Pajero nie odpala na kluczyku zapasowym i serwisowym |
Autor |
Wiadomość |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 07-03-2015, 22:57 Pajero nie odpala na kluczyku zapasowym i serwisowym
|
|
|
Witam!
Od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero 2003 po liftingu. Mam mały problem z odpaleniem auta przy pomocy kluczyka zapasowego i serwisowego. Kluczyk wykorzystywany jako podstawowy uruchamia natomiast auto bez problemu. Czy jest możliwość że kluczyki się rozkodowały i transmitery przestały poprawnie działać? Czy jest jakaś możliwość ich wskrzeszenia? Jak to zrobić? Z góry dziękuję za pomoc… Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 08-03-2015, 10:36 Re: Pajero nie odpala na kluczyku zapasowym i serwisowym
|
|
|
Filateam napisał/a: | Mam mały problem z odpaleniem auta przy pomocy kluczyka zapasowego i serwisowego. |
Co to znaczy "mały problem" - nie odpala w ogóle, nie odpala czasami, odpala i gaśnie? Taką zagadką nie ułatwiasz... |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 08-03-2015, 22:38
|
|
|
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Objaw jest taki, jak przy kluczyku, który nie jest zgodny z immobilaizerem auta. Stąd moje pytanie o możliwość kodowania kluczyków. Kluczyk wykorzystywany pierwotnie wszystko ok- zapala. Zapasowy i serwisowy już nie. Pozdrawiam!
[ Dodano: 09-03-2015, 15:02 ]
Witam!
Trudna sprawa? Nikt nie miał takiego problemu? |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 09-03-2015, 20:31
|
|
|
Filateam napisał/a: | Trudna sprawa? |
Sprawa nie trudna, tylko... sam rozumiesz: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18 |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
Ostatnio zmieniony przez Georg 09-03-2015, 20:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-03-2015, 20:44
|
|
|
Najprawdopodobniej dostałeś nieoryginalne klucze lub auto z nieoryginalną stacyjką i zamkami i immobiliserem i pewnie komputerem silnika. Jeśłi jednak wszystko oryginalne to chyba najlepiej podjechać do ASO aby ponownie zaprogramować kluczyki. |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 10-03-2015, 00:05
|
|
|
Sorki…. Naprawiam błąd… Już się przywitałem. Wszystko jest lub wydaje się być oryginalne. Blaszki przy kluczykach z kodami, piloty do alarmów itd. Serwisowy i zapasowy prawie nie używane. Może upływ czasu zaszkodził. W instrukcji wyczytałem, że może się tak dziać, gdy mamy dwa kluczyki razem przy stacyjce. Próbowałem również pojedynczo i nic. Chyba zostaje wizyta w ASO. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 10-03-2015, 11:04
|
|
|
Filateam napisał/a: | [...] Wszystko jest lub wydaje się być oryginalne. Blaszki przy kluczykach z kodami, piloty do alarmów itd. Serwisowy i zapasowy prawie nie używane. [...] |
Jeżeli kluczyki są oryginalne i wewnątrz posiadają nieuszkodzone transpondery, to odpowiedni sprzęt diagnostyczny załatwi sprawę.
W przypadku kluczyków z "obcymi" transponderami sprawa jest nie do przeskoczenia - kody transponderów dedykowanych wpisane są na stałe w pamięć immobilisera; kodów tych nie da się nadpisać w warunkach warsztatowych.
Można jeszcze dofrezować kluczyk surowy, z czystym transponderem i wbić mu w pamięć kod zeskanowany z kluczyka oryginalnego.
- Pozdrawiam |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 13-03-2015, 23:42
|
|
|
Dzięki... Zobaczymy... W środę podjadę do znajomego z ASO.
[ Dodano: 18-03-2015, 14:58 ]
Kluczyki nie były od nowości "wklepane" do immo. Wszystko już działa. Do naprawy pozostaje jednak EGR- niestety ten droższy oraz uszczelniacz półosi tył. Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
|