Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zabezpieczenie podwozia. Dyskusja na temat firmy KROWN
Autor Wiadomość
kasia270717 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 13 Lut 2018
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-02-2018, 13:48   Zabezpieczenie podwozia. Dyskusja na temat firmy KROWN

Cześć,

jestem świeżą posiadaczką Outlandera, rocznik 2008. Ostatnio w czasie przeglądu mechanik stwierdził, że pojawia się rdza na podwoziu i warto by go było zabezpieczyć (ale jako typowa blondynka, niestety nie zapytałam, co by proponował do takiego zabezpieczenia).
Robiliście takie zabezpieczenie w swoich Outlanderach? Proponujecie do tego konkretne środki? Ktoś z Warszawy, jest w stanie zaproponować rzetelne i rozsądne cenowo miejsce, gdzie robią takie zabezpieczenia?

Dzięki za wsparcie!
Ostatnio zmieniony przez Bzyk_R1 14-02-2018, 14:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 13-02-2018, 16:03   

Tylko dobre środki typu noxudol jest szeroka gama ,żadne boll czy app i inne wynalazki porazka co po pewnym czasie albo bedą sie łuszczyć lub pod nimi bedzie sie rozwijała korozja
kasia270717 napisał/a:
jako typowa blondynka, niestety nie zapytałam, co by proponował do takiego zabezpieczenia)

Lepiej sie zapytać żeby kitu nie wcisneli
http://www.noxudol.pl/antykorozja.html
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 13-02-2018, 18:37   

milo napisał/a:
Tylko dobre środki typu noxudol jest szeroka gama ,żadne boll czy app i inne wynalazki porazka co po pewnym czasie albo bedą sie łuszczyć lub pod nimi bedzie sie rozwijała korozja
kasia270717 napisał/a:
jako typowa blondynka, niestety nie zapytałam, co by proponował do takiego zabezpieczenia)

Lepiej sie zapytać żeby kitu nie wcisneli
http://www.noxudol.pl/antykorozja.html


Ja wybieram się do Krown (ale jakoś nie mam czasu) - słyszałem sporo dobrych opinii na ich temat - tu masz cennik: http://krown.pl/pages/cennik
_________________
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 13-02-2018, 22:21   

emil_d napisał/a:
Ja wybieram się do Krown (ale jakoś nie mam czasu) - słyszałem sporo dobrych opinii na ich temat - tu masz cennik: http://krown.pl/pages/cennik


Już rozmawialiśmy na temat Krown w innym temacie. Jak ktoś robi pełną konserwację w 3h to ja nie mam pytań. Ktokolwiek ruszył ten temat na własnej skórze to wie ile trwa porządnie zrobiona konserwacja. Nawet gdyby mieli cudowne środki to taka robota jest na chwilę. Zresztą zalecają powrót po roku bo już pewnie nic z tego oleju po takim czasie nie zostaje.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-02-2018, 08:32   

Zobaczcie na stronie www.auto-konserwacja.pl jak to robią profesjonalnie. Jadą włsnie na środkach Noxudol. Napewno nie w 3h i nie w jeden dzień.

Mają też stronkę na FB....

Pozdrawiama
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2018, 12:34   

Bzyk_R1 napisał/a:

Już rozmawialiśmy na temat Krown w innym temacie. Jak ktoś robi pełną konserwację w 3h to ja nie mam pytań.
A ja bym tej firmy nie dezawuował. To tak jakbyś napiasał że kopanie rowu łopatą w 2 dni jest lepsze niż koparką w 2 godziny. Każda technologia ma swoje plusy i minusy. Najlepiej gdybyś zobaczył tak zakonserwowany samochód po roku, mógłbyś trochę się zdziwić i to na plus. A co do uzupełnień, każda firma to zaleca, i samemu można skalkulowac co bardziej się opłaca.
emil_d napisał/a:
tu masz cennik: http://krown.pl/pages/cennik
Praktycznie każdemu dają 50 zł zniżki
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-02-2018, 13:42   

sla, argument zupełnie z czapy. Wiadomo że koparka lepsza ale porównując kopanie dołu z konserwacją to tak jakby porównać malowanie pędzelkiem i programowanie. Wiadomo że to pierwsze zrobi byle pierdoła a do drugiego trzeba już się przygotować.

Jesteś forumową opozycją. LPG do kuchenki nie do auta, 5zł za litr lepsze niż 2zł, tuning jest fuj bo niszczy auto, katalizator nie wolno wycinać mimo że przestał działać i spełniać swoje zadanie, wreszcie chwalisz jakieś poczwary z silnikiem dci. Masz do tego prawo Twoje zdanie i tyle. ALE! W konserwacji myślę że się zgodzimy, im więcej zdemontujemy tym dokładniej wyjdzie.

Co do ich metody, ja mogę zrobić podobnie w 1,5h, wystarczy że zmieszam olej przepracowany z naftą i olejem napędowym i resztkami ropopochodnych. :-X Całość w pistolet i jako że mój "specyfik" cudowny nie jest zalecam powtórkę po 6 miesiącach. Obniżam też cenę o połowę i zapraszam. Myślisz że "konserwacja" nie wytrzyma tyle? Myślisz że ktoś się zdecyduje?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
barzuc 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.2 MI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-02-2018, 14:00   

A wtrące swoje 3 grosze co do Krown-a
Popatrzyłem sobie na ich stronę, zobaczyłem filmiki pokazowe... i nie pojechałbym do nich bo mi osobiście szkoda by było kasy. Nie usuwali w żaden sposób istniejącej rdzy (a pokażcie mi auto starsze niż 5 lat, które grama rdzy nie ma), co zresztą było widać nawet na filmie - rdza (zdaje się) na wahaczu przed i po, tyle że "po" - ładnie się błyszczała. Po drugie filmik - opis "czyszczenie specjalną chemią" a koleś pryska czymś po podwoziu bez żadnej maski albo w najprostszej maseczce przeciwpyłowej - to mocniejszej chemii ja używam czyszcząc kibel (bo nie odważyłbym się tego co używam tak rozpylić i dać temu osiadać na skórze twarzy lub to wdychać).
Ich metoda może i jest dobra / skuteczna - ale jako wspomaganie świeżego fabrycznego zabezpieczenia. Wtedy - ma to trochę sens - raz na rok płacisz ileśtamset zł i masz spokój do następnego roku.
Cóż - każdy ma prawo wyboru w jaki sposób chce coś zrobić, ja wolę wydać 2x tyle, mieć usuniętą mechanicznie rdzę (ogniska), wytrawioną i porządnie zabezpieczoną blachę - tak żeby robota starczyła przynajmniej na te 3-5 lat.
_________________
Teraz: Mitsubishi Outlander II 2.2 DID MIVEC
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-02-2018, 14:26   

Cytat:
Ich metoda może i jest dobra / skuteczna - ale jako wspomaganie świeżego fabrycznego zabezpieczenia.


Otóż to! Cała konserwacja opiera sie na pryskaniu czymś przez dysze spryskiwacza, ani minuty nie poświęcili na usuwanie rdzy. Widać zresztą jakie auto wjechało i jakie było podwozie. To w ogóle nie odpowiada podwoziu w aucie 10+ letnim. Firma moim zdaniem wporządku, ale powinni określić uczciwie że ich metoda nadaje się do zabezpieczenia nowego auta.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2018, 14:56   

Bzyk_R1 napisał/a:
porównując kopanie dołu z konserwacją to tak jakby porównać malowanie pędzelkiem i programowanie.
Nie, ja porównuję kopanie dołu łopatą i koparką czyli dwie takie same czynności gdzie zastosowano różne "technologie"
Bzyk_R1 napisał/a:
katalizator nie wolno wycinać mimo że przestał działać i spełniać swoje zadanie,
Katalizator spełnia pewną ważną rolę, jeżeli przestaje ją spełniać, wymienia sie na nowy, a nie wycina. Tarcze hamulcowe, klocki i inne części samochodu, gdy przestają spełniać swoje zadanie przecież zastępujesz nowymi.
Chyba nie chcesz żeby Twoje dziecko zachorowało np na nowotwór płuc bo wszyscy właśnie tak postępują. Nawet sobie nie wyobrażasz co dzieje się na onkologii. To teraz czekam na jakiś rozsądny argument dotyczący wycinania katalizatorów. Dlatego wierzę, że niebawem osobom które to zrobiły będą zabierane dowody rejestracyjne.
Bzyk_R1 napisał/a:

Co do ich metody, ja mogę zrobić podobnie w 1,5h, wystarczy że zmieszam olej przepracowany z naftą i olejem napędowym i resztkami ropopochodnych.

To zrób, będziesz bogaty, nie wiem co jeszcze Ciebie przed tym powstrzymuje.
Bzyk_R1 napisał/a:
tuning jest fuj bo niszczy auto
Tuning ma wiele twarzy a tylko jedną nazwę.
Bzyk_R1 napisał/a:
wreszcie chwalisz jakieś poczwary z silnikiem dci
O gustach się nie dyskutuje, każdemu jego poczwara się podoba co nie znaczy, że przestaje nią być. O I też jest piękny inaczej.
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 17-02-2018, 22:35   

A ja dzisiaj zrobiłem zabezpieczenie w KORWIN - zobaczymy na jesieni ile to warte.
_________________
 
 
Szadi 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 109
Skąd: Zagranica/N.irleand
Wysłany: 17-02-2018, 22:59   

Napisze swoje doswiadczenia w temacie.. Zaraz po zakupie oitlanderka zrobilen Sam DLA siebie pseudo konserwacje podwozia prepartatem waxoil w sprayu poszly okolo 3-4 puszki usunolem rdze tyle ile moglem szczotka druciana itp tam gdzie bylem wdtanie dosiegnac i to wiadomo podnosnik I kraweznik pod domem w Irlandi. Dzis montujac gumowe wspomagacze sprezeyn mialem przyjjemnosc wejscia po auto I spedzania tam x czasu.. Wiec oblukalem ze wykfity rudej wracaja.. Przebijaja przez powloke ktora nalozylem Jakie's 6-7mc temu w lato. Planuje zabieg powtorzyc na wiosne +_porzadnie szczotkowanie rudej ale tym razem waxol ale z kompresora a nie z sprayu w puszcze.. :axe: czas pracy max 6-8+ h razem z myciem podwozia Auta I czekaniem az wyschnie.. No I check oraz okulary ochronne I mask's przeciw pylowa
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-02-2018, 23:41   

Daj coś macrdze. Np Ikorol
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-02-2018, 10:27   

Szadi napisał/a:
Napisze swoje doswiadczenia w temacie.. Zaraz po zakupie oitlanderka zrobilen Sam DLA siebie pseudo konserwacje podwozia prepartatem waxoil w sprayu poszly okolo 3-4 puszki usunolem rdze tyle ile moglem szczotka druciana itp tam gdzie bylem wdtanie dosiegnac i to wiadomo podnosnik I kraweznik pod domem w Irlandi. Dzis montujac gumowe wspomagacze sprezeyn mialem przyjjemnosc wejscia po auto I spedzania tam x czasu.. Wiec oblukalem ze wykfity rudej wracaja.. Przebijaja przez powloke ktora nalozylem Jakie's 6-7mc temu w lato. Planuje zabieg powtorzyc na wiosne +_porzadnie szczotkowanie rudej ale tym razem waxol ale z kompresora a nie z sprayu w puszcze.. :axe: czas pracy max 6-8+ h razem z myciem podwozia Auta I czekaniem az wyschnie.. No I check oraz okulary ochronne I mask's przeciw pylowa


a czy po usunięciu rdzy dawałeś jakiś podkład? ja planuję może na wiosnę/lato wypiaskować sobie podwozie dać jakiś podkład epoksydowy lub cynkowy i na to jakaś guma.
 
 
Szadi 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 109
Skąd: Zagranica/N.irleand
Wysłany: 18-02-2018, 11:27   

Nie dawalem podkladu gdy prpducent tego spectfiku napisal na puszce ze w skladzie zawiera juz warstwe podkladu. waxoil czy waxol jakos tak specific sie nazywal.:) generalnie fajny efekt byl przez jakis czas
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.