[3.2 DID] Obwód regulatora przepływu paliwa |
Autor |
Wiadomość |
wojtek1972
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 13-04-2015, 10:45 [3.2 DID] Obwód regulatora przepływu paliwa
|
|
|
Cześć. Potrzebuję pomocy.
Pajero 3,2 DID, 2001 rok. Dzisiaj po odpaleniu silnik popracował około 5 sekund po czym sam zgasł. Po ponownym uruchomieniu wszedł na około 1600 obrotów, zaświeciła się kontrolka CE, silnik zaczął nierówno pracować, a z rury wydechowej poszedł taki tuman dymu, że zakopciłem całą ulicę. Z taką zasłoną dymną pojechałem do warsztatu. Po podpięciu pod komputer podświetliło komunikat o treści: "obwód regulatora przepływu paliwa". Co to oznacza, kto to może naprawić. Proszę o pomoc. |
_________________ wojtek |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-04-2015, 10:49
|
|
|
ten komputer którym skanowali nie nadaje się do skanowania Pajero. Masz prawdopodobnie błąd 26 i 48. Uszkodzenie nastawnika dawki paliwa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 13-04-2015, 11:30
|
|
|
Kody błędów, można odczytać bez komputera. Licząc błyski kontrolek ... Było na forum. Poszukaj w moich postach. |
|
|
|
 |
wojtek1972
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 13-04-2015, 13:22
|
|
|
Do Techsm.
Przeczytałem wszystkie Twoje posty, ale w żadnym z nich nie znalazłem jak się to robi, są tylko wzmianka, że to już było na forum. Nie mogę tego znależć.
[ Dodano: 13-04-2015, 13:47 ]
Prośba.
Jak się podpina to złącze, żeby odczytać te błędy? (który pin do czego). |
_________________ wojtek |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 13-04-2015, 14:05
|
|
|
Pin nr 1 do masy. A, że na pinie 4 jest masa, więc można zmostkować 1 i 4. |
|
|
|
 |
wojtek1972
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 13-04-2015, 14:45
|
|
|
Dzięki serdeczne.
[ Dodano: 13-04-2015, 18:06 ]
zbyszekm2, kto może to naprawić? Zależy mi na fachowej usłudze. Ta moja pompa była naprawiana - regenerowana 2 lata temu w serwisie Boscha w Żychlinie. Widać z jakim skutkiem. |
_________________ wojtek |
|
|
|
 |
Grzegorz76
Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014 Posty: 102 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 13-04-2015, 20:10
|
|
|
wojtek1972 czy miałeś wymieniany zbiornik, wlew paliwa? Jeżeli nie to nawet najlepsza regeneracji pompy na długo nie wystarczy. |
|
|
|
 |
wojtek1972
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 15-04-2015, 05:54
|
|
|
Błąd z komputera to nr 48 - nastawnik dawki paliwa, rozmawiam już w tym temacie z Panem Zbyszkiem z e-Pajero. |
_________________ wojtek |
|
|
|
 |
|