Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Przerywa przy równej jeździe na ciepłym silni
Autor Wiadomość
lubega1983 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI lif
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 30
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 11-04-2015, 08:17   [Cari 1.8 GDI] Przerywa przy równej jeździe na ciepłym silni

Witam wszystkich. Cari niedawno zaczeła mi przerywać na ciepłym silniku przy równej jeździe.
Auto ładnie przyśpiesza więc wymieniłem świece na irydowe no i dalej to samo.
Wyczyściłem mocowanie klem i masy i też nic nie pomogło...Nawet wlałem lepsze paliwko i też nic, dalej przerywa.
Przerywanie jest takie jak by na ułamek sekundy odłanczało się napięcie lub brak było paliwa. Help :|
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-04-2015, 20:07   

Czystośc w fajkach/cewkach była sprawdzana, przepustnica, kolektor i egr były czyszczone :?: Można jeszcze zrobić logi podczas jazdy, może coś podpowiedzą
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
lubega1983 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI lif
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-04-2015, 06:23   

Zmieniałem świece niedawno i było czysto. Przepustnica czysta lecz egr nie czyściłem. Dużo zachodu z tym Egr-em ? I czy jeśli to egr to nie przerywał by na zimnym również ? Jak wykonać te jak to piszesz kolego LOGI ? Co to są te Logi ?

[ Dodano: 12-04-2015, 06:48 ]
Sprawdziłem szczelność układu i też jest ok. Czy da sie wyczyscic EGR bez zdejmowania kolektora ?

[ Dodano: 12-04-2015, 07:43 ]
Dodam jeszcze, że nie oszczędzałem na świecach i kupiłem dedykowane irydowe NGK za 210 zł. Przy wymianie rozrządu przed wymianą świec były wymieniane również uszczelniacze na wałkach. Dbam o każdy swój samochód i nie oszczędzam ale takie poszarpywanie (przerywanie ) mam pierwszy raz. Robiłem dziś nawet rest kompa i uczyłem obrotów i dalej to samo. Poprawiłem klemy i wyczyściłem wszystkie masy...i również lipa. Dodam też , że o dziwo mocy mu nie brak. Nie wiem co może powodować to przerywanie..Może któraś cewka już pada. :(

[ Dodano: 12-04-2015, 10:02 ]
Czy miał ktoś podobne objawy ?
Proszę o pomoc. :?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-04-2015, 10:29   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
lubega1983 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI lif
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-04-2015, 10:35   

Sonda Lambda do wymiany. OBD II pokazał P0130. Wymienię sonde ( ta przed katalizatorem ) I dam znać.

[ Dodano: 12-04-2015, 21:29 ]
Dalej kolego nie wiem co to są Logi. Sonda zmieniona i dalej to samo POMOCY !
 
 
zico81 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8GDI DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 101
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23-04-2015, 20:43   

Log (inaczej: dziennik, plik dziennika, rejestr zdarzeń) to w informatyce chronologiczny zapis zawierający informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego, systemu komputerowego czy komputera. Log tworzony jest automatycznie przez dany program komputerowy, a sama czynność zapisywania do logu nazywana jest też logowaniem – nie należy mylić tego określenia z logowaniem w celu wykonania uwierzytelnienia.

U mnie jest troche inaczej bo na zimnym lekko przerywa od okolo 1.8tys obr. jakby nie chcial jechać. A po 300-400m problem ustepuje. I do dzis nikt nie wie co to jest.
_________________
03262/KMM
 
 
steve161 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 62
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-05-2015, 09:11   

Ja walczę z pół roku z tym autem. Wszystko sprawdzałem , świece wymieniłem, wszystko co się dało wyczyściłem ciśnienie na obu pompach wzorowe, próby z róznym paliwem,dolweałem też środków do paliwa a też szarpie, łapie zamułe a najlepsze jest to że nie jest tak cały czas. Np wczoraj zrobiłem 400 km i jechał jak szalony a dzisiaj jadę do pracy i lipa znów się zaczęło. Ten silnik po prostu żyje swoim własnym życiem.
 
 
endriu007 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma GDI 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Poznan
Wysłany: 23-05-2015, 23:34   

Czujnik przepustnicy wymień to załatwi sprawę.
 
 
pkrecz 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 1
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 18-06-2015, 14:40   

To mój pierwszy post więc wypada się przywitać :)
Dzień Dobry Wszystkim.

Mam te same objawy co autor tego wątku. Czasami szarpie na ciepłym i ma zmulenia ale tylko na CIEPŁYM silniku. Jak jest zimny to jeździ się super ... dopóki nie zapali się ECO GDI. Mam wrażenie, że jak jest na ssaniu to jest ok, a jak zaczyna silnik nabierać temperatury to jest coraz gorzej ... Na drugim biegu nie można spokojnie sobie jechać.
W najbliższym czasie zmierzę woltomierzem ciśnienie w pompie WC i może uda mi się dobrać do tego małego filtra w pompie WC.

Czy Koledzy w międzyczasie poradzili sobie ze swoimi silnikami ?
 
 
adamon12 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 1
Skąd: Radzymin
Wysłany: 05-07-2015, 23:51   

Czesc, mam podobny problem w swojej cari 1.6 16v. B+G. na obu paliwach jest ten sam problem. Auto co jakis czas ma problem z zapaleniem, tak jakby nie bylo w ogole zaplonu. Na mocy nic nie traci, idzie jak szatan, ale jadac stabilnie, nagle traci zaplon na krotka chwile i dalej sie zalacza. Tak samo puszczajac noge z gazu tez wszystko mu odcina i nie reaguje na minimalne ruchy pedalu gazu, trzeba troszke mocniej wcisnac zeby "silnik sie obudzil". Troche dziwny objaw bo wlasnie jesli chodzi o dynamike jazdy czy wolne obroty i prace silnika to wszystko jest ladnie, rowniutko. Obie cewki, przewody, swiece byly wymieniane, wiec jesli macie jakies pomysly to bardzo prosze o pomoc.
 
 
Borysław 
Forumowicz


Auto: Mitsu Carisma 1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Siechnice
Wysłany: 08-07-2015, 21:32   

Ja w swojej GDI mam to samo.Pompa daje ponoć książkowe ciśnienie a wtryskiwacze sa ok.

[ Dodano: 12-07-2015, 22:08 ]
Wywaliłem katalizator i już jest ok :)
_________________
Moje Mitsu :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=93105
 
 
Father 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8GDI 125km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 73
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-07-2015, 13:43   

Mi ktos kiedys powiedzial ze GDI tak ma. W trakcie rownomiernej jazdy silnik przechodzi w tryb eco czy cos takiego i pobiera ubogą mieszanke wtedy jest to odczuwalne jak spadek mocy a gdy po chwili lekko dodam gazu to tak jakby go lekko do przodu wyrzucalo i wraca do normy. Ponoc ten typ tak ma ;P tu na forum mi ktos tak pisal jakis miesiac temu
_________________
Druga miłość <B Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 16v 1998r Manual
 
 
lubega1983 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI lif
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-07-2015, 09:08   

Panowie. Zamykam temat. Wymiana sondy lambda na NGK uniwersalną zamkneła wszelkie problemy z szarpaniem.
:D

[ Dodano: 23-07-2015, 09:09 ]
Father napisał/a:
Mi ktos kiedys powiedzial ze GDI tak ma. W trakcie rownomiernej jazdy silnik przechodzi w tryb eco czy cos takiego i pobiera ubogą mieszanke wtedy jest to odczuwalne jak spadek mocy a gdy po chwili lekko dodam gazu to tak jakby go lekko do przodu wyrzucalo i wraca do normy. Ponoc ten typ tak ma ;P tu na forum mi ktos tak pisal jakis miesiac temu
 
 
hantom 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 73
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Wysłany: 28-07-2015, 12:09   

Mi tak szarpie odkąd mam samochód, po kilku miesiącach walki, wymiana świeć, fajkocewek, czyszczenie przepustnicy itd. Oddałem nawet do mechanika/eloektronika, posprawdzał wtryskiwacze. Dalej to samo. Już się nauczyłem z tym żyć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.