Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GALANT 2.4GDI REMONT
Autor Wiadomość
maciej82 
Forumowicz

Auto: GALANT GLS 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Skąd: Rawicz
Wysłany: 04-10-2012, 17:16   GALANT 2.4GDI REMONT

Witam wszystkich,jako,że mój galant pobiera sobie olej i zdarza mu sie przydymic będe musiał zrobic mu mały remoncik,mam zamiar zmienic uszczelniacze zaworowe.Mam mechanika za płotem ale on nie zmienia uszczelniaczy bez ściągania głowicy.Dlatego mam pytanie dla znawców tematu jakie uszczelki i inne dodatki musze zakupic do takiej wymiany? chce za jednym razem zmienic też rozrząd i swiece.Doradzcie co i jakich firm kupic tak żebym mógł mechanikowi podstawic auto z kompletem częsci.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-10-2012, 20:23   

Uszczelka głowicy, uszczelka kolektora dolotowego, uszczelka kolektora ssącego, pasta uszczelniająca, simmeringi wałków rozrzadu, simmering wału korbowego
Jakich firm: Corteco, Victor reinz, Elring, Goetze
Rozrząd; Paski zebate, pompa wody, rolki prowadząco napinające 2, rolka prowadząca, paski osprzętu
Producenci: Continental, SUN, Hutchinson, Dayco, GMB, Koyo, INA

Co do remontu głowicy, to już mechanik oceni czy wystarczą same uszczelniacze czy coś więcej.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
maciej82 
Forumowicz

Auto: GALANT GLS 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Skąd: Rawicz
Wysłany: 05-10-2012, 20:46   

robertdg, dzięki za odpowiedż.Mam jeszcze jedno pytanie jako iż jestem początkującym mitsumaniakiem :mrgreen: Pytanie dotyczy popychaczy,stwierdziłem,że jak już tyle bede miał rozebrane to może odrazu je zmienic,ale nie wiem czy to konieczne,tzn u mnie słychac delikatne cykanie,coś jakby wtryski,ale nie jestem pewny czy to wtryskiwacze czy początek końca popychaczy?Dlatego podpowiedzcie mi czy w gdi słychac wtryskiwacze czy wymieniac popychacze,jeżeli wymieniac to gdzie kupic jakieś porzadne sprawdzone popychacze?
_________________
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-10-2012, 21:02   

Najczęsciej zużywają się popychacze poprzez nieczystości olejowe, zakupu dokonać możesz tutaj http://www.zumi.pl/68692,...tml#!s=homePage
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
maciej82 
Forumowicz

Auto: GALANT GLS 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Skąd: Rawicz
Wysłany: 05-10-2012, 21:08   

A są jakieś lepsze lub gorsze popychacze? słyszałem coś,że niektóre mają większe kanaliki olejowe? Chciałbym założyc coś porządnego,bo jak mnie to auto nie wykończy finansowo(nie chodzi o spalanie bo to rewelacja) to chciałbym je pare lat potrzymac.
_________________
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-10-2012, 21:39   

Malik sprzeda Ci nawet oryginały, zadzwoń na powyższy kontakt
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
maciej82 
Forumowicz

Auto: GALANT GLS 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Skąd: Rawicz
Wysłany: 05-10-2012, 21:53   

Ok,tak zrobie,jutro zadzwonie i dowiem sie co i jak z częsciami i w jakich cenach

[ Dodano: 08-10-2012, 08:16 ]
Panowie,mam zalany olej VALWOLINE MAX LIFE 5W40,co wy na to żeby po tym remocie zalac taki olej http://allegro.pl/motorex...2671510562.html ?
_________________
 
 
 
vego2509 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 80
Skąd: Płock
Wysłany: 22-03-2015, 15:47   

To i ja się zapytam od razu o silnik. Tez mam 2.4 GDI i chyba będę musiał zrobić remont silnika a nigdzie nie mogę znaleźć tematu na forum...

Jaki może być koszt remontu?
Ewentualnie przekierujcie mnie na temat jeśli już taki był
 
 
dluugi14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer SB 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 24
Skąd: Nisko
Wysłany: 22-03-2015, 18:23   

To niestety nie jest ten sam silnik:) 2.4 zza oceanu z E5 to nie jest to samo co Twój 2.4 GDI. A o jaki remont dokładnie Ci chodzi?
 
 
vego2509 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 80
Skąd: Płock
Wysłany: 22-03-2015, 18:27   

Dokladnie to nie wiem bo sie na tym nie znam. Pobiera mi olej i sa wahania obrotow. Rozmawialem ze znajomym mechanikiem i powiedzial ze trzeba zrobic remont w najgorszym wypadku. Z tego co sie dowiedzialem to okolo 2k by mnie to wynioslo. Ale o co dokladnie chodzi to nie mam pojecia...
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 23-03-2015, 05:38   

A jaki remont chcesz zrobic? glowice? panewki? koszty czesc sa podobne do innych silnikow, gdi ma bardziej zlozony uklad zasilania paliwem i wieksza kompresje, poza tym, to ten sam blok co dwulitrowy...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 23-03-2015, 07:49   

GDI od starego 2.4 (4G64) różni się głowicą i zasilaniem w paliwo - blok jest ten sam i części te same
żarcie oleju w GDI jest często spotykane - a jaki tam olej masz zalany? bo do GDI są specjalne
 
 
vego2509 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 80
Skąd: Płock
Wysłany: 23-03-2015, 08:00   

Mam niestety ten problem, ze nie wiem jaki jest zalany (tak sie niestety wkopalem...) i jestem zmuszony lac mineralny...

A co do remontu to wiem tylko ze standardowe rzeczy typu swiece, rozrzad (bede teraz musial wymienic wiec remont sie nalozy), uszczelki i zalezy gdzie problem lezy to jakies pierscienie i cos jeszcze ale nie pamietam co. Jakies czesci co podobno maja wyzlobione rowki czy cos. A i oczyszczenie bloku itd itp.
Tyle wiem i to napisalem a czy to prawda czy nie to sie okaze...
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 23-03-2015, 09:23   

mineralny do tego silnika to pomyłka - tu musi być syntetyczny olej 10W40 do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny
mineralnego może ubywać bo po paru tysiącach km będzie się z niego robił lak - silnik w środku będzie jednym wielkim glutem
 
 
vego2509 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 80
Skąd: Płock
Wysłany: 23-03-2015, 09:28   

Wiem, ze mineralny nie jest dobrym pomyslem do tego silnia ale nie mialem wyjscia. Obserwujac ubytek oleju i palenie sie kontrolki musialem szybko kupic alternatywe do czasu naprawy. I teraz czekm na gotowke i biore sie za remont ( znaczy mechanik zrobi :-P ) tylko nie wiem co trzeba bedzie dokladnie wymienic. A jakbym teraz zrobil plukanke i zalal taki olej jak trzeba to moglyby sie zrobic rozszczelnienia i byloby jeszcze gorzej...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.