Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero nie odpala na kluczyku zapasowym i serwisowym
Autor Wiadomość
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 07-03-2015, 22:57   Pajero nie odpala na kluczyku zapasowym i serwisowym

Witam!

Od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero 2003 po liftingu. Mam mały problem z odpaleniem auta przy pomocy kluczyka zapasowego i serwisowego. Kluczyk wykorzystywany jako podstawowy uruchamia natomiast auto bez problemu. Czy jest możliwość że kluczyki się rozkodowały i transmitery przestały poprawnie działać? Czy jest jakaś możliwość ich wskrzeszenia? Jak to zrobić? Z góry dziękuję za pomoc… Pozdrawiam!
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 08-03-2015, 10:36   Re: Pajero nie odpala na kluczyku zapasowym i serwisowym

Filateam napisał/a:
Mam mały problem z odpaleniem auta przy pomocy kluczyka zapasowego i serwisowego.

Co to znaczy "mały problem" - nie odpala w ogóle, nie odpala czasami, odpala i gaśnie? Taką zagadką nie ułatwiasz...
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 08-03-2015, 22:38   

Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Objaw jest taki, jak przy kluczyku, który nie jest zgodny z immobilaizerem auta. Stąd moje pytanie o możliwość kodowania kluczyków. Kluczyk wykorzystywany pierwotnie wszystko ok- zapala. Zapasowy i serwisowy już nie. Pozdrawiam!

[ Dodano: 09-03-2015, 15:02 ]
Witam!

Trudna sprawa? Nikt nie miał takiego problemu?
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 09-03-2015, 20:31   

Filateam napisał/a:
Trudna sprawa?

Sprawa nie trudna, tylko... sam rozumiesz: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18 :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
Ostatnio zmieniony przez Georg 09-03-2015, 20:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-03-2015, 20:44   

Najprawdopodobniej dostałeś nieoryginalne klucze lub auto z nieoryginalną stacyjką i zamkami i immobiliserem i pewnie komputerem silnika. Jeśłi jednak wszystko oryginalne to chyba najlepiej podjechać do ASO aby ponownie zaprogramować kluczyki.
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 10-03-2015, 00:05   

Sorki…. Naprawiam błąd… Już się przywitałem. Wszystko jest lub wydaje się być oryginalne. Blaszki przy kluczykach z kodami, piloty do alarmów itd. Serwisowy i zapasowy prawie nie używane. Może upływ czasu zaszkodził. W instrukcji wyczytałem, że może się tak dziać, gdy mamy dwa kluczyki razem przy stacyjce. Próbowałem również pojedynczo i nic. Chyba zostaje wizyta w ASO.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 10-03-2015, 11:04   

Filateam napisał/a:
[...] Wszystko jest lub wydaje się być oryginalne. Blaszki przy kluczykach z kodami, piloty do alarmów itd. Serwisowy i zapasowy prawie nie używane. [...]

Jeżeli kluczyki są oryginalne i wewnątrz posiadają nieuszkodzone transpondery, to odpowiedni sprzęt diagnostyczny załatwi sprawę.
W przypadku kluczyków z "obcymi" transponderami sprawa jest nie do przeskoczenia - kody transponderów dedykowanych wpisane są na stałe w pamięć immobilisera; kodów tych nie da się nadpisać w warunkach warsztatowych.
Można jeszcze dofrezować kluczyk surowy, z czystym transponderem i wbić mu w pamięć kod zeskanowany z kluczyka oryginalnego.
- Pozdrawiam
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 13-03-2015, 23:42   

Dzięki... Zobaczymy... W środę podjadę do znajomego z ASO.

[ Dodano: 18-03-2015, 14:58 ]
Kluczyki nie były od nowości "wklepane" do immo. Wszystko już działa. Do naprawy pozostaje jednak EGR- niestety ten droższy oraz uszczelniacz półosi tył. Pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.