Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Widzieliscie ta 3000?
Autor Wiadomość
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 10-10-2010, 10:04   Widzieliscie ta 3000?

http://otomoto.pl/mitsubi...-C15593090.html

czytalem kiedys o tej wersji, ale z tego co mi wiadomo nie bylo nic zmieniane z moca :roll: wiec skad tam394KM ? Nieswiadomy sprzedajacy ? :lol: No chyba, ze u dojczow podciagniety
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 10-10-2010, 15:17   

ladne, prawie jak barwy kubicy hehe
generalnie to wyglada smakowicie ale to raczej tylko dla pasjonata, jesli naprawde jest to auto wzmocnione to koszty utrzymania i serwisowania takiego auta beda znacznie wyzsze i podejzewam ze bez profesjonalnego warsztatu tuningowego sie nie obejdzie na codzien w exploatacji.

ciekaw jestem czy owe paski i plyny jakie tam pozakladano są adekwatne do klasy auta czy ktos poszedł po chinskich częsciach i zrobił to u przysłowiowego szwagra "Zdziśka" w warsztacie.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 11-10-2010, 09:36   

Wersja FRANZ BECKENBAUER wyszła tylko na niemiecki rynek w 30 egzemplarzach każdy był podpisany, różniła się od vr4 tylko żółtym lakierem z palety lamborghini, wydechem remusa, felgami oz futura i miała telefon moc była seryjna to co jest zdłubane w aucie z aukcji to ebc hks pewnie cisnienie na 1bar, stożek i kilka zegarów wszystko było dokładane na własną rękę, przy 1bar doładowania może mieć ok 390koni na zdrowym silniku a wygląda na zadbany egzemplarz.
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2010, 18:23   

wersja fajna szkoda, ze nie zachowana w oryginale :(
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 25-07-2013, 16:24   

Przepraszam, że odgrzebuje skamielinę :)
Info na temat tej wersji
Kod:
In Deutschland gab es 1994/1995 eine Beckenbauer Edition, für die Franz Beckenbauer Pate stand und als Werbefigur auftrat. Diese Kleinauflage von 30 3000 GTs der ersten Generation war lamborghinigelb lackiert und kam mit Remus-Sportauspuff, OZ-Futura-Felgen, HKS Luftfilter, C-Netz-Telefon und einer Leistungssteigerung auf 400 PS. Alle 30 waren von Beckenbauer signiert.

Oznacza to tylko tyle, że moc 394KM jest jak najbardziej prawdziwa i seryjna :wink:
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 17-08-2013, 20:47   

A takie widzieliście ja pierwszy raz widzę http://www.autoscout24.de...8919&asrc=st|sr
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-08-2013, 22:40   

http://www.youtube.com/watch?v=JyQD6yJ6WwM

http://www.mclellansautom...os/B35822-2.jpg
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 08-01-2015, 20:45   

Z takim przodem widzę pierwszy raz i w środku deska od strony pasażera inna :shock:
http://olx.pl/oferta/mits...html#1be91cca87
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-01-2015, 21:50   

A bo to zapewne reflektory od Renault Laguna Igen po FL
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-01-2015, 21:24   

Nie wiem jak duże koło trzeba byłoby wsadzić, by zgubić choć trochę te paskudne wielkie puste przestrzenie w nadkolach... Szkoda, bo 3kgt piękny jest, a tu taki defekt od rodziców dostał...
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 11-01-2015, 15:19   

milo napisał/a:
Z takim przodem widzę pierwszy raz i w środku deska od strony pasażera inna :shock:

Deska od pasażera jest normalna - normalny polift z dwoma airbagami.
robertdg napisał/a:
A bo to zapewne reflektory od Renault Laguna Igen po FL

Potwierdzam. :badgrin:
macia napisał/a:
Nie wiem jak duże koło trzeba byłoby wsadzić, by zgubić choć trochę te paskudne wielkie puste przestrzenie w nadkolach... Szkoda, bo 3kgt piękny jest, a tu taki defekt od rodziców dostał...

W tym Base są zamontowane 15'' lub 16''. Do tego sprężyny chyba zastosowane od VR4 przez co jest taki offroad. Minimum wizualne dla tych aut to 18".
 
 
kardyniak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi 3000gt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 1
Skąd: Bstok
Wysłany: 23-01-2015, 22:29   

Siemanko panowie. Czy widzieliście tego 3kgt?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C35434257.html
Dość charakterystyczne wnętrze, może ktoś kiedyś taką pokazywał na forum?
Co o niej sądzicie?
Pozdrówka.
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 23-01-2015, 23:24   

Przeszłość powypadkowa widoczna jak na dłoni...
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-03-2015, 06:43   

Ciekawe ile ma szpachli http://allegro.pl/mitsubi...5194735355.html
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 22-03-2015, 13:57   

Brat bliźniak Klerykowego... Pełno szpachli, gwoździ i bodajże pianki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.