 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1.8 gdi 2000 r - wyprzedzenie zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
mawi
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 gdi 125KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Cze 2011 Posty: 11 Skąd: P-wy
|
Wysłany: 21-06-2015, 18:55 Carisma 1.8 gdi 2000 r - wyprzedzenie zapłonu
|
|
|
Witam
Ostatnio moja cari została podpieta pod KTs-a znajomy stwierdził że mam ustawione wyprzedzenie zapłonu na około 17 stopni - prawidłowo powinno to być okolo 5 stopni, próbował zmienić to ustawienie silnik ładniej chodził ale zapala się kontrolka check engin i z powrotem wraca do ustawienia 17 stopni. Ogólnie silnik chodzi w miarę poprawnie pomijając falowanie na wpolnych obrotach czy przyczyną tego może byc brudna przepustnica (jeszcze nie była czysczona) czy raczej to coś innego ?
Ponawiam pytanie czy nikt nie spotkał się z takim przypadkiem? Prośba zwłasza do kolegów ktorzy podpinają pod komputer jak jest u was czy ten parametr da sie przestawic . Być może to jest wina KTsa japonskie samochody są specyficzne , może KT sem sie nie da a czy może to wynikać np. z niewłasciwego działania egr może to kwestia podcisnienia w kolektorze dolotowym i stad komputer tak dobiera wyprzedzenie zapłonu . Prosze o jakies sugestie- auto chodzi w miarę normalnie ale mam wrażenie ze mocy mu trochę brak przez ten opóżniony zapłon. |
|
|
|
 |
|
|