 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
sprezyny tyl |
Autor |
Wiadomość |
killerbb
Forumowicz
Auto: mitsubushi carisma
Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 64 Skąd: poznan
|
Wysłany: 03-05-2015, 21:22 sprezyny tyl
|
|
|
witam posiadam cari 1.6 96r 90k jakie dlugie powindly byc sprezyny na tyl bo na allegro znalazlem pare ale sie roznia troche dlugosciami nieraz jedne majom 377mm anie kture 407mm zalezy mi na kayaba ale tez majom 2 dlugosci pozdrawiam wolam bym te dlusze bo mam lpg |
_________________ killerbb |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 04-05-2015, 01:19
|
|
|
wszystko zależy od wersji silnika i wersji wyposażenia teoretycznie w volvo V40 powinienneś mieć identyczne bo zawieszenie też jest podobne ale różnią sie one symbolami wiem bo chciałem zamontować od kombiacza amorki i sprężyny żeby ustywnić i wzmocnić nieco zawieszenie niestety nie dało rady bo sprzedawca powiedział że w razie jakichkolwiek problemów odmówi mi wymiany gwarancyjnej na stronie KYB masz katalogi w PDF-ie sprężyn i amortyzatorów, poza tym takie sprężyny sa dopasowane do amorka i taki komplet ma odpowiednio dobraną charaktertystyke tłumienia wpływa to na komfort podróżujących i na żywotność zawieszenia.
katalog amortyzatorów
katalog sprężyn
możesz pokombinować |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 04-05-2015, 02:26
|
|
|
Nie podam Ci nr części, ale wiem, że jak zmieniałem sprężyny z tyłu to kupiłem od wersi poliftowej...były sporo tańsze dlatego się zdecydowałem. W sumie nie byłem przekonany czy będą pasować, ale znajomy sprzedawca stwierdził, że będą....miał racje. Z ciekawostek, to powiem, że namordowałem się przy zmianie, bo oczywiście zawiecha z tyłu nigdy nie była rozkręcana, wahacze nie do ruszenia, więc ściągaczem bawiłem się we wnęce koła...ale dało radę. |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 04-05-2015, 11:08
|
|
|
No tem ciężko jest trzeba wybić sworzeń dolnego wahacza i odkręcić końcówki stabilizatora, inaczej jest ciężko, ale gratuluje cierpliwości z zakładaniem sciagaczy we wnęce ja niestety odpadlem i stwierdziłem ze szybciej jednak będzie w normalny sposób. |
|
|
|
 |
|
|