Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mazda Experiment Project Number 5
Autor Wiadomość
dexter_poz 
Forumowicz


Auto: MX-5 02'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 39
Skąd: POZnan*
Wysłany: 09-09-2012, 15:03   Mazda Experiment Project Number 5

Witajcie!
Chciałem Wam przedstawić swoje toczydełko jakim jest Mazda MX-5 z 2002 roku ;)
Długi czas szukałem Eclipse Spyder'a II generacji, niestety ciężko było... więc zmieniłem kierunek poszukiwań.

Roadster Mazdy również był w kręgu aut, o których marzyłem "od zawsze", podaż na rynku o wiele większa niż w przypadku Mitsubishi, no i stało się ;)

Troszku o aucie:
2002 rok, polift (NBFL)
silnik 1.6 110KM
szyby w prądzie i wspomaganie
...
reszty brak ;)

Za to dużo uśmiechniętych pokonanych kilometrów :D

Jak na japsa przystało w ciągu roku nic się nie zepsuło. Zadowolenie rośnie z każdym kolejnym dniem ;)

Od kiedy ją mam kilka rzeczy zmieniłem, co by mi się bardziej podobała :P
Fotki chronologicznie:

Na początku był stock:
PAŹDZIERNIK 2011



LISTOPAD 2011



GRUDZIEŃ 2011


W między czasie doszły halogeny, oraz przerobiłem obrysówki tak aby świeciły.
Felgi na lato Giovanni Cantoni 15x7J ET28.

MARZEC 2012




Potem trochę festynu ;) Kły przód i tył i zaciski na KoLorOwo! :D
MAJ 2012



oraz zmiana dolotu co by milej na ucho było ;)



Wyleciały dekle z alu





Trochę skóry do wnętrza


Sprężyny Sparco -30mm:
I stan obecny
LIPIEC 2012





To tak w mocnym streszczeniu ;)

Pozdrawiam!
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 09-09-2012, 15:11   

Mazda jest mega fajna . Fajny silniczek lekka buda no i RWD :D
Z taki uwag to wg mnie stożek w kiepskim miejscu bo przy kol. wydechowym i pewnie ciągnie ciepłe powietrze , jak by go ładnie obudować to na pewno dźwięk poszedł by in + .
I NA GLEBĘ Z NIĄ :mrgreen: !!
Gratki !!
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 09-09-2012, 15:20   

Szerokości i dalszej bezawaryjności :)
Jak dla mnie w wersji przed modyfikacjami wyglądała lepiej..
Te nowe felgi mi jakoś nie pasują do tego autka :mrgreen: - rzecz gustu :)
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-09-2012, 17:44   

Fajnie, ze na Forum przybywają osoby z Mazdami :D
Niech się sprawuje, ale w końcu to wieczne autko Mazdy...
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-09-2012, 19:43   

Bardzo mi się podobają te mazdy :)
A jak z hardtopem, dostępny w jakiejś w miarę normalnej cenie ? :)
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 
 
Krystian99 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 2961
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-09-2012, 20:10   

No dexter_poz, w końcu ją osmarowałeś ;)
Znasz moją opinię =D> \:D/ =D> \:D/ =D> \:D/
MaRIo_, hardtop jest dostępny za ok 2500zł jak ostatnio słyszałem :|
_________________

 
 
dexter_poz 
Forumowicz


Auto: MX-5 02'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 39
Skąd: POZnan*
Wysłany: 07-10-2012, 21:27   

To na 99% ostatni sezon tych kół, na wiosnę będą zmiany :twisted:
W zawiasie raczej też ;)

Hardtop od 2000 do 3000 w zależności od kondycji i koloru. Na zimę by się przydał, ale budżet nie przewiduje :P



I w doborowym towarzystwie :P


Pozdrawiam!
 
 
dexter_poz 
Forumowicz


Auto: MX-5 02'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 39
Skąd: POZnan*
Wysłany: 03-11-2012, 15:53   

Witam!
Kilka kosmetycznych zmian pod maską, tj. przeniesienie zbiorniczka płynu od wspomagania. Umożliwiło to zmianę położenia filtra powietrza.



 
 
dexter_poz 
Forumowicz


Auto: MX-5 02'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 39
Skąd: POZnan*
Wysłany: 30-04-2013, 22:27   

Witam!
Kilka zmian nastąpiło od zeszłego sezonu. Wpadł między innymi gwint i inne felgi.
Obecnie prezentuje się tak:







Pozdrawiam!
DEXTER
 
 
Krystian99 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 2961
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-04-2013, 23:25   

Nonononono pięknie się prezentuje :P ładny wozik :)
_________________

 
 
dexter_poz 
Forumowicz


Auto: MX-5 02'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 39
Skąd: POZnan*
Wysłany: 21-10-2015, 13:28   

Lata lecą, w aucie wiele rzeczy się zmieniło i zmienia nadal.
Najważniejsza zmiana w tym roku to modyfikacje silnika i napędu.
Na początku roku pod maskę wpadła turbina T25 od 200SX S13, która w chwili obecnej ładuje 0,7 bara. Więcej szczegółów po krótce:

SILNIK:
- seria 1.6 109,2KM /131Nm
- TURBO 1.6 202,5KM / 264,6Nm - 0.7 bara

- turbina Garret T25 z Nissana 200SX S13
- kolektor wydechowy spawany
- wtryski Mazda RX-8
- BOV SSQV 4 HKS style od FMIC
- osłona górna na chłodnicę wody i IC oraz na filtr powietrza
- Intercooler FMIC z przerobionymi górnymi wlotami
- filtr stożkowy
- olej silnikowy GULF Racing 5W50
- świece zapłonowe zimniejsze o stopień od serii

STEROWANIE:
- Ecumaster DET3
- sonda szerokopasmowa Innovate MTX-L + zegar AFR
- zegary Depo - EGT, BOOST, OIL TEMP

SKRZYNIA I SPRZĘGŁO:
- 5-biegowa
- sprzęgło wzmacniane z kołem zamachowym od 1.8
- przewód sprzęgła w stalowym oplocie HEL

DYFER:
- Torsen od wersji Sportive'a 6b
- poliuretany w dyfrze DEUTER Olkusz

WYDECH:
- wydech przelotowy 2.5" + jeden tłumik środkowy
- tłumik końcowy 2.5" custom od Kalińskiego
- wszystko spięte złączami v-band

ZAWIESZENIE:
- zawieszenie gwintowane V-maxx

HAMULCE:
- przewody w oplocie stalowym HEL
- płyn hamulcowy EBC HP 307+

FELGI I OPONY:
- felgi Japan Racing JR3 15x8J ET25
- opony Firestone 195 55 15

I NA ZEWNĄTRZ:
- OEM spoiler na klapie + nowe druty do wersji ze spoilerem
- dokładka pod przednim zderzakiem Corsa D
- Upskirt, podcięty tylny zderzak
- przednie lampy ala MSM
- symetryczny wsteczny (lewa lampa od anglika)
- świecące obrysówki
- dodatkowy przeciwmgielny
- tow hooki

Kilka fotek jak auto prezentuje się na dziś:










Obecnie trwają poszukiwania autka na zimę, bo Mazda zimuje w garażu. Może trafi się jakiś Misiek do kompletu ;)

Pozdr.
DEX
 
 
lisu 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22-10-2015, 22:26   

@DEX

Nieźle, dużo kosztowało uturbienie? Robiłeś sam, czy w warsztacie?
Ile teraz robisz 0-100km/h?
 
 
dexter_poz 
Forumowicz


Auto: MX-5 02'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 39
Skąd: POZnan*
Wysłany: 23-10-2015, 19:21   

lisu, myślę że miałbym ładnego Galanta za to sianko ;)
Ja nic nie robiłem, składał znajomy, który poskładał już kilka turbionych MXów.
Nie miałem jeszcze okazji zrobić takich pomiarów. Na wiosnę dmuchniemy 1 bara i się sprawdzi jak przyspiesza ;)

Pozdr.
DEX
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.