 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] "przeskakiwanie i uślizg" w napędzie |
Autor |
Wiadomość |
nephilim
Mitsumaniak 01486/KMM
Auto: Outlander II 2.0 Ralli Art
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 123 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14-02-2014, 17:45 [II 2.0 DID] "przeskakiwanie i uślizg" w napędzie
|
|
|
Hej,
może ktoś się z Was spotkał z czymś takim:
- Samochód w trybie "wyłącznie napęd na przód" nie ma problemu
- Samochód w trybie "lock" lub "napęd z tyłu przy uślizgu" przy:
a) przyśpieszaniu
b) zakręcaniu
c) ruszaniu
"przeskakuje" do przodu co jakiś czas, ze znaczącym i odczuwalnym szarpnięciem auta.
Mam wrażenie że może to dotyczyć przekazywania napędu na tylną oś...
Jakieś sugestie? Może ktoś spotkał się z podobnym problemem? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 14-02-2014, 21:43
|
|
|
sprzęgło przerabialem to samo |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 18-06-2015, 01:47
|
|
|
Sprzęgło w skrzyni redukcujnej? wieloplytkowe? |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-06-2015, 08:19
|
|
|
nie - zwykłe sprzęgło pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów. Przy napędzie na dwa koła - trochę uślizgu jest na kołach, trochę zdławi ASR. Przy napędzie AWD cały moment przenoszą koła, niemal nie ma na nich uślizgów, więc ASR nie zadziała. Przy słabszym sprzęgle to ono zaczyna się powoli ślizgać. U mnie pierwsze objawy - bardzo sporadycznie były przy ok. 40kkm. Przy 65kkm wgrałem mapę na 165KM, przy 80kkm objawy były bardzo wyraźne, przy 83kkm musiałem wymienić sprzęgło i przy okazji dwumasę |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|