 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.2 DID] Skrzynia SST kontra tempomat |
Autor |
Wiadomość |
PINGWIN
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER II 2,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 7 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 04-05-2015, 07:25 [II 2.2 DID] Skrzynia SST kontra tempomat
|
|
|
Witam
Zauważyłem dziwne działanie skrzyni podczas jazdy na autostradzie przy włączonym tempomacie.
Ustawiona prędkość 140 km/h na tempomacie auto jedzie na 6 biegu. Po hamowaniu do ok 90 km/h ponownie wciskam tempomat auto przyspiesza na 6 biegu do ok 120 km/h po czym redukuje do 5 i dociąga do 140 km/h ale zostaje już na 5 biegu. Jak chce jechać na 6 to muszę zmienić sam.
Ciekawe czy ktoś się już z tym spotkał?? |
_________________ MITSUBISHI OUTLANDER II 2010r. 2,2 HDI, SST |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 05-05-2015, 14:34 Re: Skrzynia SST kontra tempomat
|
|
|
PINGWIN napisał/a: | Po hamowaniu do ok 90 km/h ponownie wciskam tempomat auto przyspiesza na 6 biegu do ok 120 km/h po czym redukuje do 5 |
Jeżeli nieco ostrzej przyspieszasz, to może być normalne zachowanie przy nadbiegu.
Co do przełączania z piątego na szósty - spróbuj zapiąć tempomat na prędkość kilka kilometrów powyżej 140 km/h i zobacz, czy wrzuci szóstkę. Niewykluczone, że te 140 km/h jest na granicy przełączania. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
PINGWIN
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER II 2,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 7 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 06-05-2015, 08:01
|
|
|
Jasną sprawą jest że przy większym obciążeniu auto zredukuje bieg.
Ale dziwi mnie to że on już przy 70 bije 6 bieg a potem nie wiadomo dlaczego przy 120 redukuje na 5.
[ Dodano: 06-05-2015, 08:03 ]
No chyba że przy 120 opór powietrza jest tak duży że auto redukuje bieg |
_________________ MITSUBISHI OUTLANDER II 2010r. 2,2 HDI, SST |
|
|
|
 |
|
|