Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbosprężarka do 2.0 DID BSY 140KM
Autor Wiadomość
CharlieK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-06-2015, 15:12   Turbosprężarka do 2.0 DID BSY 140KM

Witojcie. Po regeneracji padła mi drugi raz turbosprężarka. Zakład naprawczy i II zakład któremu dałem do ekspertyzy twierdzą, że to z powodu płynu chłodniczego będącego w oleju i złych właściwości smarujących łożyska turbo. Głowica naprawiona. Ale nieważne. Skutkiem tego - mam znowu turbo do wymiany lub naprawy. Teraz co do naprawy - nie bardzo chce je znowu regerować, bo ta turbina po tej regenacji chodziła bardzo kiblowo, więc słabo widzę powrót do tej samej sytuacji.

Czy ktoś wie, jakie turbiny z jakimi oznaczeniami od VW / Audi / Seat / Chrysler / Skoda pasują do tego Mitsubishi ? Bo ogólnie używane turba do tych marek chodzą od 300 złotych. Regenerowane od 400 najtaniej. Ale zaprzyjaźniony samochodziasz mówi, że po regeneracji turba zawsze słabo chodzą, że lepiej szukać używanego...

Ktoś zna jakiś "compatibility list" do tej turbosprężarki ?

Oryginalne oznaczenia jakie mam to:

Garrett, oznaczenie na ślimaku za napisem Garrett: .46 M53 6
Na tabliczce: VW Audi GT1749V made in Romania
HGR 03G 253 014 J
756862-2 , S/N: numer_seryjny_mojego_turbo
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 29-06-2015, 21:05   

myśle, kolego, że szybciej będzie uzyskać odpowiedź wrzucając sprawę na np: http://forum.vw-passat.pl/
 
 
CharlieK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2015, 09:51   

Niekoniecznie. Bo jak wrzuciłem kod GT1749V w Allegro to wyskoczyła cała masa turbosprężarek do przeróznych modeli VW, ale wiele miało inaczej odprowadzane kolektory wydechowe, powietrza itd. I do silników o bardzo różnej mocy były od 90 do 150KM. Stąd zdecydowanie wolę pytać tutaj, bo skoro głowice silnika pasują od odpowiednich modeli VW, to podobnie musi być z resztą osprzętu. W szczegolnosci ze sa te oznaczenia VW / Audi na obudowie.
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 30-06-2015, 10:30   

Pasowac powinno od silników poprzecznie mobtowanych. A3 skody i male vw
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
CharlieK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2015, 10:57   

poza dużymi jednostkami od 6-cylidrow w gore- to chyba wszystkie sa poprzecznie montowane w VW... A jednak turba maja o roznym ksztalcie wyjsc tych kanalow co pisalem wczesniej. Stad pytam praci Mitsumaniakowej jak sobie radzili przy padach turbo, aby nie ladowac sie w koszta zakupu nowej turbosprężarki za jakiś tam zylion złotych :cry:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-06-2015, 22:00   

bardzo podobny jest silnik BKD - więc pewnie i turbina też
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 01-07-2015, 06:54   

Jak miałem Passata to zazwyczaj robiłem to w taki sposób że dzwoniłem do dużego dostawcy części do warsztatów, podawałem nr katalogowy danej części i chłopaki szybko namierzali w swoim systemie gdzie takie cudo jeszcze pasuje i do jakiego modelu może pasować. Przecież wcale nie musisz od nich tego kupić a informacja wg mnie byłaby pomocna.
 
 
dst 
Nowy Forumowicz

Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: Rybnik
Wysłany: 02-07-2015, 12:58   

Turbo jest to samo co w passatach i podobnych w silnikach bkd. Pasuje do niej turbo z z silnika o oznaczeniu bmn (170KM) bez większych przeróbek lub z Twojej można hybryde zrobić. Regeneracja regeneracji nie równa, jeśli ktoś wymieni uszczelnienia za 30zł bez wyważania, doważania, regulacji zmiennej geometrii to wtedy to nie ma prawa działac długo i dobrze. Ale wymieniając np cały środek turbosprężarki masz ją jak nową, tylko z dłuższa gwarancją (przeważnie daje sie 18-24 przy takich wymianach). Możesz iśc również w garretta z serii 22, lecz to są już grubsze mody.

Pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-07-2015, 20:53   

Masz dwie pewne opcje
1. MOto Remo Warszawa - turbo po fabrycznej regeneracji ~2050 zł
2. Moto Remo Warszawa - tubo fabrycznie nowe - ~2800 zł

Tania regeneracja to mit.
A Garett ma ten wredny zwyczaj, że sam regeneruje i części nie sprzedaje. Więc to co jest na rynku to części Made in China z prasowanego ryżu.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dst 
Nowy Forumowicz

Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: Rybnik
Wysłany: 03-07-2015, 15:38   

W motoremo kto pracuje? :roll:

Po 1 Garrett dostarcza części, ale fakt faktem, nie na normalnej zasadzie.
Po 2 Melett, Turbointernational dostarczają dobrej jakości części.
Po 3 spróbuj coś zareklamować w Garretcie życze powodzenia z udaną reklamacją.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-07-2015, 20:10   

dst napisał/a:
W motoremo kto pracuje?
Po osobistych kontaktach mogę powiedzieć, że osoby kompetentne.
dst napisał/a:
Po 3 spróbuj coś zareklamować w Garretcie życze powodzenia z udaną reklamacją.
Kupując w Moto Remo reklamujesz u nich. Reklamowałem skutecznie turbo do Outka, widzę, że Ty masz traumę :D
dst napisał/a:
Po 1 Garrett dostarcza części, ale fakt faktem, nie na normalnej zasadzie.
Po 2 Melett, Turbointernational dostarczają dobrej jakości części.
Do mnie bardziej przemawia gwarancja producenta.

Rozumiem, że nie lubisz konkurencji :roll:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.