Tylko później jak ten czujnik później spowrotem ustawić w które kable się podpiac i jakie parametry powinien pokazywać ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-03-2015, 19:10   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33071
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 02-03-2015, 19:47   

albo w twoim przypadku lepiej:
http://forum.mitsumaniaki...70e5f1690e3b8f2
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.