 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dodatkowy filtr paliwa z odstojnikiem |
Autor |
Wiadomość |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-08-2010, 13:28 Dodatkowy filtr paliwa z odstojnikiem
|
|
|
Slyszałem że warto w naszych autach zadbać o jakość paliwa dostarczanego do pompy która lubi się popsuć. Ponieważ na stacjach można trafić źle lub dobrze i nie zależy to od koncernu paliwowego możemy ratować się instalując dodatkowy filtr paliwa.
Taki jaki montuje się w samochodach ciężarowych - z odstojnikiem.
Wiem już w którym miejscu na przewodach paliwowych taki filtr zamontować i widziałem kilka do kupienia w sieci.
Interesuje mnie jednak sposób instalacji.
Czy przed zamontowaniem go nalezy go napelnic ropą ?
Czy nie zaszkodzi pompie "pęcherzyk powietrza" który po instalacji na pewno w obwodzie się pojawi ? (trzeba przeciez przeciac wąż doprowadzajacy paliwo i na nim zamontowac filtr)
Czy moze spuscic całe paliwo z baku przed instalacja i pozniej, zalac swieżym i pompka napelnic uklad ropą ?
Czy ktos z Was myslał lub instalował takie coś u siebie albo wie gdzie mogę to zrobic w centralnej polsce ? |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
gildor
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-08-2010, 10:12
|
|
|
przeciez na pompie paliwowej jest pompka ręczna do odpowietrzania, którą i tak używasz przy wymianie filtra powietrza jak i w razie opustoszenie baku i zalania go ponownie, zeby nie krecic rozrusznikiem po próżnicy. to co się przejmujesz pęcherzykiem? chyba że Twoja nowe instalacja znajdzie się za układem już istniejącym, a nie przed. ale czy to nowe urządzenie nie będzie miało pompki? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-08-2010, 10:31
|
|
|
gildor napisał/a: | przeciez na pompie paliwowej jest pompka ręczna do odpowietrzania, |
Chyba chodzi si o podstawę filtra paliwa, bo na pompie nie ma żadnej ręcznej pompki. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
gildor
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-08-2010, 10:41
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Chyba chodzi si o podstawę filtra paliwa, bo na pompie nie ma żadnej ręcznej pompki. |
nad filtrem.
za instrukcją obsługi, dostępną w dziale z instrukcjami, strona 264:
Odpowietrzanie układu paliwowego (tylko pojazdy z silnikiem wysokoprężnym):
W przypadku zużycia całego zapasu paliwa ze zbiornika, po jego napełnieniu należy odpowietrzyć układ paliwowy
1. poluzuj śrubę (A) w dolnej części filtra
2. Pompuj ręczną pompką (B) aż w wydostającym się spod śruby (A) paliwie nie bedzie bąbelków powietrza.
[...]
3. kontynuuj pompowanie, aż ręczna pompka (B) usztywni się.
podstawa, to dla mnie dół urządzenia, a pompka jest na górze nad filtrem. |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-08-2010, 11:02
|
|
|
No to problem "pęcherzyka" mamy rozwiązany. Faktycznie po wymianie filtra paliwa używałem pompki żeby napełnić układ ropą.
A wracając do tematu... Filtr chciałem zainstalować za bakiem i przed filtrem oryginalnym.
Na środku auta od spodu jest dostęp do 2 węzyków doprowadzającym i cienszym odprowadzającym ropę z komory silnika.
Na tym grubszym chciałem zainstalowac dodatkowy filtr wiec po instalacji spokojnie pompką napełnie układ. Pytanie jaki dokładnie filtr wybrać ? Czy ktoś już wcześniej robił taką przeróbkę ? |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
Ostan
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 22 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11-08-2010, 16:35
|
|
|
watcher79 napisał/a: | Filtr chciałem zainstalować za bakiem i przed filtrem oryginalnym.
Na środku auta od spodu jest dostęp do 2 węzyków doprowadzającym i cienszym odprowadzającym ropę z komory silnika. |
Czy nie będzie to fajne miejsce na zamarzanie paliwa zimą ?? |
_________________ www.wheelieholix.pl
Takie marne popisy na szosie ....
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawdę .... aż ciężko czasami ich wyprzedzić ....
Pamiętaj Gość - lejąc z wiatrem idziesz na łatwiznę ... |
|
|
|
 |
Zakatek
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 138 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11-04-2015, 20:53
|
|
|
Ktoś zamontował jakiś porządny filtr paliwowy i zda relacje? |
|
|
|
 |
|
|