Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
światła do jazdy dziennej w O1
Autor Wiadomość
R.R.R 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-04-2015, 13:23   światła do jazdy dziennej w O1

Cześć!

Po pakiecie pozakupowym tj. wymianie płynów ustrojowych, rozrządu itd wpadłem na pomysł doposażenia Outlandera w światła do jazdy dziennej. Akurat w to, że mniejsze zużycie paliwa zrekompensuje zakup porządnych DRL nie wierzę, ale w poprzednim aucie klosze lamp ulegały zauważalnej na przestrzeni lat degradacji (pomimo używania zwykłych markowych żarówek, żadnych +30 czy +50%).
Chciałbym jednak aby Outlander zachował swój charakterystyczny wygląd a zamontowane światła nie podchodziły pod wiejski tuning. Nie wchodzi w grę żadne rycie w zderzaku, lubię gdy ewentualne przeróbki dają możliwość przywrócenia stanu pierwotnego. Ponieważ pod oryginalnymi halogenami nie mieszczą się żadne logiczne DRL które oglądałem wstępny wybór padł na: http://einparts.de/produkt/duolight/?lang=pl
Są to lampy 2 w 1 czyli przeciwmgłowe i dzienne w jednej obudowie.
Generalnie z pomiarów wynika, że światła się zmieszczą w oryginalnych otworach, potrzebna będzie niewielka ingerencja w mocowanie - dorobienie "przejściówki" pomiędzy schematem otworów oryginalnej lampy a tych w załączniku.

Dla porównania jakby mogło to wyglądać... oryginalne światła:
http://zapodaj.net/98ee9fb09ece1.jpg.html
i po zmianie:
http://zapodaj.net/ea94033452744.jpg.html
Wydaje mi się ok.

Pytanie do Was - czy ktoś w swoim O1 montował DRL? Czy może ktoś podpowiedzieć skąd najlepiej wziąć +12V "po stacyjce"? Gdzie w O1 są bezpieczniki? Jakieś wskazówki, może ktoś ma schematy elektryczne O1?

Pozdrawiam,
Rafał
Ostatnio zmieniony przez R.R.R 26-04-2015, 13:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26-04-2015, 13:55   

Witaj
1.masa - najlepiej aku
2. + po zaplonie - waska skrzyneczka w komorze silnika pod jednym z przekaznikow wychodzi + sterowania silnika lub zaleznie od instalacji jeden z kabli chyba niebieski z czarnym do silnika wycieraczek
3. Sygnal swiatel z postojowki lewej lampy masz blizej
Powodzenia
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
R.R.R 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-04-2015, 20:52   

Ok, może zabrzmi głupio, ale gdzie ta wąska skrzyneczka jest (która to, mam instalację LPG i wrażenie, że przy okazji zamontowano mi kilka dodatkowych skrzynek...)? Ten przekaźnik o którym piszesz ma jakiś symbol?

PS. Jednak wyprodukowanie "przejściówki" między oryginalnym mocowanie halogenów a tymi które zakupiłem wymaga wolnego weekendu ;-)

Dzięki za pomoc,
Rafał
 
 
albercik83 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Brodnica
Wysłany: 11-05-2015, 18:55   

Kolego ja zakładałem do swojego już byłego O1 który teraz ma mój tata takie oto philipsy
http://allegro.pl/drl-swi...5029714075.html
Wygląda to elegancko, nie ingeruje w zderzak bo robi się tylko 2 małe dziurki do wkręta do mocowania jednej lampy no i zostają lampy przeciwmgielne które czasem się przydają. Wyglądało to tak

A co do montażu to schemat montażu jest dostarczony razem z lampami przynajmniej z tymi philipsami. I jest on bardzo prosty bo nie trzeba nic od stacyjki ciągnąć tylko masz wszystko od akumulatora ciągnięte a sygnał jest pod postojówki podpięty.
Pozdrawiam
 
 
R.R.R 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-05-2015, 21:02   

Dzięki za zainteresowanie i podpowiedź.
Światła już kupiłem, niestety ich montaż okazuje się bardziej problematyczny niż myślałem. Niestety... brak maskownicy robi swoje i wygląd może nie być taki jaki sobie wymarzyłem.

Przy okazji szukania świateł dziennych zauważyłem, że część Outlanderów I, chyba głównie z końca produkcji, ma inne halogeny przeciwmgłowe.

http://img37.otomoto.pl/i...l-wejherowo.jpg

Czy orientuje się ktoś czy gdzieś można dostać te światła oraz czy mają identyczne mocowanie do zderzaka jak wersja z początku produkcji - jednym słowem czy możliwa jest prosta zamiana 1 za 1?

Pozdrawiam,
R.R.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20992
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-05-2015, 21:27   

R.R.R napisał/a:
Czy orientuje się ktoś czy gdzieś można dostać te światła

http://e-pajero.pl/haloge...der-cuw-20.html

Mocowania się mocno różnią więc pewnie trzeba obejrzeć zderzak.



_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.