[3.2 DID] ZAWOR EGR |
Autor |
Wiadomość |
S1JUMBO
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: TYCHY
|
Wysłany: 26-06-2014, 23:07 [3.2 DID] ZAWOR EGR
|
|
|
może ktoś wrzucić fotki tego nieszczęsnego zaworu egr,gdzie dokładnie i pomiędzy co wkłada się ta blaszke,byly tu kiedyś fotki ale jakos pozostalo po nich tylko male koleczka,,z góry dzięki,,, |
_________________ JUMBO |
|
|
|
 |
S1JUMBO
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: TYCHY
|
Wysłany: 27-06-2014, 10:03 EGR
|
|
|
dzięki,a ty to dales z pajero 2 czy z tego 3,2 tdi,,, |
_________________ JUMBO |
|
|
|
 |
zeeb
Mitsumaniak :)

Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 192 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 27-06-2014, 15:24
|
|
|
jeśli dobrze zrozumiałem temat z tego zdjęcia to to nie jest jedyne miejsce zaślepienia egr tylko zestaw kupowany za 9£ do montażu (chyba) po całkowitym usunieciu zaworu. W skład wchodzą 2 blaszki i zaślepka do przewodu próżniowego? Tą drugą blaszkę to niby gdzie montują?
http://www.ebay.co.uk/itm...ksid=p4340.m263
[ Dodano: 27-06-2014, 15:31 ]
Aaaaaa tutaj gościu jeszcze co nieco poczyścił (angole polecają zrobić to samo) Facet ładnie opisał co i jak pod fotkami. Kto zna hiszpański lub wyłapie sens z google translatora będzie zadowolony ale z samej dokumentacji fotograficznej i tak widać co i jak.
Ale syfu tam siedzi...
http://www.mitsubishi4x4g...php?topic=125.0 |
_________________ [img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img] |
|
|
|
 |
pitak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V60 3.2 did short 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 20 Skąd: xxx
|
Wysłany: 28-06-2014, 21:20
|
|
|
mam takie pytanie - jeśli mam błąd egr'a bo tak pokazuje mi po podłączeniu do komputera to muszę go zaślepiać czy nie bo i tak nie działa ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-06-2014, 08:06
|
|
|
Jeśli EGR elektryczny to błąd nr 51. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 01-07-2014, 17:51
|
|
|
Jeśli EGR nie działa, to się go wymienia, naprawia - a nie zaślepia ! |
|
|
|
 |
pitak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V60 3.2 did short 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 20 Skąd: xxx
|
Wysłany: 01-07-2014, 21:18
|
|
|
tak mam błąd 51 - tzn ze egr nie działa ? czyli nie muszę go zaślepiać? |
|
|
|
 |
Hipolit74
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD z 2003r Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 22 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 02-07-2014, 12:01
|
|
|
Jeżeli nie chcesz by wyświetlały się błędy a silnik zmieniał obroty to lepiej zaślep. Ja jeżdżę z zaślepionym i jest OK. |
|
|
|
 |
pitak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V60 3.2 did short 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 20 Skąd: xxx
|
Wysłany: 13-07-2014, 07:23
|
|
|
błąd (51) wyskakuje tylko w momencie podpiecia pod komputer, nic mi na desce nie świeci - wiec mnie nie denerwuje
silnik tez nie zmienia obrotów - wszystko ok
wiec pytanie skoro jest uszkodzony to czy musze go zaślepiać bo wygląda na to że nie, choć nie wiem czy po zaślepieniu będzie lepiej działał mimo wszystko? |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-07-2014, 13:43 re
|
|
|
Czolem,
Mamy pytanie do tych,ktorzy zaslepiali EGR:
-pod EGRem pojawila mi sie sadza-znaczy nie trzyma uszczelka, czy silikon wysokotemperaturowy da rade uszczelnic ustrojstwso czy lepiej wyciac z blachy (1.5mm?)
zaslepke i dac na silikon cala zaslepke?
Czy na zimnym/w zimie nie powoduje to zbyt dlugiego rozgrzewania silnika(=zwiekszone spalanie) ? |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
Hipolit74
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD z 2003r Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 22 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 13-07-2014, 17:19
|
|
|
Ja mam uszczelkę (zaślepkę) z blachy. Z tego co wyczytałem na forum to zaślepienie powoduje zmiany w składzie spalin, nic więcej. |
|
|
|
 |
Zakatek
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 138 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-04-2015, 19:46
|
|
|
Czy po zdjeciu kolektora dolotowego nalezy wymienic uszczelke\uszczelki na nowe? |
|
|
|
 |
|