Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatkowy filtr paliwa z odstojnikiem
Autor Wiadomość
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-08-2010, 13:28   Dodatkowy filtr paliwa z odstojnikiem

Slyszałem że warto w naszych autach zadbać o jakość paliwa dostarczanego do pompy która lubi się popsuć. Ponieważ na stacjach można trafić źle lub dobrze i nie zależy to od koncernu paliwowego możemy ratować się instalując dodatkowy filtr paliwa.
Taki jaki montuje się w samochodach ciężarowych - z odstojnikiem.
Wiem już w którym miejscu na przewodach paliwowych taki filtr zamontować i widziałem kilka do kupienia w sieci.
Interesuje mnie jednak sposób instalacji.
Czy przed zamontowaniem go nalezy go napelnic ropą ?
Czy nie zaszkodzi pompie "pęcherzyk powietrza" który po instalacji na pewno w obwodzie się pojawi ? (trzeba przeciez przeciac wąż doprowadzajacy paliwo i na nim zamontowac filtr)
Czy moze spuscic całe paliwo z baku przed instalacja i pozniej, zalac swieżym i pompka napelnic uklad ropą ?
Czy ktos z Was myslał lub instalował takie coś u siebie albo wie gdzie mogę to zrobic w centralnej polsce ?
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-08-2010, 10:12   

przeciez na pompie paliwowej jest pompka ręczna do odpowietrzania, którą i tak używasz przy wymianie filtra powietrza jak i w razie opustoszenie baku i zalania go ponownie, zeby nie krecic rozrusznikiem po próżnicy. to co się przejmujesz pęcherzykiem? chyba że Twoja nowe instalacja znajdzie się za układem już istniejącym, a nie przed. ale czy to nowe urządzenie nie będzie miało pompki?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-08-2010, 10:31   

gildor napisał/a:
przeciez na pompie paliwowej jest pompka ręczna do odpowietrzania,

Chyba chodzi si o podstawę filtra paliwa, bo na pompie nie ma żadnej ręcznej pompki.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-08-2010, 10:41   

zbyszekm2 napisał/a:
Chyba chodzi si o podstawę filtra paliwa, bo na pompie nie ma żadnej ręcznej pompki.


nad filtrem.

za instrukcją obsługi, dostępną w dziale z instrukcjami, strona 264:
Odpowietrzanie układu paliwowego (tylko pojazdy z silnikiem wysokoprężnym):
W przypadku zużycia całego zapasu paliwa ze zbiornika, po jego napełnieniu należy odpowietrzyć układ paliwowy
1. poluzuj śrubę (A) w dolnej części filtra
2. Pompuj ręczną pompką (B) aż w wydostającym się spod śruby (A) paliwie nie bedzie bąbelków powietrza.
[...]
3. kontynuuj pompowanie, aż ręczna pompka (B) usztywni się.

podstawa, to dla mnie dół urządzenia, a pompka jest na górze nad filtrem.
 
 
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-08-2010, 11:02   

No to problem "pęcherzyka" mamy rozwiązany. Faktycznie po wymianie filtra paliwa używałem pompki żeby napełnić układ ropą.
A wracając do tematu... Filtr chciałem zainstalować za bakiem i przed filtrem oryginalnym.
Na środku auta od spodu jest dostęp do 2 węzyków doprowadzającym i cienszym odprowadzającym ropę z komory silnika.
Na tym grubszym chciałem zainstalowac dodatkowy filtr wiec po instalacji spokojnie pompką napełnie układ. Pytanie jaki dokładnie filtr wybrać ? Czy ktoś już wcześniej robił taką przeróbkę ?
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
Ostan 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11-08-2010, 16:35   

watcher79 napisał/a:
Filtr chciałem zainstalować za bakiem i przed filtrem oryginalnym.
Na środku auta od spodu jest dostęp do 2 węzyków doprowadzającym i cienszym odprowadzającym ropę z komory silnika.


Czy nie będzie to fajne miejsce na zamarzanie paliwa zimą ?? :p
_________________
www.wheelieholix.pl
Takie marne popisy na szosie .... :D


Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawdę .... aż ciężko czasami ich wyprzedzić ....




Pamiętaj Gość - lejąc z wiatrem idziesz na łatwiznę ...
 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 11-04-2015, 20:53   

Ktoś zamontował jakiś porządny filtr paliwowy i zda relacje?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.