 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] Wolne obroty. |
Autor |
Wiadomość |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 26-03-2007, 21:02 [CJ1A 1.3] Wolne obroty.
|
|
|
Witam Wszystkich.Mam takie pytanie czy jezeli jade na plaskim terenie na 2 biegu przy wolnych obrotach "bez gazu", samochud powinien jechac wmiare plynnie czy zacznie sie dławić??
Mam silnik 1.3 CJO.
Poprzednio mialem Suzuki Swifta i nawet na 3 biegu mogłem tak jechac
Silnik rozgrzany na wolnych obrotach pokazuje 750
A na zimnym 1600 i szybko spada
Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziekuje. |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 12:48, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 08:08
|
|
|
na 2 biegu może ale nie powinien się dławić, na 3 już się zdławi. Obroty masz dobrze ustawione z tego co widzę, może te wolne ciut za wysokie ale w normie. Co do Swifta tam wolne obroty są ustawiane pomiędzy 1000-1100 dlatego się nie dławił. |
|
|
|
 |
tommi [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 08:11
|
|
|
moj na 1,2,3,4 jedzie płynnie znaczy toczy sie i nie ma problemu, a na 5 nie sprawdzalem |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 28-03-2007, 09:03
|
|
|
Hmmm....
A co powiecie na to.... że takie jazdy na wolnych obrotach generują w pewnych monetach największe obciążenia biorąc pod uwagę do porównania pełny wachlarz obrotowy..... na bebechach silnika.... Rozumie korek w mieście i na drugim biegu sobie pyrkamy... ale trzeci / czwarty bieg to już dla mnie nieporozumienie........
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
tommi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 17:08
|
|
|
ROMEL napisał/a: | Hmmm....
A co powiecie na to.... że takie jazdy na wolnych obrotach generują w pewnych monetach największe obciążenia biorąc pod uwagę do porównania pełny wachlarz obrotowy..... na bebechach silnika.... Rozumie korek w mieście i na drugim biegu sobie pyrkamy... ale trzeci / czwarty bieg to już dla mnie nieporozumienie........
PZDR |
jeśli chodzi o moją wypowiedź ty była tylko ciekawość, i dowiedzialem się m.in. ze mozna coltem spokojnie ruszać z 4 ale to bylo tylko raz |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 28-03-2007, 17:20
|
|
|
No niby coś w tym jest... trzeba spróbować żeby wiedzieć,,,
A jak tam? po tym ruszaniu z czwartego biegu długo sprzęgło śmierdziało
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
tommi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 20:07
|
|
|
ROMEL napisał/a: | No niby coś w tym jest... trzeba spróbować żeby wiedzieć,,,
A jak tam? po tym ruszaniu z czwartego biegu długo sprzęgło śmierdziało
PZDR |
wogole serio serio, sam sprawdź |
|
|
|
 |
|
|