Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] ZAWOR EGR
Autor Wiadomość
S1JUMBO 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: TYCHY
Wysłany: 26-06-2014, 23:07   [3.2 DID] ZAWOR EGR

może ktoś wrzucić fotki tego nieszczęsnego zaworu egr,gdzie dokładnie i pomiędzy co wkłada się ta blaszke,byly tu kiedyś fotki ale jakos pozostalo po nich tylko male koleczka,,z góry dzięki,,,
_________________
JUMBO
 
 
 
S1JUMBO 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: TYCHY
Wysłany: 27-06-2014, 10:03   EGR

dzięki,a ty to dales z pajero 2 czy z tego 3,2 tdi,,,
_________________
JUMBO
 
 
 
zeeb 
Mitsumaniak
:)


Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 192
Skąd: Tychy
Wysłany: 27-06-2014, 15:24   

jeśli dobrze zrozumiałem temat z tego zdjęcia to to nie jest jedyne miejsce zaślepienia egr tylko zestaw kupowany za 9£ do montażu (chyba) po całkowitym usunieciu zaworu. W skład wchodzą 2 blaszki i zaślepka do przewodu próżniowego? Tą drugą blaszkę to niby gdzie montują?

http://www.ebay.co.uk/itm...ksid=p4340.m263

[ Dodano: 27-06-2014, 15:31 ]
Aaaaaa tutaj gościu jeszcze co nieco poczyścił (angole polecają zrobić to samo) Facet ładnie opisał co i jak pod fotkami. Kto zna hiszpański lub wyłapie sens z google translatora będzie zadowolony ;) ale z samej dokumentacji fotograficznej i tak widać co i jak.
Ale syfu tam siedzi...

http://www.mitsubishi4x4g...php?topic=125.0
_________________
[img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img]
 
 
 
pitak 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V60 3.2 did short 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: xxx
Wysłany: 28-06-2014, 21:20   

mam takie pytanie - jeśli mam błąd egr'a bo tak pokazuje mi po podłączeniu do komputera to muszę go zaślepiać czy nie bo i tak nie działa ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-06-2014, 08:06   

Jeśli EGR elektryczny to błąd nr 51.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
techsm 
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 115
Skąd: Łodź
Wysłany: 01-07-2014, 17:51   

Jeśli EGR nie działa, to się go wymienia, naprawia - a nie zaślepia !
 
 
pitak 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V60 3.2 did short 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: xxx
Wysłany: 01-07-2014, 21:18   

tak mam błąd 51 - tzn ze egr nie działa ? czyli nie muszę go zaślepiać?
 
 
Hipolit74 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD z 2003r Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 22
Skąd: Lębork
Wysłany: 02-07-2014, 12:01   

Jeżeli nie chcesz by wyświetlały się błędy a silnik zmieniał obroty to lepiej zaślep. Ja jeżdżę z zaślepionym i jest OK.
 
 
pitak 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V60 3.2 did short 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: xxx
Wysłany: 13-07-2014, 07:23   

błąd (51) wyskakuje tylko w momencie podpiecia pod komputer, nic mi na desce nie świeci - wiec mnie nie denerwuje
silnik tez nie zmienia obrotów - wszystko ok

wiec pytanie skoro jest uszkodzony to czy musze go zaślepiać bo wygląda na to że nie, choć nie wiem czy po zaślepieniu będzie lepiej działał mimo wszystko?
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2014, 13:43   re

Czolem,

Mamy pytanie do tych,ktorzy zaslepiali EGR:
-pod EGRem pojawila mi sie sadza-znaczy nie trzyma uszczelka, czy silikon wysokotemperaturowy da rade uszczelnic ustrojstwso czy lepiej wyciac z blachy (1.5mm?)
zaslepke i dac na silikon cala zaslepke?

Czy na zimnym/w zimie nie powoduje to zbyt dlugiego rozgrzewania silnika(=zwiekszone spalanie) ?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Hipolit74 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD z 2003r Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 22
Skąd: Lębork
Wysłany: 13-07-2014, 17:19   

Ja mam uszczelkę (zaślepkę) z blachy. Z tego co wyczytałem na forum to zaślepienie powoduje zmiany w składzie spalin, nic więcej.
 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-04-2015, 19:46   

Czy po zdjeciu kolektora dolotowego nalezy wymienic uszczelke\uszczelki na nowe?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.