Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:55
Błąd P0100
Autor Wiadomość
Waldi LPU 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I gen. 06'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Puławy
  Wysłany: 11-08-2016, 09:11   Błąd P0100

Witam.
Mam Outlandera I 2.0 136 KM i problem już poruszany na forum, ale do końca nie wyjaśniony. Mianowicie zapala mi się Check silnik trochę słabnie podczas jazdy a na biegu jałowym falują obroty od 300~1200. Zdarzyło się ze 2 razy, że podczas jazdy Check sam zgasł i normalnie silnik pracował. Po podłączeniu OBD wyświetliło błąd P0100, powiecie przepływomierz do wymiany, otóż wykręciłem i okazało się, że jest czysty ale pogięta jest w nim ta aluminiowa siateczka w kształcie plastra miodu, pomyślałem mam przyczynę. Wyjąłem ją całkowicie i oczyściłem przepływomierz środkiem do czyszczenia przepływomierzy, chyba K2, przy okazji odkręciłem silniczek krokowy i również oczyściłem tym środkiem co przepływomierz, poskręcałem i skasowałem błąd. Było pięknie, ale krótko, po kilku kilometrach ponownie zaświecił się Check, obroty, itd. Wkurzony, pomyślałem, że to przez brak tej siatki aluminiowej, która pewnie ma za zadanie regulować strumień powietrza, więc kupiłem używany przepływomierz z ładną siatką, oczyściłem i wymieniłem było dobrze jakieś 150km i znów to samo. Świece wymienne na nowe takie jak powinny być, chyba NGK platynowo-irydowe. Pomóżcie bo tracę głowę.
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 242
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 11-08-2016, 10:51   

jak masz siateczke pogieta to przeplywka do wymiany, mialem tak w Carismie. Te plastry reguluja strumien wiec jesli sa powyginane- komputer zacznie lapac bledy.
Inna sprawa, ze moze byc walnieta elektronika przeplywki. Podmien najlepiej jak masz od kogo.
_________________

 
 
 
Waldi LPU 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I gen. 06'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Puławy
Wysłany: 11-08-2016, 12:44   

Cytat:
Wkurzony, pomyślałem, że to przez brak tej siatki aluminiowej, która pewnie ma za zadanie regulować strumień powietrza, więc kupiłem używany przepływomierz z ładną siatką, oczyściłem i wymieniłem było dobrze jakieś 150km i znów to samo.

Także, to już zrobiłem i bez zmian.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 15-08-2016, 00:48   

Jaki masz u siebie silnik? Bo według serwisówki P0100 nie występuję w 4G63 (występuję tylko w przypadku 4G69). Może jednak masz jakiś innych kod zaczynający się na 100.
 
 
Waldi LPU 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I gen. 06'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Puławy
Wysłany: 19-01-2017, 07:14   

Gdzie mogę sprawdzić jaki jest ten numer silnika, bo rzadziej, ale sytuacja się powtarza?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20963
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-01-2017, 07:30   

Waldi LPU napisał/a:
Gdzie mogę sprawdzić jaki jest ten numer silnika, bo rzadziej, ale sytuacja się powtarza?

Pod maską na tabliczce znamionowej.
Jeśli masz 2.0 to powinno być 4G63.



P0100 to w rodzinie silników 4G6 bodajże air flow sensor system.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Waldi LPU 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I gen. 06'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Puławy
Wysłany: 19-01-2017, 09:26   

Ok. sprawdzę ten nr silnika.

A jeśli chodzi o to:

P0100 to w rodzinie silników 4G6 bodajże air flow sensor system.[/quote]

To masz na myśli przepływomierz powietrza? Który już wymieniłem i nadal od czasu do czasu zapala się check, który sam potrafi zgasnąć.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20963
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-01-2017, 10:40   

Waldi LPU napisał/a:
To masz na myśli przepływomierz powietrza?

Tak.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.