Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ubytki płynu w chłodnicy???
Autor Wiadomość
endriu
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2005, 19:32   ubytki płynu w chłodnicy???

Mam problemik z układem chłodzenia, wymieniłem płyn w chłodnicy i nie mogę odpowietrzyć (lub nie umiem!) układu. Efekt jest taki, że przy przegazowaniu lub wchodzeniu na wyższe obroty pompa wodna podaje płyn, a w nagrzewnicy bulgocze...
Mam jeszcze obawy co do ubywania płynu, nie mogę zlokalizować wycieku, a tak, jakby go jednak ubywało... nie jestem w końcu pewien co jest grane...
Czy układ się jakoś odpowietrza?
Jak wyczaić, co się dzieje z płynem, jeśli go... i jeszcze jedna sprawa. Otóż w zbiorniczku wyrównawczym wlałem nawet nieco więcej płynu niż do kreski "max" - pomyślałem sobie, że układ sam "pobierze" sobie płyn, gdy będzie ubytek w chłodnicy ale nic podobnego. W zbiorniczku tyle samo płynu, a w chłodnicy jakby mniej??? ... ubywa?
 
 
Piotruś Pan
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2005, 19:55   

endriu napisał/a:
wyrównawczym wlałem nawet nieco więcej płynu niż do kreski "max" - pomyślałem sobie, że układ sam "pobierze" sobie płyn, gdy będzie ubytek w chłodnicy ale nic podobnego. W zbiorniczku tyle samo płynu, a w chłodnicy jakby mniej??? ... ubywa?


Jednym słowem masz zatkany przewód doprowadzający płyn ze zbiorniczka wyrównawczego do chłodnicy , chyba że zbiorniczek masz zamontowany poniżej chłodnicy co nie jest prawidłowe.Jeśli chodzi o układ to sam się powinien odpowietrzyć tylko musisz mieć wszyskie "odbiorniki" cieczy chłodzącej otwarte na maxa i i rozgrzej silnik trochę więcej jak zwykle najlepiej do temp. około 95'C
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 01-11-2005, 20:47   

hmmmm...

Patrz dział CARISMA - tam znajdziesz odpowiedź...

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.