Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Pali na 3 gary, trzesie i nie wiem co to jest...
Autor Wiadomość
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 20:09   [CA5A 1.8] Pali na 3 gary, trzesie i nie wiem co to jest...

Witam,
Napisze to moze tak: jade sobie dzisiaj (w trasie), po okolo 70km staje na stacji benzynowej ale nie tankowac tylko do sklepu (paliwo mialem zatankowane tam gdzie zawsze), wracam do auta odpalam ruszam a tu auto pracuje jakby na 3 gary, staje i na wolnych obrotach jest ok, tylko jak jade to chodzi jakby wlasnie na owe 3 gary tzn tak szarpie specyficznie i jest duzo slabsze, poniewaz nie mialem innego wyjscia objechalem jeszcze okolo 150 km. i caly czas tak bylo.
Oczywiscie otworzylem maske i posprawdzalem wszystkie wtyczki itd. A blad komputera nie swieci !
Co myslicie co sie moglo stac ?? Na co popatrzec ?? Mam swoje podejzenia ale nie bede o nich pisal narazie zeby nie sugerowac, czekam na wasze wskazowki poniewaz jutro chcialbym to naprawic w godzinach popoludniowych
Z gory serdeczne dzieki
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-04-2007, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
smosen
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 20:17   

a sprawdziles dokladnie czy ktorys z kabli WN nie spadl albo sie przypadkiem jego fajka nie zeskoczyla?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-02-2007, 20:55   

Ewentualnie świeca niedomaga.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 20:55   

A zapomniałem dodać chodzi tu o CA5 - 4G93 DOHC, na kable patrzyłem ale tylko przy kopolce, bo przy silniku jest oslona na deklu i jej nie sciagalem (brak 10tki :P ) a kable wchodza pod nia.
Ale powiem odrazu i przyznam sie bez bicia jak kupilem auto to nie wymienialem kabli i swiec i wlasnie to podejrzewam ze albo kabel(e) ma przebicie albo cos jest z ktoras swieca, ale chciałbym poznać właśnie WASZE zdanie na ten temat - czy dobrze kombinuje i popieracie czy moze macie jakies inne pomysly
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 19-02-2007, 09:02   

Jeśli przejechałeś taki kawał drogi na trzech garach to niedziałającą świecę poznasz od razu. Do głowy przychodzi mi jeszcze to że możesz mieć coś z zaworami (np. zacioł się), więc jakby świece wyglądały na sprawne to posprawdzaj ciśnienia na cylindrach.
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2007, 09:45   

Ale skoro na wolnych hula jak sie patrzy i dopiero przy obrotach cos sie sypie to moze kat zaplonu sie przestawil, choć faktem jest ze swieczki to pierwsza rzecz do sprawdzenia.
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2007, 23:34   

Wyciagnalem dzisiaj swieczki i faktycznie na jednej odrazu bylo widac ze nie pali na ten cylinder, i wymienilem wszystkie swiece i dalej nie pali na jeden ! Zmierzylem cisnienie w tym na ktory nie pali i jest 14 czyli prawie ksiazkowe, i teraz tak kabli niestety do tego modelu nie ma na miejscu i moga byc dopiero na czwartek i moje pytanie brzmi czy myslicie ze to beda kable ?? Bo z tego co rozmawialem ze znajomym mechanikiem to cewke (lub modul) wykluczyl bo powiedzial ze zalezy jaka tam jest ale ze by wogole auto nie palilo albo by nie palio na dwa cylindry.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-02-2007, 23:45   

Jak świeca jest zalana, to problemem jest układ zapłonowy - skoro jest to układ z dystrybutorem (kopółką) to na 99% problemem jest kabel, świeca lub brak kompresji (2 ostatnie wyeliminowałeś)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2007, 00:00   

Bartek: Skoro tak piszesz to z wiekszym spokojem bede czekal na kable :) Po ciemku otwieralem maske i "gazujac" patrzylem na kable i nie widzialem przebic no ale...
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-02-2007, 00:09   

Jeszcze do kabli dochodzi kopółka aparatu - może kończąca się świeca wypaliła styk i stąd problemy nawet po wymianie. Na szczęście to groszowa inwestycja ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2007, 13:04   

Najpierw juz wymienie te kable jak tylko przyjda i zobacze czy pomoze jak nie to bede patrzyl na kopolke

[ Dodano: 21-02-2007, 13:56 ]
Wymienilem kable i :( ........ jest lepiej ale dalej jest cos nie tak chodzi na wolnych obrotach na 4 pozniej na srednich obrotach (przy jezdzie) na 3 a jak go wkrece to chyba na 4 ? Kopolki jako tako nie mam, jest cos takiego jakby 2 cewki - czyli jedna na dwa cylindry i mysle ze jakby padla to by nie chodzil wlasnie na dwa a nie na jeden Mam racje ?
I takie pytanie jaki powinien byc kat zaplony w 4G93 DOHC bo pojade go pozniej ustawic

[ Dodano: 21-02-2007, 18:42 ]
No i tak, kable nowe swiece nowe i dalej to samo ale podlaczone bylo cos do obserwowania iskry i tak jakby gubil w pewnym momencie iskre na jednej cewce :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.