Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem silnika
Autor Wiadomość
rkarolek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 MIVEC 147KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 17
Skąd: Marki
Wysłany: 08-06-2015, 21:39   Problem z odpaleniem silnika

Witam
Czy to normalne że jeśli wyłącze silnik (np. przed przejazdem kolejowym) to potem żeby go ponownie odpalić muszę przestawić skrzynie w pozycję P, otworzyć drzwi i wyłączyć stacyjkę?
Już dwa razy miałem podobny problem (wkurza mnie to bardzo ;) )

Pozdrawiam
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-06-2015, 07:35   

Otworzyć drzwi? To bardzo ciekawe ustawienie. Pierwszy raz słyszę/czytam o czymś takim
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
rkarolek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 MIVEC 147KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 17
Skąd: Marki
  Wysłany: 09-06-2015, 07:44   

No właśnie ....
aż sprawdziłem to jeszcze raz dziś rano
odpalenie w garażu, wyjazd, wyłączam silnik i..... nic, po przekręceniu stacyjki nic się nie dzieje :(
żeby odpalić autko musiałem całkowicie wyłączyć stacyjkę, czyli skrzynia biegów w pozycje P, otwarcie drzwi (wtedy dopiero mogę wyłączyć stacyjkę), zamknięcie drzwi i odpalenie silnika

Operacje iście karkołomne i raczej mało wykonywalne w codziennym ruchu drogowym :(

Albo w tym autku jest coś powalone, albo to kwestia alarmu/immobilaizera, albo ten samochód przerasta mnie technicznie :D

PS. jeśli to istotne to mam autko ze stacyjką bezkluczykową

EDIT:
o ku.... znalazłem coś takiego w angielskojęzycznej wersji instrukcji do outka:

"If the ignition switch is not turned to the “LOCK (PUSH OFF)” position when the engine is not running, the ID code cannot be verified and the engine will not start even if the ignition switch is turned to the “START” position. If this happens, fully return the ignition switch to the “LOCK (PUSH OFF)” position, and start the engine again"

jeśli dobrze rozumiem to właśnie tak jest u mnie, czyli ten typ tak ma? nie można zgasić silnika bo się go już nie odpali bez wyłączenia auta i otwarcia drzwi.... masakra.... :(

czy ktoś może to jeszcze potwierdzić ew, może ktoś wie czy można to zmienić w serwisie?
 
 
jacekk 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2D AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 205
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-06-2015, 09:57   

Otwarcie drzwi dziwne. Ale to, że można silnik odpalić tylko w pozycji P to nic nadzwyczajnego.
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 09-06-2015, 10:31   

Miałem kilka automatów i zawsze uruchomienie silnika w pozycji P zaś w omedze mogłem odpalić auto także w pozycji N i oczywiście jeszcze musiał być wciśnięty pedał hamulca. Ponadto z tego co pamiętam, to zalecane jest gaszenie silnika w aucie z automacie w pozycji P.
Z tymi drzwiami, to coś nowego.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 09-06-2015, 10:59   

rkarolek napisał/a:
"If the ignition switch is not turned to the “LOCK (PUSH OFF)” position when the engine is not running, the ID code cannot be verified and the engine will not start even if the ignition switch is turned to the “START” position. If this happens, fully return the ignition switch to the “LOCK (PUSH OFF)” position, and start the engine again"


jeśli dobrze rozumiem to właśnie tak jest u mnie, czyli ten typ tak ma? nie można zgasić silnika bo się go już nie odpali bez wyłączenia auta i otwarcia drzwi.... masakra.... :(

...ale instrukcja nic nie mówi o konieczności otwierania drzwi. 8)
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
rkarolek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 MIVEC 147KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 17
Skąd: Marki
Wysłany: 09-06-2015, 12:17   

Nie mówi w prost, ale.... na 99% żebym mógł przełączyć stacyjkę w pozycję "LOCK (PUSH OFF)" muszę otworzyć drzwi, no chyba że już mi się powaliło... sprawdzę jak będę wychodził z pracy :)

EDIT
UPS.... przepraszam za zamieszanie, faktycznie wystarczy CVT przestawić na P lub N i można przełączyć stacyjkę w pozycję "LOCK (PUSH OFF)", a potem daje się odpalić silnik bez problemu

przepraszam za zamieszanie i głupie pytania :axe:
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 10-06-2015, 16:21   

Kto pyta nie błądzi. Moze ktos inny to przeczyta i się nauczy :)
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.