Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Lancera X
Autor Wiadomość
Pingu 
Nowy Forumowicz

Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-06-2015, 15:36   Zakup Lancera X

Witam.

Od dłuższego już czasu zastanawiam się nad zakupem swojego "pierwszego" auta. Mój budżet wynosi 33 tys. złotych, które przeznaczyć mogę na sam samochód. Zainteresował mnie Mitsubishi Lancer X w wersji Sportback. Z tego co się orientowałem wersje benzynowe dostępne są w dwóch pojemnościach : 1.6 i 1.8. Te pierwsze strasznie ciężko dostać, natomiast pełno jest ogłoszeń z autami o większej pojemności. Biorę pod uwagę również zakup auta w wersji 1.8 i zagazowanie go. Z tego co słyszałem silniki te są już fabrycznie przygotowywane do montażu instalacji LPG. Czy lepiej czekać i dorwać 1.6 w benzynie czy cieszyć się szybciej swoim Lancerem w gazie?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 20-06-2015, 16:08   

Pingu, przeglądnij dział:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=135

patrz po tytułach na długie wątki - tam masz omówione wszystko (lub prawie wszystko).
Jak Ci będzie mało to przejdź do "technicznego" i czytaj dalej :wink:

Jak bedziesz miał jakies pytania - kontynuuj watek - tylko plisss nie "mieszaj" tematu, czyli w temacie spalania nie pytaj o hamulce lub utrate wartości. :wink:
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2015, 12:48   

Jak już mkm, sporo jest na forum.
Ja mogę dodać, że wg opinii na forum wart uwagi jest silnik 2,0 z USA. Jak w przypadku większości aut ściąganych z USA jest większe prawdopodobieństwo, że auto miało różne dziwne przygody z blacharzem, a czasem z wodą...
Lecz wg pinii silnik 2,0bje na głowę wersje 1,8 biorąc pod uwagę spalanie, dynamikę jazdy, elastyczność silnika, łatwość montażu LPG (1,8 nie wszystkie są przystosowane do LPG)
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2015, 12:53   

Pingu napisał/a:
orę pod uwagę również zakup auta w wersji 1.8 i zagazowanie go. Z tego co słyszałem silniki te są już fabrycznie przygotowywane do montażu instalacji LPG.

To nie tak - nie każdy 1.8 był w wersji przystosowanej pod LPG , śmiem twierdzić, że tych pod LPG było mało.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 29-06-2015, 15:22   

Hubeeert napisał/a:
o nie tak - nie każdy 1.8 był w wersji przystosowanej pod LPG , śmiem twierdzić, że tych pod LPG było mało.
Z tego, co wiem, jak kupowałem, były po 2009 roku. Ale moje ASO nie było rzetelne w wiedzę. Ja kupowałem w drugiej połowie 2009 i wersji pod LPG po prostu nie było.
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-06-2015, 21:23   

mjsystem napisał/a:
Z tego, co wiem, jak kupowałem, były po 2009 roku. Ale moje ASO nie było rzetelne w wiedzę. Ja kupowałem w drugiej połowie 2009 i wersji pod LPG po prostu nie było.

do tego dostosowanie silnika do LPG było opcją
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.