| Zamknięty przez: mkm 02-08-2015, 13:04
 | autentyczność Lancerka | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | dsowek   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Lancer CBo
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 30 Kwi 2009
 Posty: 20
 Skąd: Niemcy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 11:56   autentyczność Lancerka | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam Was, Bardzo rzadko tutaj piszę , ale dziś proszę o pomoc innych posiadaczy.
 
 Posiadam LAncer CBO sedam  4g92, ale chce go zamienić na kombi i nie miałem z nim styczności i proszę o kogoś kto zna serię by ocenił autentyczność. Mam zastrzeżenia co do rocznika i zderzaka przedniego. Czy ktoś może zna tą wersję i powie czy części nie wyglądają na przekładańca, szczególnie karoseria.
 
 LInk http://allegro.pl/mitsubi...5568985981.html
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | apg2312   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 90 razy
 Dołączył: 28 Maj 2014
 Posty: 2310
 Skąd: Chorzów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 12:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | Poproś o szwedzkie numery rejestracyjne i sprawdź historię auta tu : https://fordonsfraga.transportstyrelsen.se/fragapaannatfordon.aspx
 Tłumacz Google pewnie będzie przydatny
   Czasami można się zdziwić, ale w sumie dlatego właśnie auta ze Skandynawii są przerejestrowywane na polskie tablice - co w przypadku aut sprowadzanych z Europy Zachodniej jest ostatnio rzadkością.
 |  
				| _________________ Adam
 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
 Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dsowek   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Lancer CBo
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 30 Kwi 2009
 Posty: 20
 Skąd: Niemcy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 12:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | Może być problem bo auto jeździ w PL od 7 lat. a po przerejestrowaniu nigdzie chyba już nie ma histori starej SZweckiej tablicy z tego co wiem. A karoseria jest zgodna z serią według Ciebie. ?? 
 [ Dodano: 30-07-2015, 13:40 ]
 Czy ktoś wie możę czy ta wersja posiada jakiś komputer obsługiwany przez radio, tak jak ma space star GDI 99` np?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stary alfer   Mitsumaniak
 Szkiełko i oko.
 
  
 Auto: Już inne
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 08 Lip 2007
 Posty: 5211
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 12:51 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dsowek napisał/a: |  	  | A karoseria jest zgodna z serią według Ciebie. ?? | 
 
 Wg. mnie zdarzak jest w porządku. To jest wersja GLI, więc nie ma halogenów. W wersji GLXI halogeny powinny być.
 
 
  	  | dsowek napisał/a: |  	  | Czy ktoś wie możę czy ta wersja posiada jakiś komputer obsługiwany przez radio, tak jak ma space star GDI 99` np? | 
 
 Jeśli masz na myśli komputer pokładowy, to takiego tam nie ma.
 
 [ Dodano: 30-07-2015, 13:54 ]
 Na pierwszy rzut oka wygląda obiecująco.
 
 Koniecznie sprawdź podwozie pod kątem poziomu biodegradacji
   
 Tak wygladał mój z tego samego rocznika:
 
 
  |  
				| _________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
 1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
 2. ...
 
 Ogarniam prawy ALT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | apg2312   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 90 razy
 Dołączył: 28 Maj 2014
 Posty: 2310
 Skąd: Chorzów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 13:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | Auto wygląda (środek i bagażnik) na wypucowane do sprzedaży. Ale w sumie, za 4400 to cudów spodziewać się nie można, dobrze będzie, jak opis jest zgodny ze stanem faktycznym. Zresztą z opisu idzie wywnioskować, że to niekoniecznie właściciel, a handlarz.
 |  
				| _________________ Adam
 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
 Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mkm   Forumowicz
 
 Auto: Colty
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 187 razy
 Dołączył: 26 Lut 2008
 Posty: 14126
 Skąd: Krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 14:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | dsowek, co znaczy "przekładaniec"? Poproś o zdjęcia podwozia zwłąszcza okolice tyłu, bo przód już widać, że jest zaatakowany przez rudą.
 Ciężko Ci będzie kupić listwę dachową.
 Wersja dość uboga.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hornet   Forumowicz
 
  
 Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 19 razy
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 890
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 18:46 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mkm napisał/a: |  	  | Wersja dość uboga. | 
 Bo to GLi. Mój GLi z 94 nie miał takich bajerów jak ABS, Imo, klima czy SRS, ale te lancery przeszły jakiś lifting w 96 lub 97 i były produkowane chyba do 2000, ale tylko jako kombi.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mkm   Forumowicz
 
 Auto: Colty
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 187 razy
 Dołączył: 26 Lut 2008
 Posty: 14126
 Skąd: Krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 20:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | I własnie dlatego, że GLi napisałem , że golas. Co z tego, że lotka, klima, jak halo brak, obrotomierza brak, elektryki szyb brak, felga mała...
 
 Ten z linku to jakas "speszyl edyszyn" jak Tango, Avance lub jakies inne - było ich troche w krótkich seriach, wiec tym bardziej szkoda, że "golas".
 Zawsze można dozbroić
   
 Jeszcze widze, że nie ma materiału na drzwiach (mógł odpasc w praniu, bo "speszyl edyszyn" miały wzór z siedzeń z reguły).
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dsowek   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Lancer CBo
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 30 Kwi 2009
 Posty: 20
 Skąd: Niemcy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 20:42 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mkm napisał/a: |  	  | dsowek, co znaczy "przekładaniec"? Poproś o zdjęcia podwozia zwłąszcza okolice tyłu, bo przód już widać, że jest zaatakowany przez rudą.
 Ciężko Ci będzie kupić listwę dachową.
 Wersja dość uboga.
 | 
 Gdzie na przodzie widzisz rdze??:)
 Dobrze, że skumałeś brak obrotomierza, bo nie wpadłbym na to,że może go nie być.
 Troche golas, ale najbardziej klima mi potrzebna jednak na trase, a szybki el. mogę sobie darować.
 CZyli jak wkońcu jest z tą wersj gli - czy to jakas special edution tamtych czasów czy golas, bo jest poduszka i abs a nie ma elektrycznych szyb, co mnie dziwi. W CBO 94` mam szyber , szyby elek. podgrzewane lustra itp, ale za to nie mam poduszek ani abs :]
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mkm   Forumowicz
 
 Auto: Colty
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 187 razy
 Dołączył: 26 Lut 2008
 Posty: 14126
 Skąd: Krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 20:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | dsowek, GL, GLi, GLXi to oznaczenia stosowane przez cały okres produkcji modelu. Mówią o głównym wyposażeniu auta.
 
 "Speszyl edyszyn" to krótkie serie - inne wzory tapicerek, inne materiały, inne kolory, felgi, konfiguracja dodatków (szyber, lotki itp)
 
 Rdze masz w typowym miejscu. Łaczenie kielicha pod masą uszczelniającą - niestety idzie od spodu.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dsowek   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Lancer CBo
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 30 Kwi 2009
 Posty: 20
 Skąd: Niemcy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 21:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | Fakt, masz jakieś pomysły co  z tym zrobić aby to nie szło dalej, albo czy da sie coś wymienić aby sie pozbyć rdzy na kilka lat:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mkm   Forumowicz
 
 Auto: Colty
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 187 razy
 Dołączył: 26 Lut 2008
 Posty: 14126
 Skąd: Krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-07-2015, 21:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie zwracać uwagi - to akurat to Pikuś   
 Jednak wskazuje, że auto jest już zainfekowane rudzielcem, wiec trzeba się dokladnie przyglądnąć reszcie nadwozia/podwozia.
 
 Tylna uszczelka jest zniekształcona, wiec tam tez może czaic się zło.
 Kolejne miejsca do sprawdzenia to wewnętrzne nadkola tył, podłużnice tył i łączenie podłogi "pod nogami" kierowcy/pasażera.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dsowek   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Lancer CBo
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 30 Kwi 2009
 Posty: 20
 Skąd: Niemcy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2015, 20:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzięki za pomoc. 
 Uważasz, że robienie progów i nadkoli poprzez reparaturki jest sensowne czy lepiej szukać droższego ale bez rdzy w tych miejscach. Zawsze boje się ze cennik blacharza z malowaniem to srogie ceny:)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mjsystem   Forumowicz
 
 Auto: ...
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 27 razy
 Dołączył: 06 Sie 2010
 Posty: 11637
 Skąd: ...
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2015, 21:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Z czasem będzie Cię to i tak czekać przy tym modelu/roczniku. 	  | dsowek napisał/a: |  	  | robienie progów i nadkoli poprzez reparaturki jest sensowne czy lepiej szukać droższego ale bez rdzy w tych miejscach. | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mkm   Forumowicz
 
 Auto: Colty
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 187 razy
 Dołączył: 26 Lut 2008
 Posty: 14126
 Skąd: Krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2015, 22:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | dsowek, musisz mieć świadomość, że te auta mają po "naście" lat, więc każdy Lancer będzie miał większą lub mniejszą rdzę. Każdy też chętnie przyjmie parę nowych części
   
 Ten co podlinkowałeś (biorąc pod uwagę ceny tych Lancerów) do najtańszych nie należy.
 
 Proś o dodatkowe zdjęcia, a jak na nich ne będzie nic niepokojącego to jedź i oglądaj.
 Dodaj do ceny "serwis rozruchowy", płyny, filtry, dorzuć do tego parę złotych na jakieś drobiazgi typu sworzeń, łącznik, kable, klocki, zaciski itp. i decyduj.
 
 Co do rdzy to, albo zaczynasz walczyć i możesz polec - jak ktoś ją skutecznie maskował, albo ją olewasz - sprawdzasz tylko podstawowe elementy tak, żeby na przeglądzie się nie czepiali, że się auto rozsypuje...
 Ty nie zwracasz uwagi na pojawiające się tu i tam ogniska i zadowolony jeździsz.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |