 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] Wałek rozrządu? |
Autor |
Wiadomość |
piotrasek1
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 72 Skąd: Płock
|
Wysłany: 31-03-2015, 11:23 [2.5 TD] Wałek rozrządu?
|
|
|
Koledzy jak w temacie podczas przykręcania mostków wałek rozrządu się bardzo zakleszczy jakie mogą być przyczyny????? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 31-03-2015, 13:00
|
|
|
Ściskają go podpory wałka, te przykręcone z góry . Wymieniałeś je? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
piotrasek1
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 72 Skąd: Płock
|
Wysłany: 31-03-2015, 13:59
|
|
|
Dzięki za zainteresowanie właśnie chyba w tym jest problem ponieważ składamy to z kolegą z dwóch głowic i wydaje mi się że mostki nam się po kompletowały właśnie z dwóch głowic czy masz pomysł jak to ogarnąć???. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 31-03-2015, 14:28
|
|
|
każda głowica ma swoje mostki, Jak coś to zadzwoń. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 01-04-2015, 10:12
|
|
|
W 4d56 mostki mają numerki (ale nie wszystkie, dwa są chyba nie numerowane i są to skrajne elementy). To raz. Ale jak pomieszaliście z dwóch głowic Zostaje metoda prób i błędów. W bardziej zużytej czasem można dojść po rysach, która część gdzie była.
Jak i to nie wyjdzie. Zostaje osiowanie. No jest jeszcze opcja, że wałek krzywy, albo głowica
P.S.
Przykręcamy oczywiście zalecaną wartością momentu z manuala. |
|
|
|
 |
|
|