Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
spawanie
Autor Wiadomość
peh3 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 8
Skąd: Milanowek
Wysłany: 13-03-2015, 12:41   spawanie

Pytanie może naiwne ale czy w cari gdi można "bezkarnie "odłączyć akumulator do spawania żeby się coś np. nie rozkodowało?( muszę przyłapać oslonę od katalizatora bo zwisła.)
Dmucham na zimne bo każda marka ma swoje pułapki a już miałem swoje przygody np. elektryk sfajczył m kompa w voyagerze przy sprawdzaniu iskry na świecy
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 13-03-2015, 15:43   

Jeśli odłączysz akumulator, to może rozkodować Ci się radio, oraz na pewno trzeba będzie nauczyć Cari obrotów - tu masz temat, jak to robić :
http://forum.mitsumaniaki...t=31379&start=0
Poza tym, możliwe, że trzeba będzie ustawić włączniki w panelach opuszczanie szyb. To wszystko. Sorry, jeszcze jest alarm (o ile go masz w aucie), ale z nim też nie powinno nic się stać.
Ale jeśli będziesz spawał na warsztacie, to powinni mieć urządzenie antyprzepięciowe, coś w tym stylu :
http://www.tools-tech.pl/...wania-12v-rooks
i zdjęcie ustrojstwa
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 13-03-2015, 16:55   

Śmiało możesz odłączyć jak masz wersję przed liftem będziesz musiał ją uczyć obrotów, jak wersja po lifcie to nie trzeba sama się z czasem ułoży, jak masz automat to tak jak w chryslerze auto-adaptatywny, normalnie jeżdżąc wszystko powoli się ustawia pod twoje preferencje.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-03-2015, 18:03   

Nieprawidłowe odłaczenie akumulatora może także narobić szkody, kolejność demontazu klemy jest istotna, zaczynamy od klemy minusowej.
Co do masowania podczas spawania to jak spawacz zapnie mase na karoserii a będzie tłumik spawał to nie ma cudów, że napięcia będa wędrować po aucie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 13-03-2015, 18:25   

Nie wiem czy ta blachę pospawają ale ja w gdi użyłem dwóch cybantów - opasek zaciskowych i nierdzewnych myjek do garnków myjką owinelem pomiedzy rurą a łodkami żeby nie dzwoniło, w tych przewężeniach, a cybantami scisnełem w przewężeniach górną i dolna łódkę i zdawało to egzamin do póki samochodu sie nie pozbylem czyli przez okolo 3 lata.
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 13-03-2015, 20:06   

robertdg napisał/a:
kolejność demontazu klemy jest istotna, zaczynamy od klemy minusowej

Z tego względu że podczas odpinania klemy plusowej w momencie dotknięcia kluczem do karoserii robisz zwarcie, a jeśli najpierw odepniesz minusową nic takiego nie ma prawa się zdarzyć. Tak samo przy zakręcaniu klem postępujemy w odwrotnej kolejności, najpierw zakręcamy plusową.
A samo odpinanie akumulatora nie powinno nic zepsuć.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
peh3 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 8
Skąd: Milanowek
Wysłany: 14-03-2015, 18:04   

Dzięki . Chyba wypróbuję wariant z druciakami :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.