Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody Hamulcowe
Autor Wiadomość
szysza85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 26
Skąd: zabrze
Wysłany: 15-01-2016, 09:31   Przewody Hamulcowe

Witam - od miesiaca jestem szczesliwym posiadaczem Pajero III z 2003r,
Dzis rano jak wyjechalem z garazu zapalila sie kontrolka z recznego, odrazu zorientowalem sie ze pewnie malo plynu jest, jak sie okazalo mam przeciek przy tylnym lewym kole przewodu sztywnego, pewnie skorodowal i pekl, moje pytanie : czy do wymiany tego przewodu trzeba sciagac zbiornik (wymienialem tydzien temu i nie widzi mi sie go znowu sciagac tym bardziej ze jest pelny) i jaka jest dlugosc tego przewodu, bo jezeli dobrze widzialem to idzie od tylnego kola az do przodu auta w okolicach skrzyni biegow po prawej stronie. Z gory dziekuje za pomoc :) Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-01-2016, 10:58   

Uda się bez ściągania zbiornika.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
szysza85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 26
Skąd: zabrze
Wysłany: 15-01-2016, 13:38   

udalo sie bez wymiany calego przewodu, odciety zostal kawalek przewodu skorodowanego nie zakonserwowanego (reszta przewodu jest zdrowa dzieki konserwacji calego podwozia) zakuty na nowo i kawalek nowego przewodu. dziekuje zbyszku za info, bedzie dla potomnych :) i za szybka dostawe zbiornika (zamowiony o godz. 13 w czwartek, a w piatek o 9 rano u mnie na Slasku )
_________________

 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 16-01-2016, 11:36   

Pewiem szczerze, że nie zdecydował bym się na wymianę tylko kawałka węża. Powinien być on z jednego kawałka miedzi. Nie musisz ściągać baku bo przecież nie każe ci nikt wywalać starego przewodu. Połóż nowy tak by nie kolidował z niczym i był zabezpieczony przed uszkodzeniem.
 
 
kolina 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 24-04-2016, 14:59   

A w czym niby różnica w wymianie całego a tylko części?(pod warunkiem ze reszta jest ok).
orginalny jest stalowy dobrze zakute połączenie nie mniej sprawne jak orginał.
_________________
... zjechać z asfaltu...
 
 
szysza85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 26
Skąd: zabrze
Wysłany: 29-04-2016, 18:14   

do dzis smigam i wszystko jest ok
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.