Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] Skrzynia SST kontra tempomat
Autor Wiadomość
PINGWIN 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI OUTLANDER II 2,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 7
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 04-05-2015, 07:25   [II 2.2 DID] Skrzynia SST kontra tempomat

Witam
Zauważyłem dziwne działanie skrzyni podczas jazdy na autostradzie przy włączonym tempomacie.
Ustawiona prędkość 140 km/h na tempomacie auto jedzie na 6 biegu. Po hamowaniu do ok 90 km/h ponownie wciskam tempomat auto przyspiesza na 6 biegu do ok 120 km/h po czym redukuje do 5 i dociąga do 140 km/h ale zostaje już na 5 biegu. Jak chce jechać na 6 to muszę zmienić sam.
Ciekawe czy ktoś się już z tym spotkał??
_________________
MITSUBISHI OUTLANDER II 2010r. 2,2 HDI, SST
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 05-05-2015, 14:34   Re: Skrzynia SST kontra tempomat

PINGWIN napisał/a:
Po hamowaniu do ok 90 km/h ponownie wciskam tempomat auto przyspiesza na 6 biegu do ok 120 km/h po czym redukuje do 5

Jeżeli nieco ostrzej przyspieszasz, to może być normalne zachowanie przy nadbiegu.

Co do przełączania z piątego na szósty - spróbuj zapiąć tempomat na prędkość kilka kilometrów powyżej 140 km/h i zobacz, czy wrzuci szóstkę. Niewykluczone, że te 140 km/h jest na granicy przełączania.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
PINGWIN 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI OUTLANDER II 2,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 7
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 06-05-2015, 08:01   

Jasną sprawą jest że przy większym obciążeniu auto zredukuje bieg.
Ale dziwi mnie to że on już przy 70 bije 6 bieg a potem nie wiadomo dlaczego przy 120 redukuje na 5.

[ Dodano: 06-05-2015, 08:03 ]
No chyba że przy 120 opór powietrza jest tak duży że auto redukuje bieg
_________________
MITSUBISHI OUTLANDER II 2010r. 2,2 HDI, SST
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.